Η Toyota αναδείχθηκε και πάλι η πολυτιμότερη μάρκα αυτοκινήτου.
Η πολυτιμότερη μάρκα
14.257 Επισκέψεις στο άρθρο (14/6/2016)
Η Toyota κατάφερε και φέτος να διατηρήσει το στέμμα της ως η πολυτιμότερη μάρκα αυτοκινήτου, αφήνοντας και πάλι πίσω της, τις BMW και Mercedes-Benz. Παράλληλα για πρώτη φορά η Tesla μπήκε στην δεκάδα. Ας δούμε αναλυτικά την κατάταξη.
Κάθε χρόνο η μελέτη της Millward Brown αναδεικνύει τις πολυτιμότερες μάρκες του πλανήτη και όπως είναι λογικό μέσα σε αυτές βρίσκονται και εταιρείες αυτοκινήτου.
Και αυτή τη χρονιά την πρώτη θέση στη λίστα με τις πολυτιμότερες μάρκες αυτοκινήτου φιγουράρει η Toyota η οποία τιμάται στα 29,5 δισ. δολάρια, 2% παραπάνω από πέρυσι.
Σύμφωνα με τους ανθρώπους που εκπόνησαν τη μελέτη, η Toyota αύξησε την αξία της χάρη στην ικανοποίηση των πελατών της αλλά και την καινοτομία των προϊόντων της η οποία είναι διαρκής. Αξίζει να σημειώσουμε πως η Toyota είναι πρώτη στις 9 από τις 11 μελέτες που έχουν γίνει από την Millward Brown.
Στη δεύτερη θέση βρίσκουμε την BMW, η οποία κοστολογείται στα 26,8 δισ. δολάρια και στην τρίτη θέση την Mercedes-Benz με αξία 22,7 δισ. δολάρια. Αρκετά πιο χαμηλά σε αποτίμηση βρίσκουμε στην τέταρτη θέση την Honda με αξία 13,2 δισ. δολάρια, τη Ford με 13,1 δισ. δολάρια, τη Nissan με 11,5 δισ. δολάρια, την Audi με 9,5 δισ. δολάρια, τη Land Rover με 4,7 δισ. δολάρια, την Porsche με 4,4 δισ. δολάρια και τέλος την Tesla με 4,4 δισ. δολάρια. Αυτή μάλιστα είναι και η πρώτη φορά που η Tesla βρίσκεται στη σχετική λίστα.
Και για να έχουμε και ένα μέτρο σύγκρισης, να αναφέρουμε πως στην πρώτη θέση των πολυτιμότερων εταιρειών, ανεξαρτήτως κλάδου, είναι η Google με αξία 229,2 δισ. δολαρίων, αφήνοντας δεύτερη την Apple me 228,5 δισ. δολάρια.
Βεβαια πρωτη,αφου μας προσεχει εμας του πελατες της!Σου λεει,αφου τα αμαξια μου δεν θα χαλασουν ποτε,οι πελατες μου δε θα γνωρισουν ποτε την εμπειρια του σερβις,της κοινωνικοποίησης που προσφερει.Αλλα αυτό θα ηταν ανεπιτρεπτο,οποτε ολο και καμια ανακληση σκαει,για να πιουν οι πελατες της ένα καφεδακι με τον υπαλληλο και να νιωσουν τη ζεστασιά των ανθρωπινων σχεσεων!
Γιατι να κανει εντυπωση αφου ειναι γνωστο οτι παντου αριστευει ξεπερνωντας καθε αλλων στης αγορες ολου του πλανητη?Ξερουν να προσφερουν υπηρεσιες και προιοντα αριστα στην toyota και απολαμβανουν αξια την εμπιστοσυνη απο ολους!!
Απάντηση στον τζαπανοτσολιά (γερμανοτσολιά)> Ανάκληση στη χάση και στη φέξη και ξερός καφές στην Toyota? Και αυτό το λέτε after sales service? Απαράδεκτο! Eμείς οι Γερμανοί ως premium σε όλα μας στοχεύουμε στην πλήρη ικανοποίηση των πελατών μας και θέλουμε να χαλάνε συνέχεια οι "αυτοκινητάρες" μας γιατί είμαστε πιο κοινωνικοί και έχουμε και catering αμαλάχει στα συνεργεία μας και μασάζ από γερμανίδες καλλονές. Γι' αυτό τα συνεργεία μας είναι γεμάτα όλες τις ημέρες του χρόνου χαχαχα! Γερμανοτσολιά δεν ξυπνήσαμε μια μέρα και είπαμε λατρεύουμε τους Ιάπωνες. Ευρωπαίοι είμαστε και θέλουμε να στηρίζουμε τα δικά μας προϊόντα αλλά όταν βλέπουμε ότι είναι σκάρτα και ακριβότερα σε σχέση με τους σχιστομάτηδες εκεί σκεφτόμαστε το αρχαίο: "το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού"! Για να το λένε οι αρχαίοι ε κάτι παραπάνω θα ήξεραν... Ίσως κι αυτοί να είχαν περσοτσολιάδες στην εποχή τους και θέλανε να πούνε μ...... αλλά λόγω κουλτούρας τα έλεγαν με γνωμικά.
Βεβαια πρωτη,αφου μας προσεχει εμας του πελατες της!Σου λεει,αφου τα αμαξια μου δεν θα χαλασουν ποτε,οι πελατες μου δε θα γνωρισουν ποτε την εμπειρια του σερβις,της κοινωνικοποίησης που προσφερει.Αλλα αυτό θα ηταν ανεπιτρεπτο,οποτε ολο και καμια ανακληση σκαει,για να πιουν οι πελατες της ένα καφεδακι με τον υπαλληλο και να νιωσουν τη ζεστασιά των ανθρωπινων σχεσεων!
Γιατι να κανει εντυπωση αφου ειναι γνωστο οτι παντου αριστευει ξεπερνωντας καθε αλλων στης αγορες ολου του πλανητη?Ξερουν να προσφερουν υπηρεσιες και προιοντα αριστα στην toyota και απολαμβανουν αξια την εμπιστοσυνη απο ολους!!
Απάντηση στον τζαπανοτσολιά (γερμανοτσολιά)> Ανάκληση στη χάση και στη φέξη και ξερός καφές στην Toyota? Και αυτό το λέτε after sales service? Απαράδεκτο! Eμείς οι Γερμανοί ως premium σε όλα μας στοχεύουμε στην πλήρη ικανοποίηση των πελατών μας και θέλουμε να χαλάνε συνέχεια οι "αυτοκινητάρες" μας γιατί είμαστε πιο κοινωνικοί και έχουμε και catering αμαλάχει στα συνεργεία μας και μασάζ από γερμανίδες καλλονές. Γι' αυτό τα συνεργεία μας είναι γεμάτα όλες τις ημέρες του χρόνου χαχαχα! Γερμανοτσολιά δεν ξυπνήσαμε μια μέρα και είπαμε λατρεύουμε τους Ιάπωνες. Ευρωπαίοι είμαστε και θέλουμε να στηρίζουμε τα δικά μας προϊόντα αλλά όταν βλέπουμε ότι είναι σκάρτα και ακριβότερα σε σχέση με τους σχιστομάτηδες εκεί σκεφτόμαστε το αρχαίο: "το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού"! Για να το λένε οι αρχαίοι ε κάτι παραπάνω θα ήξεραν... Ίσως κι αυτοί να είχαν περσοτσολιάδες στην εποχή τους και θέλανε να πούνε μ...... αλλά λόγω κουλτούρας τα έλεγαν με γνωμικά.