ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Peugeot SUV: Hi-tech, κομψά & με πολλές επιλογές

28.332 Επισκέψεις στο άρθρο (29/6/2021)

Η γκάμα των SUV της Peugeot περιλαμβάνει τα 2008, 3008 και 5008. Τρεις hi-tech επιλογές «συσκευασμένες» σε κομψό και σύγχρονα σχεδιασμένο αμάξωμα, έτοιμες να καλύψουν ακόμα και τους πιο απαιτητικούς.

Τα τρία SUV της Peugeot προσφέρονται στην ελληνική αγορά σε πολλές εξοπλιστικές εκδόσεις αλλά και μία ευρεία επιλογή κινητήρων, όπως για παράδειγμα κινητήρες βενζίνης και diesel, ενώ δε λείπουν οι Plug-in υβριδικές επιλογές για το 3008, αλλά και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (e-2008) για το μικρό γαλλικό SUV της οικογένειας.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »



Πατήστε πάνω στην εικόνα και δείτε τα πάντα για το Peugeot 2008: τιμές, εξοπλισμούς, ειδήσεις και άρθρα, Mega Test «Μόνο στο AutoΤρίτη» και πολλά άλλα.

Ξεκινώντας από το τελευταίο, το επιβλητικό 2008 (από 20.400 ευρώ), που κατέχει και τα σκήπτρα των πωλήσεων στην κατηγορία του στην χώρα μας, εξοπλίζεται με τον 1,2 λίτρων PureTech κινητήρα βενζίνης σε απόδοση 100, 130 και 155 ίππων και τον 1,5 λίτρων BlueHDi, σε εκδόσεις 110 ή 130 ίππων, με τις ισχυρότερες εκ των οποίων, να συνδυάζονται με το «βελούδινο» αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8, που έρχεται μετά το 6άρι χειροκίνητο το οποίο αποτελεί την επιλογή στη βάση της γκάμας. Από τη μεριά του το αμιγώς ηλεκτρικό e-2008 (από 36.900 ευρώ) εφοδιάζεται με ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης 136 ίππων.


Πατήστε πάνω στην εικόνα και δείτε τα πάντα για το Peugeot 3008: τιμές, εξοπλισμούς, ειδήσεις και άρθρα, Mega Test «Μόνο στο AutoΤρίτη» και πολλά άλλα.

Ανεβαίνοντας κατηγορία φτάνουμε στα C-SUV και το 3008 (από 26.200 ευρώ).Το δημοφιλές, γαλλικό οικογενειακό SUV συντηρεί στη γκάμα του τα μηχανικά σύνολα του 2008 (1,2 λίτρων PureTech και 1,5 λίτρων BlueHDi) αλλά μόνο σε εκδόσεις 130 ίππων. Ωστόσο, οι Γάλλοι προσθέτουν στο δυναμικό του τον 1,6 λίτρων PureTech βενζινοκινητήρα (από 47.100 ευρώ), που αποδίδει 180 ίππους και συνδυάζεται με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Όπως προαναφέραμε το «παρών» δίνει και η Plug-in Hybrid τεχνολογία, μέσω των εκδόσεων 3008 HYBRID (από 46.000 ευρώ) με απόδοση 225 ίππων που διατίθεται στις εξοπλιστικά πλούσιες εκδόσεις Allure, Allure Plus και GT, καθώς και η έκδοση 3008 HYBRID4 (από 50.500 ευρώ), η οποία είναι 4κίνητη, αποδίδει 300 ίππους και λαμβάνει στη διάθεσή της ακόμα μία έκδοση την GT Plus (55.500 ευρώ).
 
Το μεγαλύτερο απ' όλα, 5008 (από 30.900 ευρώ) δεν παρεκκλίνει στα μηχανικά σύνολα σε σχέση με αυτά που είδαμε πριν λίγο στο 3008. Κρατάει αναλλοίωτα στη γκάμα του τα μοτέρ βενζίνης 1,2 και 1,6 λίτρων PureTech και τον πετρελαιοκινητήρα 1,5 λίτρων BlueHDi, αλλά βάζει στο «παιχνίδι» και το 2λιτρο diesel μοτέρ BlueHDi σε απόδοση 180 ίππων και κόστος απόκτησης από 49.800 ευρώ στην έκδοση GT.


