ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Pagani έβαλε… «ουρά» στην Huayra
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Pagani έβαλε… «ουρά» στην Huayra

2.249 Επισκέψεις στο άρθρο (17/6/2022)

Οι απαιτητικοί πελάτες της Pagani ζήτησαν μία έκδοση της Huayra με… ουρά και η εταιρεία έκανε πράξη τα θέλω τους. Ιδού λοιπόν η Pagani Huayra Codalunga!

Μόλις πέντε μονάδες!

Μία νέα παραλλαγή της Huayra δημιούργησε η Pagani. Το όνομά της είναι Codalunga και ουσιαστικά διαφέρει από τις υπόλοιπες κυρίως χάρη στο μακρύ πίσω μέρος. Μάλιστα η Pagani προχώρησε στη δημιουργία της συγκεκριμένης έκδοσης κατόπιν εντολής δύο πελατών, που συνεργάστηκαν με το τμήμα Grandi Complicazioni της εταιρείας, το οποίο ειδικεύεται σε μοντέλα εφάπαξ. Αυτός ήταν και ο λόγος για να δημιουργηθούν μόνο πέντε μονάδες, οι οποίες μάλιστα έχουν ήδη πωληθεί!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με έμπνευση από το Le Mans του 1960

Το αυτοκίνητο είναι εμπνευσμένο από τους αγωνιστές του Le Mans της δεκαετίας του 1960. Οι δύο πελάτες προσέγγισαν την Pagani το 2018 και μάλιστα χρειάστηκαν από κοινού δύο χρόνια για να καταλήξουν στο σχέδιο. Από κει και πέρα οι μηχανικοί της μάρκας ανέλαβαν δράση και αφού αρχικά δημιούργησαν μοντέλα κλίμακας ενός τετάρτου, στη συνέχεια προχώρησαν στην κατασκευή των μοντέλων με κανονικό μέγεθος.

Με 840 ίππους και 1.100 Nm ροπής

Όπως προαναφέραμε το αποτέλεσμα είναι η Huayra Codalunga. Το μεγάλο πίσω μέρος κρύβει έναν ισχυρό V12 που αποδίδει 840 ίππους και 1.100 Nm ροπής. Μάλιστα το ανοιχτό πίσω μέρος αποκαλύπτει το σύστημα εξάτμισης με την τετραπλή απόληξη, όντας κατασκευασμένο από τιτάνιο με κεραμική επίστρωση για να ζυγίζει μόλις 4,4 κιλά. Το χαμηλό βάρος του συστήματος εξάτμισης παίζει σημαντικό ρόλο στο συνολικό βάρος του αυτοκινήτου που φτάνει τα 1.290 κιλά.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL