Η VW δεν έχει σκοπό να διαθέτει diesel μοντέλα στην προσφερόμενη γκάμα της, για τις Η.Π.Α. στο μέλλον.
Η VW Αμερικής βάζει στοπ στο diesel
3.962 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2016)
Στελέχη της Volkswagen δεν βλέπουν μέλλον στα diesel οχήματα για τη χώρα των Η.Π.Α., αφού θεωρούνται ασύμφορα, επιβεβαιώνοντας πως το diesel «πεθαίνει».
Η VW δεν έχει σκοπό να διαθέτει diesel μοντέλα στην προσφερόμενη γκάμα της, για τις Η.Π.Α. στο μέλλον. Παρά τις φήμες πως η γερμανική φίρμα θα επιστρέψει ξανά στα πετρελαιοκίνητα οχήματα, αφού καταλαγιάσει ο ντόρος που προκλήθηκε από το «dieselgate», δηλώσεις στελεχών της συνηγορούν πως η φίρμα θα επενδύσει σε άλλου είδους τεχνολογίες. Εξάλλου αυτή την απόφαση έχουν πάρει και άλλοι κατασκευαστές επιβεβαιώνοντας πως το diesel πέθανε.
Ο CEO του Volkswagen Group Αμερικής, Hinrich Woebcken, στην έκθεση του Λος `Αντζελες, μιλώντας σε ρεπόρτερ ανέφερε πως δεν πιστεύει ότι η επιτυχία του diesel θα μπορούσε να έχει το ίδιο μέγεθος με παλαιότερα στην αγορά των Η.Π.Α. Παράλληλα ο Woebcken ανέφερε πως τα όρια των ρύπων γίνονται συνεχώς πιο αυστηρά, οπότε γιατί να επενδυθούν χρήματα ώστε να επιτευχθούν τα όρια του diesel και να μην επενδυθούν σε τεχνολογίες που θα κυριαρχήσουν στο μέλλον. Ατάκα που αναφερόταν στην εξέλιξη ηλεκτρικών μοντέλων από το Group.
Αμερική,Αμερική καλά μου λένε ότι είσαι μια Χώρα Θαυμαστή,πολύ καλά τους κάνει μετά από το τεράστιο σκάνδαλο που έκανε το λαμογιό-group vw,οι εδώ ευρωπαίοι προσκυνούν αντί να πέφτουν οι μυνήσεις και τα προστίματα βροχή,αλλά μια ζωή κότες.
Μα ουτως η αλλως βρισκεται μεταξυ φθορας και αφθαρσιας με τραγικα χαμηλες πωλησεις εδω και χρονια...στην αμερικη θεωρουν τα vw αυτοκινητα επιπεδου lada-skoda-dacia και ελαχιστα τους δινουν σημασια.
Εδω στην ευρωπη τα εχουν κανει θεους και τρεχουν ολοι η γνωστη παρεα δηλαδη που με καθε τροπο τα παρουσιαζουν σαν εκπληκτικα,και αυτο ειναι το αστειο με τα μετρια και σαπια γερμανικα τενεκεδακια!
Μετα το σκανδαλο dieselgate μαλιστα απλα φαινονται και τυπικα ανυπαρκτη στην χωρα των αμερικανων,και φυσικα δεν εχουν αδικο με τους απατεωνες που κοριοιδευουν τον πλανητη!!
