Η Tesla αναγνώρισε κατασκευαστική αστοχία στο Model 3
7.302 Επισκέψεις στο άρθρο (22/10/2020)
Η Τesla παραδέχτηκε πως ο πίσω προφυλακτήρας σε πολλά Tesla Model 3 είναι πιθανό να αποκολληθεί σε περιπτώσεις έντονης βροχής. Δείτε τι συμβαίνει.
Η Tesla συχνά επικρίνεται για την ποιότητα κατασκευής των αυτοκινήτων της, αφού δεν είναι λίγες οι φορές που τα αυτοκίνητα φεύγουν από το εργοστάσιο χωρίς να έχει γίνει ο απαραίτητος πρoϊοντικός έλεγχος.
Τους τελευταίους μήνες, οι αναφορές πως o πίσω προφυλακτήρας του Model 3 έφευγε από την θέση του σε συνθήκες έντονης βροχής πλήθαιναν, με την Tesla να ανακοινώνει στο παρελθόν πως εξετάζει όλα τα στοιχεία για τα περιστατικά αυτά. Τώρα, η εταιρεία αναγκάστηκε να παραδεχτεί πως τα Model 3 που έχουν φτιαχτεί νωρίτερα από τις 21 Μαΐου του 2019 έχουν μια αστοχία κατασκευής.
Το έγγραφο της Tesla αναλύει: «Σε σπάνιες περιπτώσεις, συγκεκριμένα μέρη σε αυτοκίνητα Model 3 που έχουν κατασκευαστεί στο Fremont πριν τις 21 Μαΐου του 2019, μπορεί να καταστραφούν κατά την οδήγηση πάνω από οδόστρωμα με αρκετό νερό. Σε αυτές τις σπάνιες περιπτώσεις, ο πίσω προφυλακτήρας μπορεί να αποκολληθεί από το όχημα και οι βάσεις με τα οποία συνδέονται τα μέρη του αμαξώματος μεταξύ τους μπορεί επίσης να καταστραφούν. Αυτό το έγγραφο διευκρινίζει ότι η ζημιά που προκλήθηκε σε αυτές τις περιπτώσεις καλύπτεται από εγγύηση».
Μετά τις 21 Μαΐου του 2019, η Tesla προχώρησε σε βελτιώσεις στην σχεδίαση του πίσω προφυλακτήρα, ωστόσο ένας ιδιοκτήτης Model 3 αναφέρει πως, αν και το αυτοκίνητό του κατασκευάστηκε μετά από την παραπάνω ημερομηνία, είχε και αυτός το ίδιο πρόβλημα…
Τα Tesla έχουν προτερήματα αλλά και πολλά προβλήματα για τα οποία κανείς (σχεδόν) δεν μιλάει. Τα προβλήματα ποιότητας κατασκευής είναι οφθαλμοφανή ακόμη και σε καινούργια οχήματα, πχ προβλήματα στη βαφή. Αυτά μπορεί να 'παραβλέπονται' στις ΗΠΑ αλλά στην Ευρώπη οι καταναλωτές δεν είναι τόσο 'κατανοητικοί' και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τις εξελίξεις (δεν είναι πχ καθόλου τυχαίο οτι ο Musk ανέφερε οτι το νέο εργοστάσιο στη Γερμανία θα έχει νέα μονάδα βαφής). Μεταξύ μας είναι ντροπή να φεύγει όχημα από το εργοστάσιο με ορατό πρόβλημα, δείχνει έλειψη σεβασμού προς τον καταναλωτή, αλλά σιγά μην καίγεται ο Musk - να'ναι καλά η φούσκα (διότι για χρηματιστηριακή φούσκα τεραστίων διαστάσεων πρόκειται). Πέραν των ποιοτικών θεμάτων (που καταλήγουν και σε δυσλειτουργίες, πχ στα χερούλια των θυρών), υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τις ζημιές: οποιαδήποτε επισκευή, ακόμη και η πιο απλή, απαιτεί αρκετές εβδομάδες και δυσανάλογο κόστος - και τα κέντρα επισκευής Τesla είναι (και θα είναι) ελάχιστα επομένως μην περιμένετε κάτι κοντά στο σπιτι, ούτε καν στην πόλη.... Τέλος