Η VW θα διαθέτει με leasing τα μεταχειρισμένα της ηλεκτρικά μέχρι να εξαντληθεί η ζωή των μπαταριών τους και όταν αυτό γίνει, θέλει να τις εκμεταλλευτεί σε άλλες χρήσεις.
Nα προχωρήσει σε μια κίνηση που δεν έχουμε συνηθίσει από άλλες εταιρείες αποφάσισε η Volkswagen σε ό,τι έχει να κάνει τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχει στον στόλο της, ώστε να «πάρει στον έλεγχό» της τις υπερπολύτιμες μπαταρίες. Η VW θέλει να διαθέτει με leasing ξανά και ξανά τα μεταχειρισμένα της ηλεκτρικά, ώστε να εκμεταλλευτεί τις μπαταρίες τους μέχρι το τέλος ζωής τους.
VW: «H μπαταρία έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από το αυτοκίνητο» Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο CEO του Volkswagen Group Ηerbert Diess δήλωσε πως η εταιρεία θα δίνει με leasing τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά της, ώστε να μπορεί να ανακυκλώνει τις μπαταρίες τους και να τις χρησιμοποιεί σε άλλες χρήσεις. «Στην Ευρώπη, προσπαθούμε να τα νοικιάζουμε δύο και τρεις φορές και να κρατάμε τα ηλεκτρικά στα χέρια μας. Η διάρκεια ζωής της μπαταρίας πιστεύουμε πως αυτή την στιγμή είναι 1.000 κύκλοι φόρτισης δηλαδή περίπου 350.000 χιλιόμετρα, κάτι τέτοιο. Αυτό σημαίνει πως η μπαταρία θα ζήσει περισσότερο από το αυτοκίνητο, και για αυτό θέλουμε να έχουμε τον έλεγχό της, δεν θέλουμε να την χάσουμε» δήλωσε ο Diess.
Παραμένει ψηλά η αξία της μπαταρίας O ίδιος διευκρίνισε πως η αξία μιας μπαταρίας παραμένει ψηλά, ακόμη και όταν η αξία του συτοκινήτου μειώνεται όσο περνάει ο χρόνος. «Ακόμη και εάν το αυτοκίνητο είναι πλέον άχρηστο, υπάρχει ακόμη η μπαταρία του που μπορεί να έχει ακόμη το 70% ή το 80% της αρχικής χωρητικότητάς της» πρόσθεσε ο Diess.
Το πλάνο της VW O Scott Keogh, CEO του VW Group στην Αμερική δήλωσε πως τα ID.4 που έχουν δοθεί με leasing σε πελάτες στις ΗΠΑ, θα επιστραφούν μετά από 8 περίπου χρόνια. Τότε, οι μπαταρίες τους θα αφαιρεθούν και τα αυτοκίνητα θα ανακυκλωθούν. «Ο σκοπός είναι να έχουμε στα χέρια μας τις μπαταρίες, να τα χρησιμοποιήσουμε για δεύτερη ή και τρίτη φορά σε leasing και έπειτα να τις εκμεταλλευτούμε αλλιώς. Πρέπει να δούμε πως θα τα καταφέρουμε, πρέπει να το συμφωνήσουμε με τους αντιπροσώπους, αλλά θέλουμε να κρατήσουμε κάθε μπαταρία για όλο τον κύκλο ζωή της», επισήμανε επίσης ο Diess.
Τίποτα δεν πάει χαμένο! Απλό... Leasing ξανά και ξανά στα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά μέχρι ο κύκλος ζωής των μπαταριών να ολοκληρωθεί. Η VW πιστεύει ότι οι μπαταρίες της έχουν ζωή 350.000 χλμ. Είναι αρκετά ή όχι;