.jpg)
Η μπαταρία θα δοκιμαστεί σε έναν στόλο Dodge Charger Daytona.
Εντυπωσιακή ενεργειακή πυκνότητα 375 Wh/κιλό.
Δεν επηρεάζεται από τις ακραίες θερμοκρασίες.
Στόχος είναι η περαιτέρω βελτίωση της μπαταρίας.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Η μπαταρία θα δοκιμαστεί σε έναν στόλο Dodge Charger Daytona
Στο τέλος του 2024 η Stellantis και η Factorial ανακοίνωσαν σχέδια για την τοποθέτηση μπαταριών στερεάς κατάστασης σε έναν στόλο Dodge Charger Daytona το 2026, προκριμένου οι μπαταρίες αυτές να δοκιμαστούν και στη συνέχεια να εξοπλίσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των 14 μαρκών της πρώτης. Πλέον, η Stellantis βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά σε αυτό ανακοινώνοντας τα πρώτα επίσημα χαρακτηριστικά που συνοδεύουν τη νέα της μπαταρία.
Εντυπωσιακή ενεργειακή πυκνότητα 375 Wh/κιλό
Σύμφωνα με όσα γνωστοποίησε η Stellantis η ενεργειακή πυκνότητα της μπαταρίας ανέρχεται σε 375 Wh/κιλό, αριθμός σημαντικά βελτιωμένος με αυτό των περίπου 270 Wh/κιλό, που συναντούμε σε πολλές σημερινές μπαταρίες ιόντων λιθίου. Εκτός από την εντυπωσιακή ενεργειακή πυκνότητα, οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης επιτρέπουν τη σημαντική μείωση του χρόνου φόρτισης. Το ίδιο ισχύει και γι' αυτή της Stellantis, υποστηρίζοντας πως σε θερμοκρασία δωματίου, μπορεί να φορτίσει από το 15% στο 90% μέσα σε 18 λεπτά.
Δεν επηρεάζεται από τις ακραίες θερμοκρασίες
Από κει και πέρα, οι ηλεκτρολύτες της Factorial επιτρέπουν στην μπαταρία να λειτουργεί με την ίδια σταθερότητα σε θερμοκρασίες μεταξύ -30 έως 45 βαθμών κελσίου. Δηλαδή, η μπαταρία δεν επηρεάζεται από τις ακραίες καιρικές συνθήκες που θα αντιμετωπίσουν στην πορεία της ζωής τους τα ηλεκτρικά οχήματα που θα εξοπλίζονται με αυτή.
Στόχος είναι η περαιτέρω βελτίωση της μπαταρίας
Όπως αναφέρουν τα στελέχη της Stellantis, οι αριθμοί αυτοί είναι μόνο η αρχή, καθώς στόχος είναι η ακόμα μεγαλύτερη εξέλιξη των μπαταριών στερεάς κατάστασης. «Αυτή η ανακάλυψη μας τοποθετεί στην πρώτη γραμμή της επανάστασης των ηλεκτρικών συστημάτων στερεάς κατάστασης, αλλά δεν σταματάμε εκεί. Συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε για να διευρύνουμε τα όρια και να προσφέρουμε ακόμη πιο προηγμένες λύσεις, φέρνοντάς μας πιο κοντά σε ελαφρύτερες, πιο αποδοτικές μπαταρίες που μειώνουν το κόστος για τους πελάτες μας», είπε ο Ned Curic, Chief Engineering και Technology Officer της Stellantis.