Το Peugeot 208, που δοκιμάσαμε, «φορούσε» τον ίδιο PureTech κινητήρα με αυτόν του Citroen C3, αλλά ήταν συνδυασμένος με το νέο αυτόματο κιβώτιο EAT6 της γαλλικής φίρμας. Ο τυποποιημένος κύκλος μας στην πόλη δεν είχε μεγάλη απόκλιση από τον εργοστασιακό και αυτό οφείλεται και στο κιβώτιο, που μεταξύ άλλων προσφέρει άνεση και κορυφαία ευκολία. Στο ταξίδι όμως οι μετρήσεις μας έδειξαν μεγάλη απόκλιση από τις υποσχέσεις του κατασκευαστή, κάτι που επηρέασε και τη σύγκριση των μέσων καταναλώσεων.
Απο τι ειδα δεν επεσε κανενα κατω απο τα 7 λιτρα καταναλωσης ενταξει καλα ειναι δεν το συζηταμε,τα παλαιοτερα παιζανε και 9 λιτρα euro 3 τεχνολογιας,νικητης για εμενα το κορσακι
Αποδεικνύεται ότι η υβριδική τεχνολογία της toyota είναι ασυναγώνιστη 3,8 στην πόλη και 5,5 στην εθνική είναι τιμές θα ζήλευαν τα diesel , στην πόλη είναι οικονομικότερα και λαμβανομένης υπόψη της μικρότερης τιμής του diesel!
Πολύ ωραίο άρθρο, γιατί νόμιζα ότι το kia picanto που έχω 5 χρόνια και καίει μέσα στην Αθήνα 7,5-8,0 ότι ήταν χαλασμένο.
δεν διευκρινηζετε εαν ειναι η πραγματικη(μετρημενη με λιτρα στο βενζιναδικο) η αυτη που γραφει ο υπολογιστης του αυτοκινητου
ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΑΙΝΕ 5-5,5 ΛΤ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΜΙΣΑ ΛΕΦΤΑ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
suzuki baleno 1.2 shvs 4 λιτρα στα εκατο.
Πολύ ωραίο άρθρο. Έπρεπε να δοκιμάσετε τον 1500αρη ατμοσφαιρικο του νέου Yaris
Mitsubishi space star cvt 1,2 80hp κατανάλωση εντός πόλης 5,8 λίτρα Α Σ Υ Ν Α Γ Ω Ν Ι Σ Τ Ο !!!!
Απο τι ειδα δεν επεσε κανενα κατω απο τα 7 λιτρα καταναλωσης ενταξει καλα ειναι δεν το συζηταμε,τα παλαιοτερα παιζανε και 9 λιτρα euro 3 τεχνολογιας,νικητης για εμενα το κορσακι
skoda felicia 1998 1.3 mpi (68hp) καθημερινη διαδρομη 105 χλμ παραλιακως βγαζει 540 - 560 χλμ με 42 λιτρα.. οποτε εχουμε μεικτη καταναλωση 7,6 λτ/100χλμ μεσο ορο.
Αποδεικνύεται ότι η υβριδική τεχνολογία της toyota είναι ασυναγώνιστη 3,8 στην πόλη και 5,5 στην εθνική είναι τιμές θα ζήλευαν τα diesel , στην πόλη είναι οικονομικότερα και λαμβανομένης υπόψη της μικρότερης τιμής του diesel!