Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Νέο μίνι ηλεκτρικό Renault, φθηνότερο από Dacia Spring!
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέο μίνι ηλεκτρικό Renault, φθηνότερο από Dacia Spring!

8.007 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2022)

Το Dacia Spring είναι ένα από τα πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη, ωστόσο στον όμιλο Renault υπάρχει πλέον ένα νέο λιλιπούτειο αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων που κοστίζει ακόμα λιγότερο! Ο λόγος για το JMEV Xiaoqilin.

Θυγατρική μάρκα της Renault βγάζει το αντί-Spring

Η μάρκα «JMEV» είναι μία από τις πολλές θυγατρικές που έχει ο Γάλλος κατασκευαστής στην Κίνα, μια χώρα για την οποία παρουσίασε ένα νέο λιλιπούτειο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η ονομασία της μάρκας και του μοντέλου (JMEV Xiaoqilin) δεν είναι και η πιο εύηχη για εμάς τους δυτικούς βέβαια, ωστόσο έχει κάτι που κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις. Το μίνι ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει μικρότερο κόστος απόκτησης από το Dacia Spring (σ.σ. το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Dacia που κοστίζει 20.800 ευρώ στη Γαλλία, χωρίς επιδότηση), χωρίς ωστόσο να έχει μεγάλες διαφορές σε εξοπλισμό και ισχύ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μικρό και εύχρηστο

Από άποψη διαστάσεων, το Xiaoqilin έχει μήκος 3,5 μέτρα, πλάτος 1,64 μέτρα και ύψος 1,46 μέτρα, με μεταξόνιο 2,34 μέτρα, που το καθιστούν μικρότερο από το Dacia Spring. Από το μέγεθος είναι εύκολα αντιληπτό ότι έχει σχεδιαστεί ώστε να έχει κύριο πεδίο δραστηριότητας τις αστικές μετακινήσεις, αλλά χάρη στο πεντάθυρο αμάξωμά του οι άνθρωποι της εταιρείας διατείνονται πως είναι πρακτικό και μπορεί να χωρέσει εύκολα τέσσερεις επιβάτες. Η σχεδίασή του είναι απλή, με ένα κάπως πιο εντυπωσιακό εμπρός μέρος και ένα αρκετά κάθετο κόψιμο στο πίσω μέρος, για να προσφέρει περισσότερο χώρο στους επιβάτες, με ένα σχήμα που αναπόφευκτα θυμίζει αυτό του Renault Twingo.

Λίγες πληροφορίες για την καμπίνα & τον κινητήρα

Εσωτερικά, έχει αποκαλυφθεί μόνο μια εικόνα της καμπίνας, η οποία είναι πραγματικά λιτή σε σχεδίαση και υλοποίηση με την παρουσία άφθονων πλαστικών επενδύσεων και παράλληλα την απουσία ψηφιακών οθονών, με διατήρηση αναλογικού πίνακα και οργάνων στην κεντρική κονσόλα. Λιγοστές είναι και οι πληροφορίες σχετικά με το ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο που θα εξοπλίζει το λιλιπούτειο μοντέλο. Αυτό που γνωρίζουμε μέχρι στιγμής είναι πως θα εξοπλίζεται με κινητήρα ισχύος 35 ίππων (26 kW) και μπαταρία που χρησιμοποιεί κυψέλες LFP (σιδηροφωσφορικό λίθιο). Η χωρητικότητα της μπαταρίας και η αυτονομία παραμένουν άγνωστα προς το παρόν.

Το ερώτημα  που υπάρχει είναι αν θα δούμε το JMEV Xiaoqilin στην Ευρώπη, κάτι που δεν έχει επιβεβαιωθεί, αλλά θα μπορούσε να γίνει. Άλλωστε, το JMEV Yi, ένα από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της μάρκας, πρόκειται να πωληθεί στη Γηραιά Ήπειρο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
EURONCAP MAXUS