Πριν από ένα μήνα περίπου, η 16χρονη κόρη του Paul Walker, η Meadow Walker κατέθεσε αγωγή εναντίον της Porsche για το θανατηφόρο ατύχημα του πατέρα της. Μία αγωγή στην οποία ούτε λίγο, ούτε πολύ κατηγορούσε τη γερμανική εταιρεία καθώς ανέφερε ότι: Η ταχύτητα του οχήματος ήταν αρκετά πιο κάτω από αυτό που αναφέρει το πόρισμα και επιπρόσθετα η Porsche γνώριζε πως η Carrera GT παρόλο που ήταν ένα αγωνιστικών προδιαγραφών αυτοκίνητο, είχε πρόβλημα με την ευστάθεια του και πως όλο αυτό θα μπορούσε να είχε λυθεί αν η γερμανική φίρμα είχε τοποθετήσει ένα σύστημα σταθεροποίησης. Κάτι, που σύμφωνα με τους δικηγόρους της 16χρονης, η Porsche αποφάσισε να μην το εγκαταστήσει στην Carrera GT.Επιπλέον στην αγωγή, αναφέρεται πως όταν έγινε το δυστύχημα η ζώνη ασφαλείας της Porsche Carrera GT έσπασε τον κορμό τα πλευρά και τη λεκάνη του Walker, κάτι που τον παγίδευσε στο κάθισμα του συνοδηγού. Τα στοιχεία της μήνυσης αναφέρουν πως η φωτιά ξέσπασε 1 λεπτό και 20 δευτερόλεπτα έπειτα από την σύγκρουση, χρόνος αρκετός για να μπορέσει να διαφύγει ο Walker αλλά λόγω της φύσης του τραυματισμού του ήταν ανήμπορος και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να καεί μέσα στην Porsche Carrera GT.
Οι δικηγόροι όμως της Meadow συνεχίζουν, αναφέροντας μέσα στην αγωγή και άλλα σημαντικά προβλήματα στο σχεδιασμό και στη δομή της Carrera GT, όπως των ανεπαρκών πλευρικών ενισχύσεων στις πόρτες, ενώ θεωρούν ότι και το σύστημα τροφοδοσίας του αυτοκινήτου θα έπρεπε να είχε κι άλλες δικλείδες ασφαλείας ώστε να απέτρεπε το ξέσπασμα πυρκαγιάς, με την αγωγή να καταλήγει πως η Porsche Carrera GT είναι ένα επικίνδυνο αυτοκίνητο που δεν έχει θέσει στο δρόμο.
Φυσικά η Porsche όπως έχει αναφέρει και στο παρελθόν σε πόρισμά της λέει πως το αυτοκίνητο είχε αναπτύξει ταχύτητα 150 χλμ./ώρα σε δρόμο με όριο τα 70 χλμ./ώρα, ενώ οι μηχανικοί της ανακάλυψαν πως τα ελαστικά της είχαν ηλικία εννέα ετών.
Η τελευταία απάντηση της Porsche North America ήταν πως ο θάνατος των επιβατών, οι υλικές ζημιές και οι οποίο τραυματισμοί ήταν δικό τους φταίξιμο και μόνο. Μάλιστα η Porsche χαρακτηρίζει τον Paul Walker ως "γνώστη του αυτοκινήτου", ενώ ολοκληρώνει λέγοντας πως η συγκεκριμένη 918 Spyder είχε μετατροπές και ελλειπή συντήρηση.