Οι λάτρεις των hot-hatch περιμένουν υπομονετικά την άφιξη του Toyota Yaris GRMN, ωστόσο η αναμονή θα τελειώσει σύντομα, καθώς η παραγωγή πρόκειται να ξεκινήσει αυτό το φθινόπωρο.
Ύστερα από την αποκάλυψη του μοντέλου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης αλλά και την ενημέρωση που υπήρξε λίγο αργότερα πως 400 μονάδες θα διατεθούν προς πώληση στην Ευρώπη, αυτό που δεν γνωρίζαμε ήταν το κόστος, το οποίο θα πρέπει να δαπανήσει κάποιος για να το αποκτήσει το οποίο ανέρχεται στις 29.900 ευρώ.
Το νέο «καυτό» Yaris θα διατίθεται αποκλειστικά ως τρίθυρο, ενώ κάτω από το καπό του κρύβει έναν μηχανικά υπετροφοδοτούμενο(κομπρέσορας) βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,8 λτ. με απόδοση 210 ίππων. Επιπλέον, η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται στους μπροστά τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων έξι σχέσεων.
Στο πεδίο της εξωτερικής σχεδίασης παρατηρούνται αναβαθμίσεις στην κορυφαία έκδοση του μικρού ιαπωνικού με νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, οι οποίοι συνδυάζονται με διακοσμητικές λεπτομέρειες σε κόκκινο και μαύρο χρώμα, αλλά και με τις μαύρες BBS ζάντες 17 ιντσών. Εντύπωση προκαλεί επίσης, στο πίσω μέρος η απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο του προφυλακτήρα, όπως επίσης και η μαύρη αεροτομή τοποθετημένη στο ψηλότερο μέρος του πορτ-μπαγκάζ.
Περνώντας στο εσωτερικό οι κυριότερες αλλαγές σε σχέση με το «απλό» Yaris εντοπίζονται στο νέο τριάκτινο τιμόνι μικρότερης διαμέτρου, που παραπέμπει στο «αδελφό» μοντέλο GT86, με το λογότυπο GR στο κάτω μέρος αλλά και τα bucket καθίσματα, που αποσκοπούν στην πλευρική στήριξη οδηγού και συνοδηγού. Επιπλέον, το Yaris της Gazoo Racing εξοπλίζεται με πεντάλ αλουμινίου, ενώ όσον αφορά το σύστημα infotainment, στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η συνηθισμένη οθόνη αφής 7 ιντσών.
Όσον αφορά τις επιδόσεις του «καυτού» ιαπωνικού μικρού τα 0-100 χλμ./ώρα εκτιμάται πως γίνονται σε 6.3 δευτερόλεπτα, ενώ να υπενθυμίσουμε πως το μοντέλο ονομάζεται Yaris GRMN, με το αρκτικόλεξο να μεταφράζεται ως «Gazoo Racing Masters of the Nurburgring».
30000 ευρώ για ένα μικρό αυτοκίνητο?Να δω τώρα τι θα σχολιάσουν οι ιαπωνόφιλοι και πόσο αντικειμενικοί θα είναι.
Αφήστε,με 21000 ευρώ υπάρχει Fiesta St και 208 GTI τα οποία είναι και εξαιρετικά.Για να μην πω ότι με 17 υπάρχει και το νέο Ιbiza FR που δεν είναι καθόλου μα καθόλου άσχημο.
Εκεί στην Toyota ξυπνήστε..δεν πουλάτε χρυσάφι!!!
30000 ευρώ για ένα μικρό αυτοκίνητο?Να δω τώρα τι θα σχολιάσουν οι ιαπωνόφιλοι και πόσο αντικειμενικοί θα είναι. Αφήστε,με 21000 ευρώ υπάρχει Fiesta St και 208 GTI τα οποία είναι και εξαιρετικά.Για να μην πω ότι με 17 υπάρχει και το νέο Ιbiza FR που δεν είναι καθόλου μα καθόλου άσχημο. Εκεί στην Toyota ξυπνήστε..δεν πουλάτε χρυσάφι!!!