Ενταξει θα συμφωνησω για την vw, επισης για το οτι σιγα σιγα οι εταιρειες παρατανε την εξελιξη του diesel αλλα ας δουμε την πραγματικοτητα. Η εξελιξη πλεον γινεται για τα υβριδικα και ηλεκτοκινητα αυτοκινητα ουτως ωστε να περιοριστουν πλεον στο ελαχιστο οι ρυποι. Πωλουνται ηδη ηλεκτρικα αυτοκινητα (στη χωρα μας ποσα ? ), πωλουνται επισης υβριδικα με οχι εξωφρενικες τιμες (toyota-honda) και πολυ μιρο μεριδιο πωλησεων. Δεν βλεπω το λογο αν αυριο η του χρονου θα ηθελα να αγορασω ενα αυτοκινητο γιατι να μην ειναι diesel. H τιμη θα διαφερει παντα τουλαχιστον 30 λεπτα σε σχεση με τη βενζινη,που με απλα μαθηματικα μου λεει οτι για 100 λιτρα καυσιμου εγω δινω για πετρελαιο 30 ευρω λιγοτερα. Οσο αναφορα τελη κυκλοφοριας και συντηρηση αυτοκινητου τηρουμενων των αναλογιων κυβισμου δεν υπαρχει διαφορα. Ας επαναλαβω οτι μιλαμε για την χωρα μας και οχι για την καλιφορνια. Αφηστε παρακαλω το diesel να πεθανει μονο του, μην το σπρωχνετε ετσι στον γκρεμο. Αφηστε μας κυριοι να επιλεγουμε μετα απο 7 χρονια κρισης με λογικη και οχι με μελλοντολογιες. Ευχαριστω.
Απάντηση: Η μονη αντιρρηση σε οσα λετε ειναι στο ότι το diesel θα ειναι παντα φτηνοτερο απο την βενζινη. Σε τιμη διυλιστηριου το diesel ειναι ακριβοτερο απο την βενζινη, οποτε η τιμη του εξαρταται απο τους φορους που το επιβαρυνει καθε κυβερνηση. στην Κυπρο εχουν την ιδια ακριβως τιμη. στην Αγγλία το diesel ειναι ακριβότερο και στην υπόλοιπη Ευρωπη η διαφορά ειναι την τάξεως του 10%.
sthn amerikh to vw jetta einai to best seller kai otan parousiazoun thn ka8e genia tou einai apo ta megalutera event. Ta alla nai den poulane giati exoun sunduasei thn vw me mikra amaksakia kai mikres mhxanes. Kai sxedon ola ta VW ekei einai made in Mexico. Epishs tous amerikanous pote den tous endiefere idiatera h poiothta an deite ta amerikanika autokinhta pou exoun pio plastikoura k apo ta iapwnika k koreatika. Mono oi eurwpaioi pou zoun sthn amerikh katalabainoun apo poiothta sunarmologhshs kai odhghshs kai agorazoun kata kurio logo germanika.
Πολύ σωστά τα λές φίλε πειραιώτη,θα πώ ότι τα γερμανικά αμάξια είναι πάρα πολύ καλά,όλες οι μηχανές χαλάνε ,εδώ χαλάνε τα διαστημόπλοια που είναι οι κορυφαίες μηχανικές δημιουργίες του ανθρώπου,το πρόβλημα ξεκινάει με το συγκεκριμένο group που πολλά χρόνια τώρα λάδωνε και λαδωνει περιοδικά,δημοσιογράφους ,οργανισμούς και με αθέμιτο ανταγωνισμό να προσπαθεί σώνει και καλά να περάσει στο υποσυνείδειτο των ανθρώπων ότι αυτή είναι η κορυφαία και μοναδική εταιρεία στον κόσμο με αποδεδειγμένα και με παραπάνω από το φυσιολογικό βλάβες και με παροιμιώδης αναξιοπιστία,χώρια την γερμανική πολιτική να λαδώνει τους ξεβράκωτους και σαπισμένους πολιτικούς του νότιου τομέα της ευρώπης και να είναι όλα καλά,εκεί είναι το πρόβλημα και όχι στις λαμαρίνες που μόλις τις θίξουμε το autotriti του κακοφαίνεται,γιατί λέμε τα πράματα με το όνομα τους,την σήμερον ημέρα όλα τα αμάξια είναι καλά και ποιοτικά,αλλά είπαμε δεν μπορούμε με το ζόρι να γίνουμε χαλίφης στην θέση του χαλίφη (ΤΟΥΟΤΑ) όπως και να το κάνουμε,όπως είπες στην Αμερική την έχουν για την πλάκα τους οι Αμερικάνοι την vw τα αμάξια τους,αλλά δεν βλέπουν στο περιοδικό ότι οι κορεάτικες εταιρείες στην Αμερική χαίρουν άκρα σεβασμό στο αμερικανικό κοινό και πουλάνε φοβερά ή "πρώτη"στην ευρώπη όπως λέει ότι είναι αγοράζοντας ότι αδέσποτο υπήρχε προκειμένου με το ζόρι να περάσει την ΤΟΥΟΤΑ στην αμερική από παλιά ήταν στον πάτο ,κάτι 18χρονα να πέρνανε κανένα μεταχείρα vw για τα ψώνια και στο σχολείο,αυτή είναι και θα είναι η vw για την αγορά της Αμερικής,ο κατιμάς,στην ευρώπη ακι στην γερμανία ας πουλάει παίρνουνε και διαφορετικούς μισθούς,όσο αφορά εδώ στην ελλάδα πάντα θα υπάρχουν οι λοβοτομένοι να τα σκάνε και να πληρώνουν σε services παραπάνω αν είχανε BMW_MERCEDES.
