ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Λίγοι άνθρωποι έχουν ακούσει για τη Ferrari 288 GTO Evoluzione, και λιγότεροι την έχουν δει.

Την καρδιά του αυτοκινήτου αποτελούσε ένας twin-turbo V8 κινητήρας 2,9-λίτρων.

Mόλις έξι Ferrari 288 GTO Evoluzione έγιναν ποτέ.

Η ιστορία της Ferrari 288 GTO Evoluzione

3.840 Επισκέψεις στο άρθρο (20/7/2018)

Λίγοι άνθρωποι έχουν ακούσει για τη Ferrari 288 GTO Evoluzione, και λιγότεροι την έχουν δει. Μάθετε για το ιστορικό αυτό μοντέλο, το οποίο κατασκευάστηκε σε μόλις έξι μονάδες παγκοσμίως και ποια η προσφορά του στη «γέννηση» άλλων μοντέλων της εμβληματικής εταιρείας!

Μία από τις πιο εντυπωσιακές κατηγορίες στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού ήταν το Group B, καθώς η έλλειψη περιορισμών ώθησε κάποιους από τους κατασκευαστές να δημιουργήσουν μερικά από τα πιο ακραία αγωνιστικά μοντέλα, όπως η Ferrari 288 GTO Evoluzione.
 
Αν και το μοντέλο ήταν έτοιμο να συμμετάσχει στα αγωνιστικά δρώμενα, το 1986 η FIA κατήργησε τη συγκεκριμένη σειρά των αγώνων και έτσι η «ιταλίδα καλλονή» δεν κατάφερε ποτέ να λάβει συμμετοχή σε κάποια αγώνα. Η Ferrari ήθελε να επωφεληθεί πλήρως από τους κανονισμούς που υπήρχαν στο Group B, έχοντας ως στόχο της να δημιουργήσει ένα τρομερό μοντέλο το οποίο θα συνδύαζε τις πολύ καλές επιδόσεις και το χαμηλό βάρος.
Έτσι ήρθε στη «ζωή» η 288 GTO Evoluzione που θεωρήθηκε πως ήταν η αιχμή της αεροδυναμικής φιλοξενώντας μια περίπλοκη σειρά αγωγών και καναλιών για τον χειρισμό του αέρα, την ίδια στιγμή που ένα μπροστινό σπλίτερ, αλλά και η τεράστια αεροτομή είχαν τη δική τους συνεισφορά.
 
Την καρδιά του αυτοκινήτου αποτελούσε ένας twin-turbo V8 κινητήρας 2,9-λίτρων, ο οποίος ενίσχυσε το μοντέλο με 650 ίππους και παράλληλα το κατέστησε ως ένα από τα ταχύτερα αγωνιστικά αυτοκίνητα της εποχής. Δυστυχώς το τέλος της κατηγορίας Group B, σήμανε και το τέλος της Ferrari 288 GTO Evoluzione, ωστόσο ο ίδιος ο Enzo Ferrari υπέγραψε ένα σχέδιο για να μετατρέψει το Evo στο πρώτο οδικό supercar. Το αποτέλεσμα του έργου αυτού ήταν η κατασκευή της F40, μέσω της οποίας εορτάστηκαν τα 40 χρόνια της Ferrari.
 
Τέλος να αναφέρουμε πως μόλις έξι Ferrari 288 GTO Evoluzione έγιναν ποτέ με την πρώτη να χτίστηκε σε μία υπάρχουσα GTO 288. Η δεύτερη λέγεται ότι έχει μετατραπεί στο πρωτότυπο για την F40, ενώ οι υπόλοιπες τέσσερις μονάδες είναι διάσπαρτες σε όλο τον κόσμο και σπανίως εμφανίζονται.      

Mercedes
TURANZA 6 DOKIMH