60 μετά και η Renault, γιορτάζοντας την επιτυχία της, επέστρεψε στο Bonneville με το Etoile Filante, αλλά και με ένα αγωνιστικό Dauphine που συμμετείχε φέτος κανονικά στον αγώνα, σημειώνοντας ένα ακόμη ρεκόρ.
Η Renault 60 χρόνια μετά
2.272 Επισκέψεις στο άρθρο (22/8/2016)
Εξήντα χρόνια μετά τα ρεκόρ της, η Renault επιστρέφει στο Bonneville των Η.Π.Α με δύο μοντέλα - θρύλους και συνεχίζει να γράφει ιστορία.
Η Renault ανάμεσα στο 1954 και το 1955 ξεκίνησε να δοκιμάζει το Etoile Filante. Ήταν ένα αυτοκίνητο που είχε δύο στόχους: Ο ένας ήταν να βελτιωθούν τα όρια της μηχανικής και της ταχύτητας. Ο άλλος ήταν πιο «ταπεινός» και αφορούσε στην εμπορική προώθηση του Renault Dauphine στις Η.Π.Α.Το Etoile Filante (διάττοντας αστέρας στα γαλλικά) διαθέτει έναν jet κινητήρα απόδοσης 270 ίππων, τον οποίο έφτιαξε η εταιρεία Turbomeca. Για να κρατηθεί το βάρος όσο γίνεται χαμηλότερα, το σώμα του αυτοκινήτου να είναι από πολυεστέρα, ενώ το σασί είναι σωληνωτό.Το 1956, μετά από δύο χρόνια δοκιμών, το Etoile Filante πέτυχε νέο παγκόσμιο ρεκόρ στις αλυκές του Bonneville στην Γιούτα των Η.Π.Α, με 308,9 χλμ/ώρα. Έγινε έτσι το ταχύτερο αυτοκίνητο με jet κινητήρα των ημερών του, σπάζοντας τέσσερα ρεκόρ, δύο από τα οποία διατηρούνται μέχρι και σήμερα!60 χρόνια πέρασαν από τότε και η Renault, γιορτάζοντας την επιτυχία της, επέστρεψε στο Bonneville με το Etoile Filante, αλλά και με ένα αγωνιστικό Dauphine που συμμετείχε φέτος κανονικά στον αγώνα, σημειώνοντας ένα ακόμη ρεκόρ.Οδηγός του ήταν ο Nicolas Prost, ο οποίος και έπιασε τα 123,036 χλμ/ώρα, κάνοντας έτσι νέο ρεκόρ στη κατηγορία CGC (Classic Gas Coupe), στην οποία συμμετέχουν αυτοκίνητα παραγωγής μεταξύ 1928 και 1981, με κινητήρες μεταξύ 754 και 1.015 κ.εκ.
Το 1956 το Etoile Filante πέτυχε νέο παγκόσμιο ρεκόρ στις αλυκές του Bonneville στην Γιούτα των Η.Π.Α, με 308,9 χλμ/ώρα. Διαθέτει jet κινητήρα 270 ίππων, σώμα από πολυεστέρα και σωληνωτό σασί.