7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Εμφανισιακά θέλει να μας θυμίσει την GS και είναι λίγο επιβατικό, λίγο SUV και λίγο Coupe. Η ανάρτηση φέρει τα πατενταρισμένα Progressive Hydralic Cushios και υπόσχεται να σε έχει στον... αφρό. Πρώτη φορά και ως ηλεκτρικό, με ίδιες μπαταρίες και τεχνολογία με τα υπόλοιπα ηλεκτρικά του PSA Group. Στην Ελλάδα στα τέλη του 2020.
Citroen C4 & ë-C4
2.699.011 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Το Citroen C4 επέστρεψε με ριζικές αλλαγές στο ντιζάιν, μεγαλύτερο σε διαστάσεις και χώρους, πληρέστερο από ποτέ σε τεχνολογία και έχοντας για πρώτη φορά στη γκάμα του μία ηλεκτρική έκδοση, που πλαισιώνει τις πέντε επιλογές σε βενζίνη και diesel. Και όλα αυτά συνδυάζοντας στοιχεία από επιβατικό, coupe και crossover.
Ξεκινώντας από το εξωτερικό μέρος, το νέο C4 άλλαξε πλήρως εμφάνιση υιοθετώντας τα νεότερα σχεδιαστικά πρότυπα της γαλλικής εταιρείας, ενώ παράλληλα μεγάλωσε προς όλες τις κατευθύνσεις, υποσχόμενο μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Στο πεδίο των διαστάσεων, το νέο C4 έχει μήκος 4.360 χλστ. (+31 χλστ.), πλάτος 1.800 χλστ. (+11 χλστ.) και ύψος 1.525 χλστ. (+27 χλστ.), ενώ το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 62 ολόκληρα χλστ. και πλέον ορίζεται στα 2.670 χλστ., κάτι που μεταφράζεται σε μεγαλύτερο αέρα για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Στους χώρους προσθέστε τα 380 λτ. του πορτ-μπαγκάζ, με δάπεδο δύο θέσεων, που το τοποθετούν στον μέσο όρο της κλάσης, αλλά και 16 αποθηκευτικούς χώρους με συνολικό όγκο 39 λίτρων στην καμπίνα. Παρά το ότι θεωρείται κλασικό χάτσμπακ, το νέο C4 διαθέτει 156 χλστ. απόσταση από το έδαφος, που σε συνδυασμό με τους κοντούς πρόβολους, δίνουν μία crossover υπόσταση στο μοντέλο.
Αισθητικά, οι Γάλλοι χρησιμοποιούν μερικά από το χαρακτηριστικά τους γνωρίσματα στο νέο C4, όπως τα Airbumps, τις δύο στρώσεις φωτιστικών σωμάτων Citroën LED Vision μπροστά και το χρωμιωμένο σήμα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου. Από LED αποτελούνται και τα φώτα ομίχλης, τα οποία συνδυάζονται με πολύχρωμα ένθετα και πλαισιώνουν τους αεραγωγούς του νέου προφυλακτήρα. Το σχεδιαστικό προφίλ έχει «ρευστές» γραμμές και έντονες καμπύλες με το αισθητικό παζλ να συμπληρώνεται από τις ζάντες αλουμινίου έως και 18 ιντσών, ενώ η έκπληξη γίνεται στο πίσω μέρος, εκεί που η οροφή παίρνει μια αισθητή κλίση χαρίζοντας coupe στιλ στο γαλλικό χάτσμπακ. Κοιτώντας το πίσω μέρος παρατηρεί κανείς την ενσωματωμένη αεροτομή, που δίνει μία σπορτίφ νότα, καθώς επίσης και τα νέα φώτα που ενώνονται μέσω μίας φάσας που διατρέχει σε πλάτος το C4. Σημειώστε πως, η ελαφρώς κεκλιμένη οροφή με τα 3 πλευρικά παράθυρα αποτελούν παραπομπή στο εμβληματικό Citroën GS, ενώ το γαλλικό μικρομεσαίο προσφέρεται σε 7 χρώματα αμαξώματος και 5 χρωματικά πακέτα.
