Η Porsche εξετάζει εικονικά κινητήρα που «καίει» υδρογόνο!
Η Porsche εξετάζει την περίπτωση ενός κινητήρα υδρογόνου υψηλής απόδοσης για επιβατικά οχήματα, ολοκληρώνοντας μάλιστα τις πρώτες εικονικές δοκιμές!
Και η Porsche «ψάχνεται» στο υδρογόνο
Οι προσπάθειες που κάνουν οι εταιρείες προκειμένου να αναπτύξουν κινητήρες καύσης που να «καίνε» υδρογόνο έχουν ήδη ξεκινήσει, ελπίζοντας πως μέσω αυτών θα καταφέρουν να μηδενίσουν τους ρύπους και να διατηρήσουν τα συμβατικά μοτέρ στα οχήματά τους. Τελευταία χρονικά εταιρεία που ανακοίνωσε ότι εξερευνά αυτή τη δυνατότητα είναι η Porsche, η οποία μάλιστα σημείωσε πως έχει κάνει τις πρώτες δοκιμές του κινητήρα, αλλά στον εικονικό κόσμο!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Στόχος η υψηλή απόδοση και οι μηδενικοί ρύποι
Η γερμανική εταιρεία λοιπόν έχει «αναπτύξει έναν κινητήρα καύσης υδρογόνου που στοχεύει να ταιριάζει με την ισχύ και τη ροπή των σημερινών βενζινοκινητήρων υψηλής απόδοσης», δήλωσε ο Vincenzo Bevilacqua, ειδικός στις προσομοιώσεις κινητήρα στην Porsche Engineering. «Ταυτόχρονα, είχαμε στόχο να επιτύχουμε χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και να διατηρήσουμε τις εκπομπές ρύπων στο ίδιο επίπεδο με τον ατμοσφαιρικό αέρα».
Ο V8 4,4 λίτρων απέδωσε με υδρογόνο 598 άλογα
Όπως προαναφέραμε αν και ήταν απλώς μια εικονική μελέτη, όχι φυσική, η ομάδα ξεκίνησε με τον V8 κινητήρα 4,4 λίτρων της Porsche και τον τροποποίησε ώστε να λειτουργεί με υδρογόνο. Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν η προσαρμογή των τούρμπο ώστε να λειτουργούν με το νέο καύσιμο. Οι μηχανικοί της Porsche αναγνώρισαν πως για καθαρή καύση υδρογόνου τα τούρμπο πρέπει, αφενός, να παρέχουν περίπου διπλάσια μάζα αέρα από ό,τι στους βενζινοκινητήρες. Από την άλλη πλευρά, ωστόσο, οι χαμηλότερες θερμοκρασίες καυσαερίων έχουν ως αποτέλεσμα την έλλειψη ενέργειας για την πρόωσή τους στην πλευρά της εξάτμισης. Έτσι οι μηχανικοί στράφηκαν σε ηλεκτρικά τούρμπο για να πετύχουν το στόχο τους. Σύμφωνα λοιπόν με όσα αναφέρει η μάρκα, τα αποτελέσματα της εικονικής δοκιμής έδειξαν πως ο εν λόγω κινητήρας μπορεί να φτάσει περίπου στα 598 άλογα.
Συνέχεια του άρθρου >>>