4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Με compact διαστάσεις και προσιτές τιμές, αλλά όντας ευρύχωρα, οικονομικά και φορτωμένα με τεχνολογίες μεγαλύτερων μοντέλων, τα σύγχρονα μικρά γνωρίζουν ιδιαίτερο σουξέ.
Η μεγάλη μάχη των μικρών
133.420 Επισκέψεις στο άρθρο (14/12/2015)
Το καθένα έχει τους λόγους του να είναι best seller & να το καταφέρνει. Το ανανεωμένο Yaris 1,33, το Fiesta 1,0 EcoBoost των 100 ίππων, αλλά και το Polo 1,2 TSI με 90 ίππους δίνουν μάχη.
Στα γρήγορα: Toyota Yaris 1,33 VVT-I 5d• Κοστίζει 12.420 ευρώ• Είναι 1,33 λτ. με 99 άλογα• Καίει 4,9 λτ./100 χλμ.• Πληρώνει 147,6 ευρώ τέλη
Στα γρήγορα: Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100PS 5d• Κοστίζει 12.779 ευρώ• Είναι 1,0 λτ. με turbo και 100 άλογα• Καίει 4,3 λτ./100 χλμ.• Πληρώνει 97,0 ευρώ τέλη
Στα γρήγορα: VW Polo 1,2 TSI 90 PS 5d• Κοστίζει 13.010 ευρώ• Είναι 1,2 λτ. με turbo και 90 άλογα• Καίει 4,7 λτ./100 χλμ.• Πληρώνει 104,86 ευρώ τέλη
Με compact διαστάσεις και προσιτές τιμές, αλλά όντας ευρύχωρα, οικονομικά και φορτωμένα με τεχνολογίες μεγαλύτερων μοντέλων, τα σύγχρονα μικρά γνωρίζουν ιδιαίτερο σουξέ. Φυσικά τα ταμεία σπάνε οι diesel εκδόσεις, αλλά εξίσου ολοκληρωμένες, συμφέρουσες και οικονομικές λύσεις μπορεί να βρει κανείς εφόσον επιλέξει τις εκδόσεις βενζίνης των μοντέλων της δημοφιλούς κατηγορίας. Αυτό αποδεικνύεται από τα μοντέλα της συγκριτικής δοκιμής και τα οποία στελεχώνουν την κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας τους: Το ανανεωμένο Toyota Yaris έρχεται φρεσκαρισμένο σε εμφάνιση, με βελτιωμένο σε οικονομία 1,33 λτ. κινητήρα και τονισμένα δυναμικά χαρακτηριστικά. To Ford Fiesta μας συστήνεται με ένα από τα καλύτερα σύνολα βενζίνης της αγοράς, τον 1.000άρη EcoBoost των 100 ίππων. Τέλος, το VW Polo εξοπλισμένο με τον κινητήρα βενζίνης 1,2 TSI έρχεται με εικόνα και τεχνολογίες, που παραπέμπουν στο μεγαλύτερο και αρκετά ακριβότερο VW Golf.
Οδηγώντας το Yaris ξεχνάς πως βρίσκεσαι σε μικρό αυτοκίνητο.
απο το ωραιο συγκριτικο,με διαφορα θα προτιμησω το fiesta k εξηγω το γιατι. συνολικα ειναι το ποιο ολοκληρωμενο.εχει πλουσια γκαμα κινητηρων με πολλες εκδοσεις!αξιζει τα λεφτα του,εχει 7γενιες στη πλατη του,ειναι best seller στην ευρωπη,απευθυνεται σε νεανικο κοινο,ειναι πιο παιχνιδιαρικο απο τα τρια,εχει σπορ καταβολες,δεν εχει ακριβο σερβις κ ανταλλακτικα!!ειναι ΤΙΜΙΟ!!το yaris για μενα αφου δεν εξοπλιζεται με turbo κινητηρα τιθεται αυτοματα εκτος!!ειναι φουλ συντηρητικο,αδυναμες ρεπριζ,σχεδιαση αδιαφορη μη υπαρξη σπορ εκδοσης,πουλαει μονο με το ονομα στην χωρα μας τουλαχιστον ( κατι σαν γκολφ δηλ ).μονο η πρωτη του γενια ηταν καταπληκτικη,μετα κατρακυλησε με φουλ ανακλησεις σε φρενα,αεροσακους,πενταλ φρενου κλπ.δεν ειχε τη αναλογη συνεχεια!!τωρα το πολο μονο και μονο που εινα wv μιλαει απο μονο του, πως για ενα χρονο εισαι οκ κ μετα γινεσαι κολλητος με το συνεργειο κ τα ακριβα του σερβις κ τα γνωστα του προβληματα!!
αγαπητη toyota, ποτε θα εξοπλισεις το yaris με turbo μοτερακι μπας και μπορεσουμε να κανουμε σωστα τη συγκριση με τον ανταγωνισμο ?? μαλλον κοιμασαι ακομη κ πολυ βαρια μαλιστα !! μετα μην αναρρωτιεσαι γιατι ΔΕΝ μπορεις να πιασεις τον ΚΥΡΙΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΣΟΥ ΤΗΝ WV στο θεμα πωλησεων που τοσο πολυ σε ενδιαφερει δηλ να ακους α εχουμε πουλησει το αμαξια σε ολο το κοσμο οποτε κατι σημαινει για σενα αυτο !! που ειναι η ουσια οεο? μηπως ροχαλιζει χρονια τωρα??απο τα ποιο φτωχα κ σπαρτιατικα αμαξια ever !!!
Αν ρίξετε μια ματιά στις πωλήσεις θα δείτε ότι στα μικρά πρώτο είναι το yaris δεύτερο το corsa και τρίτο το polo. Τώρα την φτήνια και την πλαστικούρα του fiesta δεν μπορώ να την συγκρίνω ούτε με ένα Κορεάτικο. Όση διαφήμιση και να του κάνετε όσο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και να έχει θα είναι πάντα ένα μέτριο αυτοκίνητο.
η καλυτερη επιλογη. Γιατι να παρεις το fiesta και να μη παρεις το B MAX να εχεις αερα για το κεφαλι σου;τα ιδια λεφτα εχουν.Την ιδια πατατα ειχαν κανει οι κοστολογοι(?) της ford greece οταν το 2007 πουλαγαν στα ιδια λεφτα το fiesta με το fusion και φυσικα ολοι αγοραζαν fusion. Tο πολο ειναι πριμιουμ και εγω λαικος οποτε ουδεν σχολιο.