Δοκιμάζεται η νέα ηλεκτρική Porsche Cayenne - Θα βασιστεί στη Macan
- Ηλεκτρική και με θερμικούς κινητήρες η επόμενη Cayenne
- Η ηλεκτρική θα είναι μεγαλύτερη από την «κανονική» Cayenne, θα ακολουθεί τη λογική της νέας 911 στη μάσκα
- Χτισμένη στην πλατφόρμα PPE της Macan με ισχύ πάνω από 639 άλογα
- Υπόσχεται φόρτιση από το 10% στο 80% μέσα σε 20 λεπτά
Ηλεκτρική και με θερμικούς κινητήρες η επόμενη Cayenne
Μετά την αμιγώς ηλεκτρική Macan, η Porsche δεν έχασε χρόνο και προχώρησε στα πρώτα βήματα για την εξέλιξη της νέας αμιγώς ηλεκτροκίνητης Cayenne, κάτι το οποίο είχε επιβεβαιωθεί από επίσημες πηγές στις αρχές του 2023. H νέα Cayenne, πιάστηκε να περνάει τεστ αναρτήσεων στο Nurburgring αλλά και στις ευρωπαϊκές 'Αλπεις με βαρύ καμουφλάζ. Το νέο ηλεκτρικό SUV της Porsche, αναμένεται να λανσάρει το τέλος του 2025 με αρχές 2026, ενώ θα διατίθεται μαζί με την Cayenne εσωτερικής καύσης, όπως ακριβώς έγινε με τη Macan.
Η ηλεκτρική θα είναι μεγαλύτερη από την «κανονική» Cayenne, θα ακολουθεί τη λογική της νέας 911 στη μάσκα
Παρά το βαρύ καμουφλάζ, η Porsche μας έδωσε να καταλάβουμε πολλά για την ηλεκτρική version του πολυτελούς SUV της. Αρχικά, το μέγεθος του νέου μοντέλου των Γερμανών είναι αυτό που τραβάει όλη τη προσοχή αφού από ότι φαίνεται η ηλεκτροκίνητη έκδοση της Porsche Cayenne θα είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις από αυτή με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ένα ακόμα στοιχείο, είναι ότι θα ακολουθήσει εξωτερικά την σχεδιαστική λογική της 911 με τα προσαρμοζόμενα αεροδυναμικά πτερύγια, ενώ τέλος αλλαγές περιμένουμε να δούμε και στα πίσω φώτα.
Χτισμένη στην πλατφόρμα PPE της Macan με ισχύ πάνω από 639 άλογα
Όσον αφορά στη μηχανική, η νέα Porsche Cayenne θα βασίζεται στη PPE πλατφόρμα, πάνω στην οποία έχει χτιστεί η Porsche Macan και το Audi Q6 e-tron, ενώ υπεύθυνα για την κίνησή της θα είναι δύο ηλεκτρικά μοτέρ, τοποθετημένα σε εμπρός και πίσω άξονα, αντίστοιχα. Βέβαια με την πιο δυνατή έκδοση της Macan να είναι ικανή να παράξει 639 ίππους και 1.128 Nm, δημιουργείται ένα μεγάλο ερώτημα για το πόσο πιο δυνατό μπορούν να κάνουν το μοτέρ οι μηχανικοί της Στουτγκάρδης, δεδομένου ότι η Cayenne είναι μεγαλύτερη και ως εκ τούτου βαρύτερη. Με βάση αυτό, έχει σχηματιστεί έντονη φημολογία για έκδοση με τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ, ένα για κάθε τροχό.
Υπόσχεται φόρτιση από το 10% στο 80% μέσα σε 20 λεπτά
Το μόνο σίγουρο, είναι ότι με βάση την σύγχρονη PPE πλατφόρμα που μπορεί να υποστηρίξει αρχιτεκτονική των 800 Volt, η νέα Cayenne θα μπορεί να φορτίσει γρήγορα μέχρι και τα 270 kW, ενώ αν ακολουθήσει τα υπόλοιπα μοντέλα του VW group θα μπορεί να φορτίζει από το 10% στο 80% μέσα σε 20 λεπτά.