Το νέο Renault Austral συνδυάζει τις αναβαθμισμένες τεχνολογίες, 4Control Advanced και Multi-Sense Advanced, οι οποίες επιτρέπουν στον οδηγό να ρυθμίζει ακόμα πιο λεπτομερώς σε σχέση με πριν τον τρόπο οδήγησης του γαλλικού SUV ανάλογα με τις προτιμήσεις του!
Οι ενημερωμένες εκδοχές των συστημάτων «4Control Advanced» και «Multi-Sense Advanced», παρουσιάζονται για πρώτη φορά στο νέο Renault Austral, έχοντας βελτιστοποιηθεί και υποστεί τις πλέον εξελιγμένες ρυθμίσεις ακριβείας. Χάρη στο συνδυασμό αυτό το C-SUV βελτιώνει την ευχαρίστηση του οδηγού, παρέχοντάς του ένα πλήρες φάσμα επιλογών εξατομίκευσης.
Η τετραδιεύθυνση συνδυάζεται με τρία οδηγικά προφίλ
Μιλώντας ειδικότερα για τις δύο τεχνολογίες να πούμε πως η τεχνολογία «4Control Advanced», αποτελεί το σύστημα τετραδιεύθυνσης του Austral, η δεύτερη γενιά της οποίας έκανε ντεμπούτο το 2015 στα Espace, Talisman και Megane GT, ωστόσο πλέον έχει δεχτεί τις τελευταίες αναβαθμίσεις. Η τεχνολογία αυτή συνδυάζεται με την επίσης ενημερωμένη «Multi-Sense Advanced», όπου η οδική συμπεριφορά και η απόκριση του αυτοκινήτου αλλάζουν σύμφωνα με τα τρία προφίλ οδήγησης: Sport, Eco και Neutral. Με τη χρήση ενός κουμπιού ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στους τρεις βασικούς τρόπους οδήγησης του συστήματος OpenRLink και ανάλογα την επιλογή το Multi-Sense θα αλλάξει την απόκριση του υδραυλικού τιμονιού, το δυναμικό έλεγχο οδήγησης και την απόκριση τόσο του κινητήρα όσο και του κιβωτίου ταχυτήτων.
Ρυθμίζεται η ένταση των χαρακτηριστικών των προφίλ οδήγησης
Η παραπάνω λειτουργία είναι ίδια με αυτή που είχε ήδη η προηγούμενη γενιά. Όμως, πλέον, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει να αυξήσει ή να μειώσει την ένταση της αίσθησης που συνοδεύει τις βασικές ρυθμίσεις και να προσαρμόσει την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο, χρησιμοποιώντας απλά το ολοκαίνουργιο, βαθμονομημένο από 1-13, χειριστήριο που βρίσκεται στην οθόνη αφής του συστήματος multimedia OpenR. Είναι ακριβώς σαν να ρυθμίζεις την ένταση του ήχου.
Κύκλος στροφής 10,1 μέτρα
Οι αλλαγές στον κύκλο στροφής, όπου καθορίζεται και ο βαθμός ευελιξίας του νέου Austral, εμφανίζονται σε πραγματικό χρόνο σε συνδυασμό με τις ρυθμίσεις που γίνονται στο επίπεδο έντασης. Με το 4Control Advanced, οι πίσω τροχοί έχουν επίσης βελτιωθεί για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη νέα σειρά ρυθμίσεων, ενώ συμμετέχουν πλέον σε ελιγμούς χαμηλής ταχύτητας, στρέφοντας έως και 5 μοίρες. Η επιπλέον 1,5 μοίρες σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές, σημαίνει ότι ο κύκλος στροφής έχει μειωθεί σε μόλις 10,1 μέτρα.
Καινοτόμα μηχανολογία
Κλείνοντας, να σημειωθεί πως αυτό κατέστη δυνατό χάρη σε δύο μηχανολογικές καινοτομίες που εξέλιξε και κατασκεύασε εσωτερικά η Renault. Ο ολοκαίνουργιος πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων της πλατφόρμας CMF-C/D καθιστά δυνατό τον έλεγχο της διαδρομής και της ευθυγράμμισης των τροχών του αυτοκινήτου. Ο άξονας ελέγχεται ιδανικά όταν συνδυάζεται με τη δεύτερη μηχανολογική καινοτομία: έναν νέο ενεργοποιητή διπλής εξόδου που αντικαθιστά τις κλασικές αντιστρεπτικές ράβδους που χρησιμοποιήθηκαν παλιότερα στα Laguna GT καιTalisman.
Για μεγαλύτερη ευχαρίστηση στον οδηγό!
- Εξοπλισμένο με τις ενημερωμένες εκδόσεις των συστημάτων «4Control Advanced» και «Multi-Sense Advanced».
- Η τετραδιεύθυνση συνδυάζεται με οδηγικά προφίλ.
- Ρυθμίζεται μεμονωμένα και η ένταση των χαρακτηριστικών των προφίλ οδήγησης.
- Κύκλος στροφής 10,1 μέτρα.
Θα προτιμούσες το ολοκαίνουργιο Austral έναντι των άλλων οικογενειακών SUV;