ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το Peugeot i-Cockpit στο νέο 308.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Peugeot i-Cockpit στο νέο 308.

Η εξέλιξη του i-Cockpit της Peugeot: Από αναλογικά όργανα σε 3D οθόνες

11.058 Επισκέψεις στο άρθρο

Από το 2012 έως και σήμερα το του i-Cockpit αποτελεί το σήμα κατατεθέν της Peugeot με το οποίο «ντύνει» το εσωτερικό των μοντέλων της.

Με το τετράγωνο τιμόνι, σήμα κατατεθέν της Peugeot

Το πρώτο στρογγυλό τιμόνι αυτοκινήτου εμφανίστηκε τον Ιούλιο του 1894 από τον κατασκευαστή αυτοκινήτων, Alfred Vacheron. Αυτός συμμετείχε με ένα Panhard & Levassor στον αγώνα Παρίσι-Ρουέν που διοργανώθηκε από τον Pierre Giffard, δημοσιογράφο μίας μεγάλης εφημερίδας της εποχής, της Parisian Daily. Στον συγκεκριμένο αγώνα-ορόσημο για την αυτοκινητοβιομηχανία, άτυπα τον πρώτο παγκόσμιο αγώνα ταχύτητας, (πρώτος σε παγκόσμιο επίπεδο), παρά την μεγάλη καινοτομία του Alfred Vacheron, αυτός τερμάτισε 4ος. Πρώτος, αρχικά, βρέθηκε ο Jules-Albert de Dion, ο οποίος λόγω μηχανολογικών παρατυπιών ακυρώθηκε.

Και φτάνουμε στους τελικούς νικητές, τους 2 πρώτους, που οδηγούσαν αυτοκίνητο της Peugeot. Ο λόγος για τους Albert Lemaître και Auguste Doriot οι οποίοι έφεραν στα ψηλότερα σκαλιά του βάθρου την γαλλική μάρκα, σηματοδοτώντας μία σημαντική επιτυχία για την γαλλική μάρκα. Ανά τα χρόνια η Peugeot φρόντιζε να καινοτομεί σε διάφορους τομέις, με το 2012 να αποτελεί σημείο τομής σε καινοτομία και εξέλιξη. Από τότε και με πρώτο μοντέλο το 208 η Peugeot λάνσαρε μια επαναστατική καμπίνα διαμορφωμένη γύρω από ένα συμπαγές τιμόνι, μια οθόνη αφής και μια ξεχωριστή θέση οδήγησης. Όλα αυτά κάτω από την ονομασία Peugeot i-Cockpit, το οποίο βρίσκουμε ακόμα και σήμερα -περίπου 10 χρόνια μετά- στα μοντέλα της γαλλικής μάρκας.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL