Είναι το πολυτελέστερο SUV πόλης με τα πιο premium υλικά
Full hybrid με 136 άλογα και αξιοζήλευτη κατανάλωση (5,5 λτ./100 χλμ.)
Μεγαλύτερο κατά 48 λτ., αλλά πάλι μικρό το πορτ-μπαγκάζ (332 λτ.)
Έχει την μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος από κάθε άλλο μικρό SUV (22 εκ.)
Είναι το πολυτελέστερο SUV πόλης με τα πιο premium υλικά
Το τετρακίνητο Lexus LBX, που δοκιμάσαμε στο πρόσφατο παρελθόν, είναι διαθέσιμο από 40.700 ευρώ. Το δικίνητο LBX που δοκιμάζουμε σήμερα με το ίδιο full υβριδικό σύστημα των 136 ίππων πωλείται από 31.300 ευρώ με λιγότερο συγκριτικά εξοπλισμό, αλλά πλήρη σε κάθε περίπτωση. Αυτό πάντως που έχει σημασία είναι πως το Lexus LBX είναι το πολυτελέστερο SUV πόλης που υπάρχει αυτή τη στιγμή και με τα καλύτερα υλικά, και υπό αυτό το πρίσμα μπορεί να αιτιολογηθεί η τιμή που αγγίζει mainstream μεγαλύτερα, οικογενειακά SUV.
Full hybrid με 136 άλογα και αξιοζήλευτη κατανάλωση (5,5 λτ./100 χλμ.)
Όντας 65 κιλά ελαφρύτερο και διατηρώντας τα 136 άλογα του υβριδικού συστήματος, το δικίνητο Lexus LBX σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center είναι ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση: H μέση τιμή στη διάρκεια της δοκιμής ήταν 5,5 από 5,7 λτ./100 χλμ., ενώ σε συνθήκες πόλης η διαφορά φτάνει στο 0,5 λτ./100 χλμ. (4,3 από 4,8 λτ./100 χλμ.). Παράλληλα είναι κατάτι πιο σβέλτο με την επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 5,4 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα σε 7,1 δλ. (από 5,7 και 7,5 δλ. αντίστοιχα). Το 0-100 γίνεται σε 9,6 δλ. (9,8 δλ. στο 4Χ4), ενώ η τελική ταχύτητα είναι ίδια στα 170 χλμ./ώρα.
Το δικίνητο Lexus LBX συνδυάζει την πολυτέλεια με την full υβριδική τεχνολογία όντας διαθέσιμο σε αρκετά χαμηλότερη τιμή από το 4X4, το οποίο πάντως έχει πιο πλούσιο εξοπλισμό. Η τιμή από για το δικίνητο μοντέλο της δοκιμής είναι τα 31.300 ευρώ.
Μεγαλύτερο κατά 48 λτ., αλλά πάλι μικρό το πορτ-μπαγκάζ (332 λτ.)
Η απουσία δεύτερου ηλεκτροκινητήρα για τους πίσω τροχούς που εξασφαλίζει την ηλεκτρική τετρακίνηση (δες εδώ πως λειτουργεί στο Toyota Yaris Cross) έχει αυξήσει τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ στο δικίνητο LBX κατά 48 λτ. (332 από 284 λτ.). Αν και παραμένει κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας, το δικίνητο LBX χωράει μια βαλίτσα καμπίνας αεροπλάνου παραπάνω από το 4Χ4.
Έχει την μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος από κάθε άλλο μικρό SUV (22 εκ.)
Το δικίνητο Lexus LBX διατηρεί την απόσταση των 22 εκατ. από το έδαφος που είναι η μεγαλύτερη σε σχέση με όλα τα μικρά SUV της αγοράς. Με τέτοια απόσταση από το έδαφος οι δυσκολίες της αστικής καθημερινότητας είναι παιχνιδάκι για το δικίνητο Lexus LBX.
Παρακάτω θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του υβριδικού Lexus LBX χωρίς την ηλεκτρική τετρακίνηση
Σελίδα 2 | Εξοπλισμός, εσωτερικό, τιμή |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Με καλύτερες επιταχύνσεις και ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ξεχωρίζει και χωρίς την τετρακίνηση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |