Δείτε αποκλειστικές εικόνες και πληροφορίες από τα νέα «όπλα» που σχεδιάζουν να βάλουν στη φαρέτρα τους οι Audi και Mercedes.
Η απόβαση των premium
66.808 Επισκέψεις στο άρθρο (5/11/2016)
Στη μάχη των premium, Audi και Mercedes μάχονται για την πρωτιά και εμείς σας παρουσιάζουμε τα νέα του όπλα με τα οποία θα προσπαθήσουν να την κατακτήσουν.
Ο πόλεμος μεταξύ των premium κατασκευαστών καλά κρατεί και δείχνει να κορυφώνεται τα επόμενα έτη με νέα μοντέλα σε όλες τις κατηγορίες. Αλλα σημαντικά για την αγορά και άλλα σημαντικότερα για την εταιρεία που αντιπροσωπεύουν, τα νέα αυτά μοντέλα στοχεύουν ξεκάθαρα στην κορυφή της κατηγορίας τους.
Δείτε αποκλειστικές εικόνες και πληροφορίες από τα νέα «όπλα» που σχεδιάζουν να βάλουν στη φαρέτρα τους οι Audi και Mercedes.
Μεταξύ των κατηγοριών, οι Audi και Mercedes φαίνεται ότι έχουν ρίξει βάρος και στην κατασκευή Crossover μοντέλων, με την συνεχώς ανοδική πορεία αυτής της κατηγορίας να αποκτά μερίδιο. Εμείς επιλέξαμε για εσάς τα σημαντικότερα αυτοκίνητα των εταιρειών αυτών και με τη βοήθεια των κατασκόπων μας σας τα αποκαλύπτουμε αναλυτικά.
Η Αudi έχει κάνει μεγάλη πρόοδο τα τελευταία χρόνια, ίσως αρχίζει να βρίσκει το παλιό εαυτό της, όπως και η Volvo. Με εξαιρετική ηχομόνωση οι καμπίνες της, αυξημένη ακαμψία πλαισίων, σε κάθε μοντέλο πλεον, άρα υψηλή ποιότητα κύλισης. Το σαλόνι, με κορυφαία συναρμογή και ανθεκτικά υλικά. Η Mercedes,ήταν και είναι, ο ορισμός της άνεσης, της πολυτέλειας και της ασφάλειας.
Αγαπητέ anti-vw η Audi είναι εδώ και αρκετά χρόνια η κορυφαία μάρκα στην Γερμανία αλλά και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Εξετάζω την αγορά της Γερμανίας, καθότι είναι η πιο ανταγωνιστική κι απαιτητική της Ευρώπης, ενώ και οι τρεις αυτές μάρκες κύρους είναι Γερμανικές. Συνήθως, ο premium χαρακτήρας μιας μάρκας κρίνεται εν πολλοίς από την μεταπωλητική αξία του οχήματος μετά την πάροδο των 3 πρώτων ή 5 ετών. Τα αυτοκίνητα της Audi έχουν σταθερά μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία από τα αντίστοιχα των BMW και Mercedes στη Γερμανία. Επίσης σε απόλυτο αριθμό πωλήσεων η Audi είναι μπροστά και από τους 2 άλλους κατασκευαστές κύρους στην αγορά της Γερμανίας. Αξίζει να επισκεφθεί κανείς την ακόλουθη ιστοσελίδα http://www.best-selling-cars.com/europe/2015-full-year-europe-best-selling-car-manufacturers-brands-and-models/ προκειμένου να λάβει υπόψη του και τα στατιστικά στοιχεία που φανερώνουν ποια μάρκα κύρους απολαμβάνει τη μεγαλύτερη προτίμηση από τους απαιτητικούς αγοραστές της Γερμανίας. Όσον αφορά στην αντίληψη ότι οι κορυφαίες μάρκες κύρους είναι μόνον η Mercedes και η BMW στην Ελλάδα, αυτή πράγματι είναι καλά εγκατεστημένη στη συνείδηση του Έλληνα αγοραστή, κάτι το οποίο με μεγάλη ικανοποίηση εκμεταλλεύονται οι εμπορικοί αντιπρόσωποι για να υπερτιμολογήσουν τα αυτοκίνητά τους στη χώρα μας. Σχετικά με την προτίμηση του καθενός μας, μπορώ μόνον να πω, ότι η επιλογή οχήματος "κύρους" ή άλλου, είναι καθαρά προσωπική υπόθεση. Καθένας έχει τα δικά του κριτήρια και με αυτά αποφασίζει, τι όχημα του ταιριάζει για τις προτεριαότητες που ο ίδιος θέτει. Κλείνοντας, εύχομαι όλοι μας να βρεθούμε στην δύσκολη πραγματικά θέση να έχουμε να διαθέσουμε πάνω από 40.000€ και να προβληματιζόμαστε έντονα στην επιλογή κάποιου μοντέλου των Audi, BMW ή Mercedes!
