Μέσω του νέου κιτ αμαξώματος η γερμανική βελτιωτική εταιρεία δίνει στην ιταλίδα «καλλονή» μία πιο ευρεία υπόσταση, η οποία συνοδεύεται από νέους τροχούς και περισσότερη ισχύ.
Κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ίνες άνθρακα το κιτ προσθέτει στη Ferrari μεγαλύτερο εύρος κατά 140 χιλιοστά στο πίσω μέρος και 70 χιλιοστά στο μπροστά, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την αεροδυναμική του απόδοση. Το κιτ N-Largo δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον σχεδιαστή Vittorio Strosek που άντλησε έμπνευση από τη Formula 1, κάτι το οποίο εφαρμόστηκε και στον τεράστιο οπίσθιο αεροδυναμικό διαχύτη.
Από κει και πέρα τα πιο διευρυμένα φτερά καλύπτουν τις ζάντες Novitec NF 10 NL, που είναι ειδικά σχεδιασμένες για αυτό το αυτοκίνητο σε συνεργασία με τη Vossen. Οι ζάντες του εμπρόσθιου άξονα με αυτές του πίσω διαφέρουν κατά μία ίντσα (21 μπροστά και 22 πίσω) με τις πρώτες θα συνεργάζονται με ελαστικά Pirelli P-Zero 275/30 ZR 21 και οι δεύτερες με 335/25 ZR 22.
Η βελτιωμένη Ferrari 812 Superfast έρχεται επίσης με μια αναθεωρημένη ανάρτηση με σπορ ελατήρια που μειώνουν την απόσταση από τα έδαφος κατά 35 χιλιοστά περίπου, ενώ στη διάθεση των ενδιαφερόμενων υπάρχει και ένα σύστημα που με το πάτημα ενός κουμπιού αυξάνει το ύψος του εμπρόσθιου μέρους κατά 40 χιλιοστά περίπου.
Σε ότι αφορά την απόδοση μέσω νέας χαρτογράφησης εγκεφάλου οι μηχανικοί της Novitec στοχεύουν να δώσουν στο supercar ισχύ 840 ίππων στις 8.750 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 751 Nm στις 7.300 σ.α.λ. Χάρη στους επιπλέον 40 ίππους και τα 33 Nm, η 812 Superfast θα κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα και θα ξεπερνά τα 345 χλμ./ώρα.
Τέλος διαθέσιμό είναι ένα νέο σύστημα εξάτμισης και για το εσωτερικό μία δερμάτινη επένδυση Alcantara.