Μπαίνοντας στην καμπίνα του νέου Citroen C4 παρατηρεί κανείς ένα μίνιμαλ και μοντέρνο μοτίβο με μία διάταξη δύο επιπέδων, στην οποία ξεχωρίζει η κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας κάτω από την οποία εδρεύουν οι κεντρικοί αεραγωγοί, τα μαλακά υλικά στο πάνω μέρος του ταμπλό και τα πάνελ των θυρών, καθώς επίσης και το Head-Up Display μπροστά και πάνω από την οθόνη που αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων. Επιπλέον, οι επιβάτες κάθονται στα αναπαυτικά καθίσματα Advanced Comfort, ανάμεσα από τα οποία βρίσκεται η κεντρική κονσόλα με την θήκη για ασύρματη φόρτιση. Συμβαδίζοντας με την εποχή το C4 έχει όλες τις hi-tech δυνατότητες διασυνδεσιμότητας, 6 στον αριθμό, μεταξύ των οποίων θύρες USB Type-A και Type-C, Bluetooth, Apple CarPlay, Android Auto κ.ά.. Επιπρόσθετα, υπάρχει και το ConnectedCAM, ένα ανεξάρτητο σύστημα κάμερας ενσωματωμένο στο κάτω μέρος του εσωτερικού καθρέφτη που λειτουργεί σαν dashcam, δηλαδή μπορεί να τραβήξει φωτογραφίες ή βίντεο μπροστά από το αυτοκίνητο και να αποθηκεύσει τα δεδομένα στην κάρτα μνήμης 16GB (αποθηκεύει αυτόματα την εικόνα σε περίπτωση ατυχήματος).
Στο πεδίο των κινητήρων τώρα, το μεγάλο νέο για το νέο C4 είναι η ύπαρξη αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης. Μιλάμε για τον γνώριμο, από το ομόσταβλα ηλεκτρικά μοντέλα του γαλλικού Ομίλου, ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη απόδοση 136 ίππων και 260 Nm ροπής, που επιτρέπουν στο ë-C4 να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ. στο οδηγικό mode Sport (υπάρχουν 3 προφίλ: Eco, Normal και Sport). Σε ό,τι έχει να κάνει με την αυτονομία, το γαλλικό στρατόπεδο υπόσχεται 350 χλμ. Το κινητήριο σύνολο συνεργάζεται με ένα πακέτο μπαταριών συνολικής χωρητικότητας 50 kWh με εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ., που σε ταχυφορτιστή μπορεί να φορτίσει στο 80% μέσα σε 30 λεπτά (πλήρης φόρτιση με wallbox σε 7,5 ώρες). Παράλληλα, υπάρχουν και οι πιο συμβατικές λύσεις θερμικών κινητήρων βενζίνης και diesel. Τρεις επιλογές στη βενζίνη με τον 1,2 PureTech σε τρεις εκδόσεις ισχύος με 100, 130 και 155 ίππους, αντίστοιχα, και δύο στο diesel με τον 1,5 BlueHDi με 110 και 130 ίππους. Για τη μετάδοση με 6άρι μηχανικό κιβώτιο προσφέρονται ο 100άρης και ο 130άρης στην βενζίνη και ο diesel των 110 ίππων, ενώ οι υπόλοιποι συνεργάζονται με το EAT8 αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (προαιρετικά με ΕΑΤ7 και ο 1,2 PureTech 130 PS).