Απο που ως που έχει αυτοαναδειχθεί η audi σε premium μάρκα και καλά,δηλαδή τα λίγο κυριλάτα vw γίνανε τώρα premium;ας είμαστε σοβαροί πλέον,τις BMW-MERCEDES ούτε στο όνειρο της δεν τις φτάνει η audi και πολλές άλλες μάρκες.Τώρα για να βρούμε τις αλλαγές στα υποτίθεται νέα audi πρέπει να ρίξουμε τα κουκιά,πιο εύκολα πιάνεις το 10πλό jacpot στο joker παρά να βρείς κάτι το νέο στα αυτοκίνητα του group vw.
Καλα ας ριξουμε μια ματια στα volvo και lexus που αποτελουν σταθερες αξιες με στανταρ κορυφαια σε ολο τον πλανητη αλλα δεν εχουν την μεριμνα των...σπρωχτων δημοσιογραφων στον ευρωπαικο χωρο για να γινουν πρωτο θεμα οπως τα γερμανικα και βλεπουμε ποιος εχει αξια και μπορει να δημιουργησει την διαφορα.
Απλα ενα βλεμμα στην αγορα των αμερικανων φτανει για να δουμε πως λειτουργουν εκει χωρις της παρωπιδες των ευρωπαιων site που εχουν κανει ψωμοτυρι την αγια τριαδα ΦΩΤΟΤΥΠΙΑΣ των γοτθων.
ΑΜΗΝ!!
loukia diabase ligaki thn istoria twn markwn na ma8eis.... Anuparkth etaireia mexri kai meta ton polemo htan h bmw ektos apo kati trikukla sarabalakia pou ebgaze. H Audi uparxei apo to 1909 (kai san Horch pou einai Audi sta germanika apo to 1904). Htan marka poluteleias, perissotero malista ap thn Mercedes kai promh8eue kai to autokinhto gia ton Kaiser. Phgaine sto mouseio sto Ingolstadt na ta deis kai na ma8eis. Meta kuriarxouse stous agwnes me 8rulikous odhgous opws o Nuvolari ktlp. Meta ton 2o pagkosmio polemo agorasthke apo thn Daimler h opoia thn poulhse sthn vw to 1964. Epishs otan parousiase to audi quattro to 1980 kai kuriarxhse sta rally o proedros tou M-Division ths bmw eixe dhlwsei oti "to quattro einai to autokinhto pou ksexasame na ftiaksoume". Panta eixe texnognwsia kai eksairetika autokinhta h audi. Yphrxe bebaia mia periodos pou den thn afhnan na kanei oti 8elei logw eswterikou antagwnismou alla sunolika einai anwterh etaireia apo thn bmw se ola. Mono h Mercedes mporei na sugkri8ei mazi ths diaxronika sthn gkama kai poiothta twn proiontwn. Den einai tuxaio oti kuriarxei sthn Eurwph kai ontws exei thn megaluterh metapwlhtikh aksia se sxesh me opoia allh etaireia.
@germanotsolias στις 30938 πωλήσεις της Lexus ακολουθεί η Mercedes με 28404, η BMW με 25531 και η Audi με 18794... το να συγκρίνεις ενα μοντέλο που ανανεώθηκε πρόσφατα με ενα μοντέλο που ετοιμάζεται να ανανεωθεί σύντομα λογικό ειναι να ανεβαίνει σε πωλήσεις το φρέσκο, οποτε παλι ανόμοια πράγματα συγκρίνεις ως συνήθως!
Αγαπητό autotriti τα μοντέλα αυτά θα έρθουν σε 2 με 3 χρόνια. Καλό θα ήταν μέχρι το τέλος της χρονιάς να κάνετε ένα συγκριτικό με τα νέα crossover μαζί και με το peugeot 3008 που πουλάνε αυτή την περίοδο....
...δίκαιε, ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ, ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΩ, βέβαια η επανάληψη ΜΗΤΗΡ ΠΑΣΗΣ ΜΑΘΗΣΕΣΩΣ και ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, έχει η bmw της δική της ιστορία, όπως και η skoda, κ.τ.λ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΟΧΗΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ, όλα συνδέονται αναμεταξύ τους...ΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΛΕΩ;
Έχω επισκεφθεί αρκετά μουσεία τέτοιας μορφής και ΤΑ ΣΕΒΟΜΑΙ ΟΛΑ...
Επίσης μην συγκρίνεις τις όποιες πωλήσεις για να πεις. δείξεις, κ.τ.λ. ότι ένα προϊόν είναι "ΚΑΛΟ", κ.τ.λ. όπως και το τι μεταπωλητική αξία έχει...
Διαφωνώ για τα περι μεταπωλητικής αξίας που λες για σχεδόν όλους τους κατασκευαστές...
Κύριε Αναστάση, στη Γερμανία, ανάλογα την χρονιά, τις όποιες συγκυρίες, κ.τ.λ. ακόμα και να σας δείξω άλλες διαδικτυακές ιστιοσελίδες, βγάζουν η κάθε μία ξεχωριστά είτε την mercedes πρώτη, είτε την bmw, είτε την audi=vw group, σε πωλήσεις...τελευταία διάβαζα ένα Γερμανικό άρθρο που έβγαζε για ελάχιστα οχήματα την mercedes πρώτη, την audi δεύτερη και την bmw τρίτη...
Οι περισσότεροι Γερμανικοί αντιπρόσωποι στην Ελλάδα, τιμολογούν το προϊόν τους ακριβά...δεν είναι μόνο η bmw και η mercedes, ούτε φθηνά δεν είναι τα audi για διάφορους λόγους...
Αν γυρίσουμε λίγο, πολύ, κ.τ.λ. πίσω την αυτοκινιτιστική ιστορία των 3 αυτών κατασκευαστών, βλέπουμε πως όταν η mercedes και η bmw είχαν "καλά" προϊόντα, ενώ η audi ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΗΤΑΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ.-
Επειδή βγάζει r8, επειδή έχει πολλές μάρκες μαζί, κ.τ.λ. δεν σημαίνει ότι είναι ηγέτης και πως η ιστορία διαγράφεται έτσι απλά.
Ακόμα και στην αγωνιστική πλευρά στην κορυφαία του μορφή, θεσμός formula1, το vw group ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ!!!Γίνεται μία προσπάθεια, ας μην την χαρακτηρίσω κουτοπόνηρη, κ.τ.λ. να μετέχει στην formula e= ηλεκτρικά οχήματα... ας περιμένουμε να δούμε το πως θα εξελιχθεί αυτή η κίνηση όλων...
Μια ζωη αποβαση ξερουν να κανουν οι γερμανοι αλλα δεν μας τρομαζουν πλεον...
Η Αudi έχει κάνει μεγάλη πρόοδο τα τελευταία χρόνια, ίσως αρχίζει να βρίσκει το παλιό εαυτό της, όπως και η Volvo. Με εξαιρετική ηχομόνωση οι καμπίνες της, αυξημένη ακαμψία πλαισίων, σε κάθε μοντέλο πλεον, άρα υψηλή ποιότητα κύλισης. Το σαλόνι, με κορυφαία συναρμογή και ανθεκτικά υλικά. Η Mercedes,ήταν και είναι, ο ορισμός της άνεσης, της πολυτέλειας και της ασφάλειας.
