Η αναφορά συνεχίζει τονίζοντας «δεν υπήρξε καμιά προσπάθεια φρεναρίσματος, αλλαγής κατεύθυνσης ή άλλης πράξης για να αποφευχθεί η σύγκρουση».
H αναφορά από τον πρώτο θάνατο με αυτόνομη οδήγηση
Πριν ένα χρόνο, σημειώθηκε ο πρώτος θάνατος από ελλατωματικό σύστημα αυτόνομης οδήγησης. Σήμερα, ήρθε η επίσημη αναφορά των Αρχών για τις συνθήκες του συμβάντος. Μήπως ο άνθρωπος πρέπει πάντα να έχει τον πρώτο λόγο στην οδήγηση;
O Joshua Brown έτρεχε με 119 χλμ./ώρα όταν το Μοdel S που οδηγούσε συγκρούστηκε με νταλίκα που επιχειρούσε αριστερή στροφή.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, ο Joshua Brown έτρεχε με 119 χλμ./ώρα όταν το Μοdel S που οδηγούσε συγκρούστηκε με νταλίκα που επιχειρούσε αριστερή στροφή. Οι πραγματογνώμονες κατάφεραν να μαζέψουν 510 MB δεδομένων από το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, τα οποία επιβεβαιώνουν το γεγονός ότι ο Brown χρησιμοποιούσε το σύστημα διατήρησης λωρίδας και το cruise control σύστημα του Tesla την στιγμή του ατυχήματος.
Η αναφορά σημειώνει: « Για τη μεγαλύτερη διάρκεια της διαδρομής, το σύστημα του αυτόματου πιλότου άλλαζε συνεχώς modes». Τι μπορεί να σημαίνει αυτό; Oι ειδικοί κάνουν λόγο ότι ο άτυχος άνδρας βασιζόταν πολύ στο αυτόνομο σύστημα οδήγησης και δεν έβαζε τα χέρια του στο τιμόνι σύμφωνα με τις επιταγές του συστήματος του αυτοκινήτου. Όταν λοιπόν το Tesla δεν κατάφερε να «δει» την νταλίκα, ο Brown δεν είχε την προσοχή του στραμμένη στο δρόμο και έτσι η σύγκρουση ήταν αναπόφευκτη. Η αναφορά συνεχίζει τονίζοντας «δεν υπήρξε καμιά προσπάθεια φρεναρίσματος, αλλαγής κατεύθυνσης ή άλλης πράξης για να αποφευχθεί η σύγκρουση».
Το τραγικό αυτό γεγονός ίσως πρέπει να λειτουργήσει ως υπενθύμιση στους οδηγούς να κρατούν τα χέρια τους στο τιμόνι και να δίνουν την δέουσα προσοχή στον δρόμο ανεξάρτητα το πόσο τεχνολογικά εξελιγμένο είναι το αυτοκίνητο τους.