Eιδικοί αναλυτές πιστεύουν πως το 2019 θα είναι η χρονιά που αποτελέσει σημείο καμπής για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Δείτε γιατί.
Η ηλεκτροκίνηση έχει μπει για τα καλά μέσα στα σχέδια των εταιρειών κατασκευής αυτοκινήτων με σκοπό να μειώσουν την αποδοτικότητα, την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές αερίων ρύπων των μοντέλων τους, ωστόσο οι κινητήρες εσωτερικής καύσης συνεχίζουν να παίζουν σημαίνοντα ρόλο στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Οι Financial Times ρώτησαν διάφορους ειδικούς αναλυτές και κατέληξαν πως αν και πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έφτασαν ψηλότερα από κάθε άλλη φορά, αυτή η πορεία δεν θα συνεχιστεί, καθώς από το 2019 κιόλας θα αρχίσει η μείωση του ποσοστού τους. Ο Axel Schmidt, επικεφαλής της εταιρείας παροχής συμβουλών Accenture δήλωσε: «Eξετάζοντας το έτος 2018 από το καλοκαίρι και μετά, οι πωλήσεις αυτοκινήτων σε όλες τις μεγάλες αγορές μειώνονται. Οι πωλήσεις αυτοκινήτων με ICE κινητήρες δεν θα αυξηθούν στο μέλλον.»
Το 2019, οι παγκόσμιες πωλήσεις δεν αναμένεται πάντως να μειωθούν αφού τα ηλεκτρικά οχήματα υπολογίζεται πως θα τετραπλασιάσουν τις πωλήσεις τους και θα μπορέσουν να υπερκαλύψουν την μείωση που θα γίνει στις πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.