Αγαπητέ anti-vw η Audi είναι εδώ και αρκετά χρόνια η κορυφαία μάρκα στην Γερμανία αλλά και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Εξετάζω την αγορά της Γερμανίας, καθότι είναι η πιο ανταγωνιστική κι απαιτητική της Ευρώπης, ενώ και οι τρεις αυτές μάρκες κύρους είναι Γερμανικές. Συνήθως, ο premium χαρακτήρας μιας μάρκας κρίνεται εν πολλοίς από την μεταπωλητική αξία του οχήματος μετά την πάροδο των 3 πρώτων ή 5 ετών. Τα αυτοκίνητα της Audi έχουν σταθερά μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία από τα αντίστοιχα των BMW και Mercedes στη Γερμανία. Επίσης σε απόλυτο αριθμό πωλήσεων η Audi είναι μπροστά και από τους 2 άλλους κατασκευαστές κύρους στην αγορά της Γερμανίας. Αξίζει να επισκεφθεί κανείς την ακόλουθη ιστοσελίδα http://www.best-selling-cars.com/europe/2015-full-year-europe-best-selling-car-manufacturers-brands-and-models/ προκειμένου να λάβει υπόψη του και τα στατιστικά στοιχεία που φανερώνουν ποια μάρκα κύρους απολαμβάνει τη μεγαλύτερη προτίμηση από τους απαιτητικούς αγοραστές της Γερμανίας. Όσον αφορά στην αντίληψη ότι οι κορυφαίες μάρκες κύρους είναι μόνον η Mercedes και η BMW στην Ελλάδα, αυτή πράγματι είναι καλά εγκατεστημένη στη συνείδηση του Έλληνα αγοραστή, κάτι το οποίο με μεγάλη ικανοποίηση εκμεταλλεύονται οι εμπορικοί αντιπρόσωποι για να υπερτιμολογήσουν τα αυτοκίνητά τους στη χώρα μας. Σχετικά με την προτίμηση του καθενός μας, μπορώ μόνον να πω, ότι η επιλογή οχήματος "κύρους" ή άλλου, είναι καθαρά προσωπική υπόθεση. Καθένας έχει τα δικά του κριτήρια και με αυτά αποφασίζει, τι όχημα του ταιριάζει για τις προτεριαότητες που ο ίδιος θέτει. Κλείνοντας, εύχομαι όλοι μας να βρεθούμε στην δύσκολη πραγματικά θέση να έχουμε να διαθέσουμε πάνω από 40.000€ και να προβληματιζόμαστε έντονα στην επιλογή κάποιου μοντέλου των Audi, BMW ή Mercedes!
Απο που ως που έχει αυτοαναδειχθεί η audi σε premium μάρκα και καλά,δηλαδή τα λίγο κυριλάτα vw γίνανε τώρα premium;ας είμαστε σοβαροί πλέον,τις BMW-MERCEDES ούτε στο όνειρο της δεν τις φτάνει η audi και πολλές άλλες μάρκες.Τώρα για να βρούμε τις αλλαγές στα υποτίθεται νέα audi πρέπει να ρίξουμε τα κουκιά,πιο εύκολα πιάνεις το 10πλό jacpot στο joker παρά να βρείς κάτι το νέο στα αυτοκίνητα του group vw.
@Πειραιωτης:Πωλησεις α τριμηνου ΗΠΑ : MB S-Class 5000 κομματια, Lexus LS 1500 κομματια...Ασε τα τουοτα λεξους λοιπον γιατι γελανε και τα τσιμεντα!
Καλα ας ριξουμε μια ματια στα volvo και lexus που αποτελουν σταθερες αξιες με στανταρ κορυφαια σε ολο τον πλανητη αλλα δεν εχουν την μεριμνα των...σπρωχτων δημοσιογραφων στον ευρωπαικο χωρο για να γινουν πρωτο θεμα οπως τα γερμανικα και βλεπουμε ποιος εχει αξια και μπορει να δημιουργησει την διαφορα. Απλα ενα βλεμμα στην αγορα των αμερικανων φτανει για να δουμε πως λειτουργουν εκει χωρις της παρωπιδες των ευρωπαιων site που εχουν κανει ψωμοτυρι την αγια τριαδα ΦΩΤΟΤΥΠΙΑΣ των γοτθων. ΑΜΗΝ!!
loukia diabase ligaki thn istoria twn markwn na ma8eis.... Anuparkth etaireia mexri kai meta ton polemo htan h bmw ektos apo kati trikukla sarabalakia pou ebgaze. H Audi uparxei apo to 1909 (kai san Horch pou einai Audi sta germanika apo to 1904). Htan marka poluteleias, perissotero malista ap thn Mercedes kai promh8eue kai to autokinhto gia ton Kaiser. Phgaine sto mouseio sto Ingolstadt na ta deis kai na ma8eis. Meta kuriarxouse stous agwnes me 8rulikous odhgous opws o Nuvolari ktlp. Meta ton 2o pagkosmio polemo agorasthke apo thn Daimler h opoia thn poulhse sthn vw to 1964. Epishs otan parousiase to audi quattro to 1980 kai kuriarxhse sta rally o proedros tou M-Division ths bmw eixe dhlwsei oti "to quattro einai to autokinhto pou ksexasame na ftiaksoume". Panta eixe texnognwsia kai eksairetika autokinhta h audi. Yphrxe bebaia mia periodos pou den thn afhnan na kanei oti 8elei logw eswterikou antagwnismou alla sunolika einai anwterh etaireia apo thn bmw se ola. Mono h Mercedes mporei na sugkri8ei mazi ths diaxronika sthn gkama kai poiothta twn proiontwn. Den einai tuxaio oti kuriarxei sthn Eurwph kai ontws exei thn megaluterh metapwlhtikh aksia se sxesh me opoia allh etaireia.
