Η ανανεωμένη Skoda Octavia RS έρχεται αποκλειστικά σε κινητήρα, έναν αναβαθμισμένο 2λιτρο TSI που αποδίδει τώρα 265 ίππους, επιπλέον 20 άλογα σε σύγκριση με το μοντέλο προ-facelift.
Περνώντας στο κομμάτι των κινητήρων, η Skoda δεν αναφέρει PHEV εκδόσεις κινητήρων για την ανανεωμένη Octavia. Στην βάση της γκάμας βρίσκεται ο τετρακύλινδρος 1,5 TSI, με ή χωρίς ήπια υβριδική τεχνολογία. Οι ιπποδυνάμεις του ξεκινούν από 115 άλογα και 220 Nm ροπής και φτάνουν μέχρι τα 150 άλογα και τα 250 Nm ροπής. Οι μη ηλεκτροκίνητες εκδόσεις διαθέτουν μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ αυτές με τεχνολογία 48V διαθέτουν αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Τα μοντέλα 1.5 TSI είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητα.
Η ναυαρχίδα Octavia RS χρησιμοποιεί έναν αναβαθμισμένο κινητήρα 2,0 TSI που αποδίδει τώρα 265 ίππους, επιπλέον 20 άλογα σε σύγκριση με το μοντέλο προ-facelift. Στην περίπτωση αυτή οι ενδιαφερόμενοι έχουν μόνο το 7άρι DSG αυτόματο κιβώτιο. Αξίζει να σημειωθεί πως το 2025, η Skoda πρόκειται να παρουσιάσει μια βενζινοκίνητη έκδοση με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Θα εξοπλίζεται με τον ίδιο 2λιτρο TSI κινητήρα της RS, αλλά θα είναι ρυθμισμένος να αποδίδει 204 άλογα και 320 Nm ροπής. Πρόκειται για μια αύξηση 13 ίππων σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο που προσφέρθηκε με αυτόν τον κινητήρα. Όπως και η Octavia RS, έτσι και το τετρακίνητο μοντέλο με τους 204 ίππους θα συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7άρι DSG κιβώτιο.
Η επιλογή diesel παραμένει διαθέσιμη μέσω του 2,0 TDI. Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος 115 άλογα (300 Nm) και 150 άλογα (360 Nm). Η πρώτη «παντρεύεται» με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, ενώ η δεύτερη με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων (DSG).