Πάνω στην ανάπτυξη ενός πρωτοτύπου Hilux με σύστημα κίνησης κυψελών καυσίμου υδρογόνου που προέρχεται από το Mirai δεύτερης γενιάς, εργάζεται η Toyota!
Το πρώτο Pick-Up της Toyota το οποίο θα κινείται χάρη σε ένα σύστημα κυψέλων καυσίμου υδρογόνου θα είναι έτοιμο σε λίγο καιρό. Όπως ανακοίνωσε η μάρκα αυτό θα είναι ένα FCEV Hilux, το οποίο θα κατασκευαστεί στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2023. Μάλιστα η μάρκα ανέφερε πως το έργο είναι μέρος του Advanced Propulsion Center (APC), μιας κυβερνητικής πρωτοβουλίας για την ανάπτυξη οχημάτων μηδενικών εκπομπών στο Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία χρηματοδοτείται από την κυβέρνηση της χώρας με 11,3 εκατομμύρια λίρες.
Από το Mirai το σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου
Χρησιμοποιώντας ένα Hilux ως βάση, η ομάδα θα αφαιρέσει τον κινητήρα ντίζελ και το σύστημα μετάδοσης κίνησης, αντικαθιστώντας τα με το σύστημα κυψέλων καυσίμου υδρογόνου δεύτερης γενιάς της Toyota, συμπεριλαμβανομένων των κυψελών καυσίμου, του ηλεκτροκινητήρα και των δεξαμενών υδρογόνου. Όλα θα προέρχονται από το Mirai, με αποτέλεσμα το ιαπωνικό Pick-Up να μετατρέπεται σε όχημα μηδενικών ρύπων.
Δεν ανακοινώθηκαν οι προδιαγραφές του Hilux H2
Η Toyota δεν ανακοίνωσε τις προδιαγραφές του υδρογονοκίνητου Hilux Η2, αλλά στο Mirai το κινητήριο σύνολο αποδίδει 185 ίππους και 300 Nm ροπής, εκπέμποντας νερό από την απόληξη της εξάτμισης. Σε ότι αφορά την αυτονομία κίνησης στο Mirai οι τρεις δεξαμενές υδρογόνου αδειάζουν μετά από 647 χιλιόμετρα, ωστόσο η τιμή θα είναι διαφορετική στο Hilux εξαιτίας του μεγαλύτερου βάρους και της λιγότερο αεροδυναμικής σχεδίασης.
Τα πρωτότυπα Toyota Hilux H2 θα κατασκευαστούν στο εργοστάσιο της πόλης Burnaston το 2023 και αρχικός στόχος είναι η παραγωγή να έχει μικρό όγκο. Περισσότερες πληροφορίες θα υπάρξουν προσεχώς.
Hilux χωρίς ρύπους!
- Θα πάρει το σύστημα κίνησης του Mirai.
- Το 2023 η κατασκευή των πρωτότυπων.
- Θα παραχθεί αρχικά σε μικρό όγκο στο Ην. Βασίλειο.
- Στηρίζει οικονομικά το πρότζεκτ και η κυβέρνηση του Ην. Βασιλείου!
Πιστεύεις ότι θα είναι καλύτερο ή χειρότερο του diesel Hilux;