Αμερική,Αμερική καλά μου λένε ότι είσαι μια Χώρα Θαυμαστή,πολύ καλά τους κάνει μετά από το τεράστιο σκάνδαλο που έκανε το λαμογιό-group vw,οι εδώ ευρωπαίοι προσκυνούν αντί να πέφτουν οι μυνήσεις και τα προστίματα βροχή,αλλά μια ζωή κότες.
Μα ουτως η αλλως βρισκεται μεταξυ φθορας και αφθαρσιας με τραγικα χαμηλες πωλησεις εδω και χρονια...στην αμερικη θεωρουν τα vw αυτοκινητα επιπεδου lada-skoda-dacia και ελαχιστα τους δινουν σημασια. Εδω στην ευρωπη τα εχουν κανει θεους και τρεχουν ολοι η γνωστη παρεα δηλαδη που με καθε τροπο τα παρουσιαζουν σαν εκπληκτικα,και αυτο ειναι το αστειο με τα μετρια και σαπια γερμανικα τενεκεδακια! Μετα το σκανδαλο dieselgate μαλιστα απλα φαινονται και τυπικα ανυπαρκτη στην χωρα των αμερικανων,και φυσικα δεν εχουν αδικο με τους απατεωνες που κοριοιδευουν τον πλανητη!!
Ενταξει θα συμφωνησω για την vw, επισης για το οτι σιγα σιγα οι εταιρειες παρατανε την εξελιξη του diesel αλλα ας δουμε την πραγματικοτητα. Η εξελιξη πλεον γινεται για τα υβριδικα και ηλεκτοκινητα αυτοκινητα ουτως ωστε να περιοριστουν πλεον στο ελαχιστο οι ρυποι. Πωλουνται ηδη ηλεκτρικα αυτοκινητα (στη χωρα μας ποσα ? ), πωλουνται επισης υβριδικα με οχι εξωφρενικες τιμες (toyota-honda) και πολυ μιρο μεριδιο πωλησεων. Δεν βλεπω το λογο αν αυριο η του χρονου θα ηθελα να αγορασω ενα αυτοκινητο γιατι να μην ειναι diesel. H τιμη θα διαφερει παντα τουλαχιστον 30 λεπτα σε σχεση με τη βενζινη,που με απλα μαθηματικα μου λεει οτι για 100 λιτρα καυσιμου εγω δινω για πετρελαιο 30 ευρω λιγοτερα. Οσο αναφορα τελη κυκλοφοριας και συντηρηση αυτοκινητου τηρουμενων των αναλογιων κυβισμου δεν υπαρχει διαφορα. Ας επαναλαβω οτι μιλαμε για την χωρα μας και οχι για την καλιφορνια. Αφηστε παρακαλω το diesel να πεθανει μονο του, μην το σπρωχνετε ετσι στον γκρεμο. Αφηστε μας κυριοι να επιλεγουμε μετα απο 7 χρονια κρισης με λογικη και οχι με μελλοντολογιες. Ευχαριστω.
