Για πολλούς οι Millennials (όσοι είναι γεννημένοι μεταξύ του 1980 και του 2000), με τον τρόπο σκέψης τους σχετικά με το πώς ξοδεύουν, αλλάζουν τον τρόπο που λειτουργούν οι εταιρείες, κάτι που ισχύει και για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Οι πωλήσεις SUV αυξάνονται περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο τύπο οχήματος στην Ευρώπη. Η γενιά των Millennials διαθέτει έντονη οικολογική συνείδηση, και παρ όλα αυτά, οι έρευνες δείχνουν πως αυτή είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από την αυξανόμενη ζήτηση για τα SUV.
Είναι χαρακτηριστικό πως πάνω από 4 στους 5 Millennials πιστεύουν ότι τα SUV έχουν γίνει πιο αποδοτικά, οικονομικά στην κατανάλωση καυσίμου και φιλικά προς το περιβάλλον κατά τη διάρκεια της τελευταίας 5ετίας.
Παρότι όσον αφορά τη χρηστικότητα του ένα SUV δεν ταιριάζει στις ανάγκες του μέσου Millennian, ένας στους τέσσερεις το προτιμά στην αγορά καινούριου αυτοκινήτου. Η Ford ανταποκρίνεται στις προσδοκίες αυτής της γενιάς λανσάροντας ένα πλήρως ηλεκτρικό SUV με αυτονομία περίπου 480 km μέχρι το 2020.