Καταλήγοντας, αξίζει να αναφερθεί πως τα νέα C4 και ë-C4 είναι εξοπλισμένα από τη βασική τους κιόλας έκδοση, με την ανάρτηση που χρησιμοποιεί τα Progressive Hydraulic Cushions, ενώ μακρά είναι η λίστα με τις τεχνολογίες που αφορούν στην άνεση και την ασφάλεια: αυτόματο φρενάρισμα, ειδοποίηση κινδύνου σύγκρουσης, σύστημα παρακολούθησης τυφλών σημείων, adaptive cruise control, Highway Driver Assist (ένα ημι-αυτόνομο σύστημα οδήγησης επιπέδου 2) κ.ά..
Το νέο C4 θα λανσαριστεί εμπορικά στην Ελλάδα στα τέλη του 2020 ή στις αρχές του 2021.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ξεκινώντας από το εξωτερικό μέρος, το νέο C4 άλλαξε πλήρως εμφάνιση υιοθετώντας τα νεότερα σχεδιαστικά πρότυπα της γαλλικής εταιρείας, ενώ παράλληλα μεγάλωσε προς όλες τις κατευθύνσεις, υποσχόμενο μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Στο πεδίο των διαστάσεων, το νέο C4 έχει μήκος 4.360 χλστ. (+31 χλστ.), πλάτος 1.800 χλστ. (+11 χλστ.) και ύψος 1.525 χλστ. (+27 χλστ.), ενώ το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 62 ολόκληρα χλστ. και πλέον ορίζεται στα 2.670 χλστ., κάτι που μεταφράζεται σε μεγαλύτερο αέρα για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Στους χώρους προσθέστε τα 380 λτ. του πορτ-μπαγκάζ, με δάπεδο δύο θέσεων, που το τοποθετούν στον μέσο όρο της κλάσης, αλλά και 16 αποθηκευτικούς χώρους με συνολικό όγκο 39 λίτρων στην καμπίνα. Παρά το ότι θεωρείται κλασικό χάτσμπακ, το νέο C4 διαθέτει 156 χλστ. απόσταση από το έδαφος, που σε συνδυασμό με τους κοντούς πρόβολους, δίνουν μία crossover υπόσταση στο μοντέλο.
Αισθητικά, οι Γάλλοι χρησιμοποιούν μερικά από το χαρακτηριστικά τους γνωρίσματα στο νέο C4, όπως τα Airbumps, τις δύο στρώσεις φωτιστικών σωμάτων Citroën LED Vision μπροστά και το χρωμιωμένο σήμα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου. Από LED αποτελούνται και τα φώτα ομίχλης, τα οποία συνδυάζονται με πολύχρωμα ένθετα και πλαισιώνουν τους αεραγωγούς του νέου προφυλακτήρα. Το σχεδιαστικό προφίλ έχει «ρευστές» γραμμές και έντονες καμπύλες με το αισθητικό παζλ να συμπληρώνεται από τις ζάντες αλουμινίου έως και 18 ιντσών, ενώ η έκπληξη γίνεται στο πίσω μέρος, εκεί που η οροφή παίρνει μια αισθητή κλίση χαρίζοντας coupe στιλ στο γαλλικό χάτσμπακ. Κοιτώντας το πίσω μέρος παρατηρεί κανείς την ενσωματωμένη αεροτομή, που δίνει μία σπορτίφ νότα, καθώς επίσης και τα νέα φώτα που ενώνονται μέσω μίας φάσας που διατρέχει σε πλάτος το C4. Σημειώστε πως, η ελαφρώς κεκλιμένη οροφή με τα 3 πλευρικά παράθυρα αποτελούν παραπομπή στο εμβληματικό Citroën GS, ενώ το γαλλικό μικρομεσαίο προσφέρεται σε 7 χρώματα αμαξώματος και 5 χρωματικά πακέτα.