παρά το ό,τι η διαφήμιση (βλέπε προπαγάνδα) περνάει το μήνυμα οτι τα ηλεκτρικά μέρη δεν απαιτούν τόση συντήρηση όσο τα μηχανικά (τεχνικά αυτό είναι καταρχάς ορθό), η Tesla προβλέπει ετήσιο έλεγχο/σέρβις το οποίο οι 'ευτυχείς΄ιδιοκτήτες ανακαλύπτουν (εκ των υστέρων βέβαια) οτι κοστίζει ΚΑΠΟΙΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ δολλάρια. Για το πότε θα χρειαστούν αντικατάσταση οι μπαταρίες και πόσο θα κοστίζει, άστο... ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.... ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ: ΕΑΝ ΔΙΑΒΑΖΑΤΕ ΟΤΙ ΕΝΑ ΠΧ VW ή FIAT ΕΧΑΝΕ ΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ, ΘΑ ΕΙΧΑΤΕ ΠΛΑΚΩΣΕΙ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΕΤΕ??? ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ TESLA ΜΟΥΓΚΑΜΑΡΑ???
Τα Tesla έχουν προτερήματα αλλά και πολλά προβλήματα για τα οποία κανείς (σχεδόν) δεν μιλάει. Τα προβλήματα ποιότητας κατασκευής είναι οφθαλμοφανή ακόμη και σε καινούργια οχήματα, πχ προβλήματα στη βαφή. Αυτά μπορεί να 'παραβλέπονται' στις ΗΠΑ αλλά στην Ευρώπη οι καταναλωτές δεν είναι τόσο 'κατανοητικοί' και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τις εξελίξεις (δεν είναι πχ καθόλου τυχαίο οτι ο Musk ανέφερε οτι το νέο εργοστάσιο στη Γερμανία θα έχει νέα μονάδα βαφής). Μεταξύ μας είναι ντροπή να φεύγει όχημα από το εργοστάσιο με ορατό πρόβλημα, δείχνει έλειψη σεβασμού προς τον καταναλωτή, αλλά σιγά μην καίγεται ο Musk - να'ναι καλά η φούσκα (διότι για χρηματιστηριακή φούσκα τεραστίων διαστάσεων πρόκειται). Πέραν των ποιοτικών θεμάτων (που καταλήγουν και σε δυσλειτουργίες, πχ στα χερούλια των θυρών), υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τις ζημιές: οποιαδήποτε επισκευή, ακόμη και η πιο απλή, απαιτεί αρκετές εβδομάδες και δυσανάλογο κόστος - και τα κέντρα επισκευής Τesla είναι (και θα είναι) ελάχιστα επομένως μην περιμένετε κάτι κοντά στο σπιτι, ούτε καν στην πόλη.... Τέλος παρά το ό,τι η διαφήμιση (βλέπε προπαγάνδα) περνάει το μήνυμα οτι τα ηλεκτρικά μέρη δεν απαιτούν τόση συντήρηση όσο τα μηχανικά (τεχνικά αυτό είναι καταρχάς ορθό), η Tesla προβλέπει ετήσιο έλεγχο/σέρβις το οποίο οι 'ευτυχείς΄ιδιοκτήτες ανακαλύπτουν (εκ των υστέρων βέβαια) οτι κοστίζει ΚΑΠΟΙΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ δολλάρια. Για το πότε θα χρειαστούν αντικατάσταση οι μπαταρίες και πόσο θα κοστίζει, άστο... ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.... ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ: ΕΑΝ ΔΙΑΒΑΖΑΤΕ ΟΤΙ ΕΝΑ ΠΧ VW ή FIAT ΕΧΑΝΕ ΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ, ΘΑ ΕΙΧΑΤΕ ΠΛΑΚΩΣΕΙ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΕΤΕ??? ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ TESLA ΜΟΥΓΚΑΜΑΡΑ???