ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
3 φωτογραφίες »

Το λεγόμενο και ως e-turbo είναι ένα από τα νέα εξαρτήματα που έχει αναπτύξει η AMG σε συνεργασία με την εταιρεία Garrett Motion.

Η νέα τουρμπίνα της AMG εξαλείφει το turbo lag

3.218 Επισκέψεις στο άρθρο (17/6/2020)

Μία νέα ηλεκτρικά υποβοηθούμενη τουρμπίνα η οποία έχει ως στόχο να εξαλείψει το turbo lag είναι έτοιμη να εισάγει στα μοντέλα της η Mercedes-AMG σε συνεργασία με την γνωστή εταιρεία Garrett.

Το λεγόμενο και ως e-turbo είναι ένα από τα νέα εξαρτήματα που έχει αναπτύξει το τελευταίο διάστημα η Mercedes-AMG, το «πειραχτήρι» της Mercedes-Benz, σε συνεργασία με την εταιρεία Garrett Motion. Όπως αναφέρεται η νέα τουρμπίνα αντλεί στοιχεία από τον συναρπαστικό κόσμο της Formula 1 και συνδυάζει τη γρήγορη απόκριση ενός μικρού υπερσυμπιεστή με την υψηλότερη απόδοση ενός μεγαλύτερου turbo.
 
Τα παραπάνω χαρακτηριστικά επιτυγχάνονται από την εξάλειψη της υστέρησης του τούρμπο (turbo lag). Σύμφωνα με τους κατασκευαστές αυτό συμβαίνει μέσω ενός μικροσκοπικού ηλεκτρικού μοτέρ τεσσάρων μόλις εκατοστών. Το νέο εξάρτημα τοποθετείται στον άξονα την τουρμπίνας μεταξύ της φτερωτής εισαγωγής και αυτή της εξαγωγής, δίνοντας της κίνηση πριν ξεκινήσει η ροή καυσαερίων.
 
Χρησιμοποιώντας αυτήν τη μέθοδο, η καθυστερημένη απόκριση ενός συμβατικού υπερσυμπιεστή ουσιαστικά εξαλείφεται, με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένας κινητήρας με καλύτερη απόκριση σε όλο το εύρος λειτουργίας. Η Mercedes-AMG λέει ότι το e-turbo βοηθά επίσης τον κινητήρα καύσης να προσφέρει περισσότερη ροπή σε χαμηλότερες στροφές, οπότε η απόδοση βελτιώνεται σημαντικά σε σύγκριση με έναν παραδοσιακό τούρμπο κινητήρα. Η βέλτιστη ροή αέρα διασφαλίζεται από τον υπερσυμπιεστή καθώς μπορεί να επιτύχει εντυπωσιακές ταχύτητες έως και 170.000 σ.α.λ.
 
Η Mercedes-AMG δεν λέει ποιο αυτοκίνητο θα είναι το πρώτο που θα επωφεληθεί από τη νέα τεχνολογία, αλλά γνωρίζουμε από την Garrett ότι το e-turbo του θα εγκατασταθεί σε ένα όχημα που θα κυκλοφορήσει το επόμενο έτος. Ίσως αυτή να είναι η AMG GT 73 Black Series για την οποία ο πρώην επικεφαλής της AMG, Tobias Moers είχε πει πως θα έχει κάτι διαφορετικό από άποψης του κινητήρα.

SEAT
ESPRINTER 5 THINKS