@germanotsolias στις 30938 πωλήσεις της Lexus ακολουθεί η Mercedes με 28404, η BMW με 25531 και η Audi με 18794... το να συγκρίνεις ενα μοντέλο που ανανεώθηκε πρόσφατα με ενα μοντέλο που ετοιμάζεται να ανανεωθεί σύντομα λογικό ειναι να ανεβαίνει σε πωλήσεις το φρέσκο, οποτε παλι ανόμοια πράγματα συγκρίνεις ως συνήθως!
Αγαπητό autotriti τα μοντέλα αυτά θα έρθουν σε 2 με 3 χρόνια. Καλό θα ήταν μέχρι το τέλος της χρονιάς να κάνετε ένα συγκριτικό με τα νέα crossover μαζί και με το peugeot 3008 που πουλάνε αυτή την περίοδο....
...δίκαιε, ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ, ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΩ, βέβαια η επανάληψη ΜΗΤΗΡ ΠΑΣΗΣ ΜΑΘΗΣΕΣΩΣ και ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, έχει η bmw της δική της ιστορία, όπως και η skoda, κ.τ.λ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΟΧΗΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ, όλα συνδέονται αναμεταξύ τους...ΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΛΕΩ; Έχω επισκεφθεί αρκετά μουσεία τέτοιας μορφής και ΤΑ ΣΕΒΟΜΑΙ ΟΛΑ... Επίσης μην συγκρίνεις τις όποιες πωλήσεις για να πεις. δείξεις, κ.τ.λ. ότι ένα προϊόν είναι "ΚΑΛΟ", κ.τ.λ. όπως και το τι μεταπωλητική αξία έχει... Διαφωνώ για τα περι μεταπωλητικής αξίας που λες για σχεδόν όλους τους κατασκευαστές...
Κύριε Αναστάση, στη Γερμανία, ανάλογα την χρονιά, τις όποιες συγκυρίες, κ.τ.λ. ακόμα και να σας δείξω άλλες διαδικτυακές ιστιοσελίδες, βγάζουν η κάθε μία ξεχωριστά είτε την mercedes πρώτη, είτε την bmw, είτε την audi=vw group, σε πωλήσεις...τελευταία διάβαζα ένα Γερμανικό άρθρο που έβγαζε για ελάχιστα οχήματα την mercedes πρώτη, την audi δεύτερη και την bmw τρίτη... Οι περισσότεροι Γερμανικοί αντιπρόσωποι στην Ελλάδα, τιμολογούν το προϊόν τους ακριβά...δεν είναι μόνο η bmw και η mercedes, ούτε φθηνά δεν είναι τα audi για διάφορους λόγους... Αν γυρίσουμε λίγο, πολύ, κ.τ.λ. πίσω την αυτοκινιτιστική ιστορία των 3 αυτών κατασκευαστών, βλέπουμε πως όταν η mercedes και η bmw είχαν "καλά" προϊόντα, ενώ η audi ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΗΤΑΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ.- Επειδή βγάζει r8, επειδή έχει πολλές μάρκες μαζί, κ.τ.λ. δεν σημαίνει ότι είναι ηγέτης και πως η ιστορία διαγράφεται έτσι απλά. Ακόμα και στην αγωνιστική πλευρά στην κορυφαία του μορφή, θεσμός formula1, το vw group ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ!!!Γίνεται μία προσπάθεια, ας μην την χαρακτηρίσω κουτοπόνηρη, κ.τ.λ. να μετέχει στην formula e= ηλεκτρικά οχήματα... ας περιμένουμε να δούμε το πως θα εξελιχθεί αυτή η κίνηση όλων...