Αυτό τόνισε κατά τη διάρκεια συνέντευξης σε αυστραλιανά μέσα ο μηχανικός της εταιρείας Patrice Delannoy. Μάλιστα ανέφερε πως ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1.6 λίτρων μπορεί να διαχειριστεί πολύ περισσότερους από τους σημερινούς 270 ίππους, λέγοντας πως η γαλλική μάρκα έχει αναπτύξει ένα κινητήρα με πάνω από 308 άλογα.
Στη συνέχεια ανέφερε πως τόσο το σύστημα ανάρτησης, όσο και αυτό της πέδησης του τρέχοντος 308 GTI, μπορούν να διαχειριστούν την επιπλέον ισχύ του νέου κινητήρα σημειώνοντας πως «Δεν είναι τόσο η δύναμη που παράγει ο κινητήρας, αλλά η ροπή. Το αυτοκίνητο που διαθέτουμε έχει περισσότερα από 400Nm και είναι εντάξει, είναι τελείως διαχειρίσιμο».
Αξίζει να σημειωθεί πως ενώ το υπάρχον αυτοκίνητο πωλείται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, η Peugeot εξετάζει το ενδεχόμενο να προσφέρει για τη νέα έκδοση ένα αυτόματο κιβώτιο και συγκεκριμένα το EAT8 του PSA Group από την Aisin.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως ο Delannoy δεν κατόρθωσε να αποσαφηνίσει εάν η πιο ισχυρή έκδοση του 308 GTI έχει πάρει το «πράσινο φως» από τα ανώτερα κλιμάκια της μάρκας για να μπει στη παραγωγή.