Από εκεί και πέρα, στον τομέα της ασφάλειας τα ανανεωμένα Skoda Kamiq και Scala αναβαθμίζονται τόσο παθητικά (έως 9 αερόσακοι) όσο και ενεργητικά (νέα συστήματα ασφάλειας). Μιλήσαμε για το προαιρετικό σύστημα «Crew Protect Assist», να προσθέσουμε και το «Easy Light Assist» που ανοιγοκλείνει αυτόματα την μεσαία και την μεγάλη σκάλα των φώτων (για να μην «τυφλώνει» τους άλλους οδηγούς). Σχετικά με τις Simply Clever λύσεις, πέραν του «Virtual Pedal» που αναφέραμε, βλέπουμε ακόμη για πρώτη φορά θήκες για smartphone στις τσέπες των εμπρός καθισμάτων, καθώς και θήκη για tablet στα προαιρετικά σπορ καθίσματα.
Μόνο κινητήρες βενζίνης, τέλος το CNG (φυσικό αέριο)
Όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα των ανανεωμένων Skoda Kamiq και Scala, δεν βλέπουμε πια εκδόσεις διπλού καυσίμου με φυσικό αέριο, παρά τρεις TSI evo2 κινητήρες του Volkswagen Group. Στη βάση της γκάμας θα βρίσκεται ο 1.000άρης τρικύλινδρος TSI με 95 άλογα και μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων (175 Nm ροπής), ενώ αμέσως μετά θα υπάρχει η version του 1,0 TSI με 115 ίππους που θα συνδυάζεται είτε με εξατάχυτο χειροκίνητο σασμάν ή με DSG αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (200 Nm ροπής). Στην κορυφή της γκάμας θα βρεθεί ξανά ο τετρακύλινδρος 1,5 TSI με ονομαστική ισχύ 150 ίππων και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, ο οποίος θα συνεργάζεται με 7άρι DSG κιβώτιο.