- Η ελαφρύτερη έκδοση της 911 Carrera.
- Για πρώτη φορά ως κάμπριο.
- Αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
- Με 6κύλινδρο twin-turbo boxer κινητήρα 3,0 λίτρων για 394 άλογα.
Διεγείρει τις αισθήσεις!
Στην ανανέωση της 911 Carrera T προχώρησε η Porsche. Πρόκειται για το μοντέλο που εστιάζει πλήρως στην απόλαυση της οδήγησης και στην διέγερση των αισθήσεων. Γι' αυτό πετάει από πάνω της την περίσσια ηχομόνωση, προσφέρεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο και χωρίς πίσω καθίσματα, ενώ για πρώτη φορά θα είναι διαθέσιμη και ως κάμπριο!
Με 394 άλογα και 450 Nm ροπής
Η νεότερη εκδοχή της Porsche 911 Carrera T, αντλεί ισχύ από τον εξακύλινδρο twin-turbo boxer κινητήρα 3,0 λίτρων, ο οποίος πλέον αποδίδει 394 άλογα (από 385 του προ ανανέωσης μοντέλου) και ροπή 450 Nm. Όπως προαναφέραμε, ένα τυπικό μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων μεταφέρει την ισχύ στον πίσω άξονα. Το κιβώτιο αυτό είναι το μοναδικό διαθέσιμο για το μοντέλο, μία κίνηση που ισοδυναμεί με... άνοιγμα στους petrolheads, αφού προηγουμένως η Porsche προσέφερε την T είτε με χειροκίνητο επτατάχυτο κιβώτιο, είτε με οκτατάχυτο PDK. Με το στάνταρ πακέτο Sport Chrono, η Carrera T Coupe επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 295 χλμ./ώρα.
Για πρώτη φορά ως κάμπριο
Για πρώτη φορά ωστόσο, η φρεσκαρισμένη Porsche 911 Carrera T θα διατίθεται και σε κάμπριο έκδοση. Το σύστημα κίνησης δεν αλλάζει, ωστόσο στην... ανοιχτή έκδοση το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 4,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα μειώνεται ελαφρώς στα 293 χλμ./ώρα.
Αναβαθμισμένα φρένα και στάνταρ η τετραδιεύθυνση
Κατά την ανανέωση, η Porsche βελτίωσε επίσης την ικανότητα της 911 Carrera T στο φρενάρισμα, εγκαθιστώντας εμπρός και πίσω δίσκους 13,8 ιντσών με εξαπίστονες δαγκάνες, αντί για τετραπίστονες δαγκάνες που υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο. Η Porsche 911 Carrera T διαθέτει επίσης στάνταρ σύστημα τετραδιεύθυνσης και αναθεωρημένες αντιστρεπτικές ράβδους μπροστά και πίσω. Οι μπροστά τροχοί έχουν μέγεθος 20 ιντσών και οι πίσω 21 ιντσών, ενώ παρούσα είναι και η προσαρμοζόμενη σπορ ανάρτηση PASM (Porsche Active Suspension Management), η οποία είναι χαμηλωμένη κατά 10 χιλιοστά.
Συνέχεια του άρθρου >>>