Απάντηση: Η μονη αντιρρηση σε οσα λετε ειναι στο ότι το diesel θα ειναι παντα φτηνοτερο απο την βενζινη. Σε τιμη διυλιστηριου το diesel ειναι ακριβοτερο απο την βενζινη, οποτε η τιμη του εξαρταται απο τους φορους που το επιβαρυνει καθε κυβερνηση. στην Κυπρο εχουν την ιδια ακριβως τιμη. στην Αγγλία το diesel ειναι ακριβότερο και στην υπόλοιπη Ευρωπη η διαφορά ειναι την τάξεως του 10%.
Γενικότερα τα γερμανικά προϊόντα για μένα ειναι μια απάτη
sthn amerikh to vw jetta einai to best seller kai otan parousiazoun thn ka8e genia tou einai apo ta megalutera event. Ta alla nai den poulane giati exoun sunduasei thn vw me mikra amaksakia kai mikres mhxanes. Kai sxedon ola ta VW ekei einai made in Mexico. Epishs tous amerikanous pote den tous endiefere idiatera h poiothta an deite ta amerikanika autokinhta pou exoun pio plastikoura k apo ta iapwnika k koreatika. Mono oi eurwpaioi pou zoun sthn amerikh katalabainoun apo poiothta sunarmologhshs kai odhghshs kai agorazoun kata kurio logo germanika.
Πολύ σωστά τα λές φίλε πειραιώτη,θα πώ ότι τα γερμανικά αμάξια είναι πάρα πολύ καλά,όλες οι μηχανές χαλάνε ,εδώ χαλάνε τα διαστημόπλοια που είναι οι κορυφαίες μηχανικές δημιουργίες του ανθρώπου,το πρόβλημα ξεκινάει με το συγκεκριμένο group που πολλά χρόνια τώρα λάδωνε και λαδωνει περιοδικά,δημοσιογράφους ,οργανισμούς και με αθέμιτο ανταγωνισμό να προσπαθεί σώνει και καλά να περάσει στο υποσυνείδειτο των ανθρώπων ότι αυτή είναι η κορυφαία και μοναδική εταιρεία στον κόσμο με αποδεδειγμένα και με παραπάνω από το φυσιολογικό βλάβες και με παροιμιώδης αναξιοπιστία,χώρια την γερμανική πολιτική να λαδώνει τους ξεβράκωτους και σαπισμένους πολιτικούς του νότιου τομέα της ευρώπης και να είναι όλα καλά,εκεί είναι το πρόβλημα και όχι στις λαμαρίνες που μόλις τις θίξουμε το autotriti του κακοφαίνεται,γιατί λέμε τα πράματα με το όνομα τους,την σήμερον ημέρα όλα τα αμάξια είναι καλά και ποιοτικά,αλλά είπαμε δεν μπορούμε με το ζόρι να γίνουμε χαλίφης στην θέση του χαλίφη (ΤΟΥΟΤΑ) όπως και να το κάνουμε,όπως είπες στην Αμερική την έχουν για την πλάκα τους οι Αμερικάνοι την vw τα αμάξια τους,αλλά δεν βλέπουν στο περιοδικό ότι οι κορεάτικες εταιρείες στην Αμερική χαίρουν άκρα σεβασμό στο αμερικανικό κοινό και πουλάνε φοβερά ή "πρώτη"στην ευρώπη όπως λέει ότι είναι αγοράζοντας ότι αδέσποτο υπήρχε προκειμένου με το ζόρι να περάσει την ΤΟΥΟΤΑ στην αμερική από παλιά ήταν στον πάτο ,κάτι 18χρονα να πέρνανε κανένα μεταχείρα vw για τα ψώνια και στο σχολείο,αυτή είναι και θα είναι η vw για την αγορά της Αμερικής,ο κατιμάς,στην ευρώπη ακι στην γερμανία ας πουλάει παίρνουνε και διαφορετικούς μισθούς,όσο αφορά εδώ στην ελλάδα πάντα θα υπάρχουν οι λοβοτομένοι να τα σκάνε και να πληρώνουν σε services παραπάνω αν είχανε BMW_MERCEDES.