Πατήστε πάνω στην εικόνα και δείτε τα πάντα για το Peugeot 5008: τιμές, εξοπλισμούς, ειδήσεις και άρθρα, Mega Test «Μόνο στο AutoΤρίτη» και πολλά άλλα.

Και τα τρία SUV διαθέτουν έξι εξοπλιστικές εκδόσεις (Active, Active Plus, Allure, Allure Plus, GT και GT Plus). Παίρνοντας ως παράδειγμα τη μεσαία εξοπλιστική έκδοση Allure για το 2008 (από 22.300 ευρώ με τον 1,2 κινητήρα βενζίνης 100 PS), εκεί θα συναντήσει κανείς τον εξοπλισμό της βασικής Active έκδοσης (από 20.400 ευρώ) που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: Cruise control, έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλώ για το σύστημα ψυχαγωγίας με Apple CarPlay / Android Auto / MirrorLink, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, ABS, ESP, Active Safety Brake με camera (αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με λειτουργία ημέρας & αναγνώριση πεζών), Distance Alert / Forward collision warning (προειδοποίηση για κίνδυνο σύγκρουσης), Lane Keeping Assist (προειδοποίηση & διόρθωση σε περίπτωση ακούσιας απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας με αναγνώριση της άκρης του δρόμου, ακόμα και χωρίς διαγράμμιση) και σύστημα αναγνώρισης και ειδοποίησης υπέρβασης του ορίου ταχύτητας, προσθέτοντας ακόμα: LED φωτιστικά σώματα μπρος και πίσω, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, το σύστημα Driver Attention Alert (ενεργό σύστημα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής οδηγού) & Coffee Break Alert (ειδοποίηση υπέρβασης χρόνου οδήγησης χωρίς στάση), 4 θύρες USB, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
 


Πλούσιος είναι και ο εξοπλισμός για το 3008, το οποίο στη βασική Active έκδοση ξεκινά από 26.200 ευρώ και περιλαμβάνει ότι και η βασική έκδοση του 2008, ωστόσο η οθόνη αφής για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης ανεβαίνει στις 8 ίντσες, ενώ υπάρχουν 3 πρίζες 12V, ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης πίσω με οπτική και ηχητική ειδοποίηση, διζωνικός κλιματισμός. Αυτοί που θα επιλέξουν την έκδοση Allure (από 33.500 ευρώ) θα λάβουν ακόμα: σύστημα εισόδου Hands-free, εξωτερικούς καθρέπτες με ένδειξη ελέγχου τυφλής γωνίας και ζάντες 18 ινστών. Παράλληλα θα προσθέσουν τα σύστημα ασφαλείας Lane Keeping Assist (προειδοποίηση & διόρθωση σε περίπτωση ακούσιας απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας με αναγνώριση της άκρης του δρόμου), Driver Attention Alert (ενεργό σύστημα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής οδηγού), High Beam Assist (αυτόματη εναλλαγή μεσαίας-μεγάλης σκάλας προβολέων) και Αctive Blind Corner Assist (ενεργό σύστημα ελέγχου τυφλής γωνίας).



 
Τέλος να αναφέρουμε πως η εικόνα δεν αλλάζει ούτε και στο 5008, όπου ξεκινάει με γεμάτη την εξοπλιστική του «φαρέτρα» και κόστος από 30.900 ευρώ στην έκδοση Active (1,2 λτρ, 130 PS). Χαρακτηριστικά όπως φώτα LED, Cruise Control, το πακέτο ασφαλείας Pack Safety που περιλαμβάνει πλήθος συστημάτων ασφαλείας που είδαμε νωρίτερα, πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, οθόνη αφής 8 ιντσών είναι διαθέσιμα εξ αρχής. Η μεσαία εξοπλιστική έκδοση Allure (από 38.200 ευρώ) αυξάνει το μέγεθος των ζαντών σε 18 και προσθέτει τα σύστημα ασφαλείας Lane Keeping Assist (προειδοποίηση & διόρθωση σε περίπτωση ακούσιας απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας με αναγνώριση της άκρης του δρόμου), Driver Attention Alert (ενεργό σύστημα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής οδηγού), High Beam Assist (αυτόματη εναλλαγή μεσαίας-μεγάλης σκάλας προβολέων) και Αctive Blind Corner Assist (ενεργό σύστημα ελέγχου τυφλής γωνίας).

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
VW