Μπαίνοντας στην καμπίνα του νέου Citroen C4 παρατηρεί κανείς ένα μίνιμαλ και μοντέρνο μοτίβο με μία διάταξη δύο επιπέδων, στην οποία ξεχωρίζει η κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας κάτω από την οποία εδρεύουν οι κεντρικοί αεραγωγοί, τα μαλακά υλικά στο πάνω μέρος του ταμπλό και τα πάνελ των θυρών, καθώς επίσης και το Head-Up Display μπροστά και πάνω από την οθόνη που αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων. Επιπλέον, οι επιβάτες κάθονται στα αναπαυτικά καθίσματα Advanced Comfort, ανάμεσα από τα οποία βρίσκεται η κεντρική κονσόλα με την θήκη για ασύρματη φόρτιση. Συμβαδίζοντας με την εποχή το C4 έχει όλες τις hi-tech δυνατότητες διασυνδεσιμότητας, 6 στον αριθμό, μεταξύ των οποίων θύρες USB Type-A και Type-C, Bluetooth, Apple CarPlay, Android Auto κ.ά.. Επιπρόσθετα, υπάρχει και το ConnectedCAM, ένα ανεξάρτητο σύστημα κάμερας ενσωματωμένο στο κάτω μέρος του εσωτερικού καθρέφτη που λειτουργεί σαν dashcam, δηλαδή μπορεί να τραβήξει φωτογραφίες ή βίντεο μπροστά από το αυτοκίνητο και να αποθηκεύσει τα δεδομένα στην κάρτα μνήμης 16GB (αποθηκεύει αυτόματα την εικόνα σε περίπτωση ατυχήματος).
Στο πεδίο των κινητήρων τώρα, το μεγάλο νέο για το νέο C4 είναι η ύπαρξη αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης. Μιλάμε για τον γνώριμο, από το ομόσταβλα ηλεκτρικά μοντέλα του γαλλικού Ομίλου, ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη απόδοση 136 ίππων και 260 Nm ροπής, που επιτρέπουν στο ë-C4 να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ. στο οδηγικό mode Sport (υπάρχουν 3 προφίλ: Eco, Normal και Sport). Σε ό,τι έχει να κάνει με την αυτονομία, το γαλλικό στρατόπεδο υπόσχεται 350 χλμ. Το κινητήριο σύνολο συνεργάζεται με ένα πακέτο μπαταριών συνολικής χωρητικότητας 50 kWh με εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ., που σε ταχυφορτιστή μπορεί να φορτίσει στο 80% μέσα σε 30 λεπτά (πλήρης φόρτιση με wallbox σε 7,5 ώρες). Παράλληλα, υπάρχουν και οι πιο συμβατικές λύσεις θερμικών κινητήρων βενζίνης και diesel. Τρεις επιλογές στη βενζίνη με τον 1,2 PureTech σε τρεις εκδόσεις ισχύος με 100, 130 και 155 ίππους, αντίστοιχα, και δύο στο diesel με τον 1,5 BlueHDi με 110 και 130 ίππους. Για τη μετάδοση με 6άρι μηχανικό κιβώτιο προσφέρονται ο 100άρης και ο 130άρης στην βενζίνη και ο diesel των 110 ίππων, ενώ οι υπόλοιποι συνεργάζονται με το EAT8 αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (προαιρετικά με ΕΑΤ7 και ο 1,2 PureTech 130 PS).
Καταλήγοντας, αξίζει να αναφερθεί πως τα νέα C4 και ë-C4 είναι εξοπλισμένα από τη βασική τους κιόλας έκδοση, με την ανάρτηση που χρησιμοποιεί τα Progressive Hydraulic Cushions, ενώ μακρά είναι η λίστα με τις τεχνολογίες που αφορούν στην άνεση και την ασφάλεια: αυτόματο φρενάρισμα, ειδοποίηση κινδύνου σύγκρουσης, σύστημα παρακολούθησης τυφλών σημείων, adaptive cruise control, Highway Driver Assist (ένα ημι-αυτόνομο σύστημα οδήγησης επιπέδου 2) κ.ά..
Το νέο C4 θα λανσαριστεί εμπορικά στην Ελλάδα στα τέλη του 2020 ή στις αρχές του 2021.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!