ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τον Ιούνιο η Toyota θα παραχωρήσει μερικά i-Road σε ορισμένους πολίτες, προκειμένου να γίνουν πραγματικές δοκιμές του πρωτότυπου μοντέλου σε ρεαλιστικές αστικές συνθήκες.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τον Ιούνιο η Toyota θα παραχωρήσει μερικά i-Road σε ορισμένους πολίτες, προκειμένου να γίνουν πραγματικές δοκιμές του πρωτότυπου μοντέλου σε ρεαλιστικές αστικές συνθήκες.

Η Toyota ξεκινά δοκιμές στον δρόμο για το i-Road

6.045 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2014)

Η Toyota «θέτει σε τροχιά δοκιμών» το πρωτότυπο τρίκυκλο i-Road στους δρόμους της Ιαπωνίας, ώστε να διαπιστωθεί στην πράξη η οικονομία και η ευελιξία του.

Παρουσιάζοντας πέρυσι στο Σαλόνι της Γενεύης η Toyota το πρωτότυπο τρίκυκλο όχημα i-Road 1+1 θέσεων, θέλησε να αποκαλύψει μια νέα πρόταση για ευέλικτη και οικονομική μετακίνηση στην πόλη.Τώρα λοιπόν, ανακοινώθηκε επίσημα ότι τον Ιούνιο η ιαπωνική εταιρεία θα παραχωρήσει μερικά i-Road σε ορισμένους πολίτες, προκειμένου να γίνουν πραγματικές δοκιμές του πρωτότυπου μοντέλου σε ρεαλιστικές αστικές συνθήκες.Παράλληλα, η εταιρεία αναφέρει ότι έχουν γίνει αρκετές αλλαγές σε σχέση με το concept που είχε παρουσιαστεί πέρυσι, ώστε να αυξηθεί η ορατότητα του οδηγού και να γίνει πιο εύκολο το μανουβράρισμά του. Επίσης, τονίζεται ότι κύριο χαρακτηριστικό για το εν λόγω τρίκυκλο παραμένει η «ευελιξία της μοτοσικλέτας, που συνδυάζεται με τη σταθερότητα και την ασφάλεια ενός αυτοκινήτου».Από την άλλη, η κίνηση της Toyota αυτή δεν προοιωνίζει οπωσδήποτε και την παραγωγή του μοντέλου, καθώς οι άνθρωποι της εταιρείας αναμένουν τις δοκιμές και την ανταπόκριση στους πολίτες για να βγάλουν τα τελικά συμπεράσματά τους.Να θυμίσουμε τέλος ότι το i-Road χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 2 kW έκαστος, οι οποίοι έχουν τοποθετηθεί στους εμπρός τροχούς και τροφοδοτούνται από μία συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου. Η τελευταία προσφέρει μια αυτονομία που αγγίζει τα 50 περίπου χλμ. και η επαναφόρτισή τους μπορεί να πραγματοποιηθεί από μία οικιακή πρίζα. Το βάρος της κατασκευής, χωρίς τους 2 επιβαίνοντες, αγγίζει τα 300 κιλά, οπότε οι επιδόσεις του αναμένεται να επαρκούν μονάχα για τα στενά όρια του κέντρου της πόλης, με τελική ταχύτητα τα 45 χλμ./ώρα. Με μήκος 2.350 χλστ. και πλάτος που αγγίζει τα 850 χλστ. το i-Road σίγουρα δεν είναι scooter, αλλά πολύ πιο ευέλικτο από ένα μίνι μοντέλο.

Με μήκος 2.350 χλστ. και πλάτος που αγγίζει τα 850 χλστ. το i-Road σίγουρα δεν είναι scooter, αλλά πολύ πιο ευέλικτο από ένα μίνι μοντέλο.

Με μήκος 2.350 χλστ. και πλάτος που αγγίζει τα 850 χλστ. το i-Road σίγουρα δεν είναι scooter, αλλά πολύ πιο ευέλικτο από ένα μίνι μοντέλο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

fiat
CONTI VS NEXEN