10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει για την Dacia με αυτό το μοντέλο. Το νέο Sandero πατάει στην πλατφόρμα του νέου Renault Clio, δανείζεται τους κινητήρες του, και εμφανισιακά αρέσει. Από τα λίγα μοντέλα που βγαίνουν σε LPG. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 328 λίτρα. Στην Ελλάδα αναμένεται την άνοιξη του 2021.
Dacia Sandero & Sandero Stepway
2.698.379 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Το Sandero, το best seller μοντέλο της Dacia στην Ευρώπη με περισσότερες από 2,1 εκατομμύρια πωλήσεις από το 2017 έως και σήμερα περνά στη νέα, τρίτη του γενιά έχοντας ανανεωμένο ντιζάιν, πιο πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο, ενώ παράλληλα είναι πιο πρακτικό, άνετο και ευρύχωρο.
Αισθητικά, η τριπλέτα των μοντέλων της Dacia έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό προσέγγιση υιοθετώντας ένα πιο μοντέρνο στιλ και παρόλο που τα τρία μοντέλα διατηρούν λίγο-πολύ ίδιες τις εξωτερικές διαστάσεις, δείχνουν πιο φαρδιά και αποπνέουν μεγαλύτερο δυναμισμό. Στον εμπρόσθιο πρόβολο ξεχωρίζουν οι στάνταρ, νέοι, LED προβολείς με σχέδιο Y στο εσωτερικό τους που η εταιρεία υπόσχεται ότι φωτίζουν έως και 110 μέτρα μακρύτερα και 24 μέτρα φαρδύτερα σε σχέση με τον προκάτοχο, οι νέες γρίλιες και οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες ανάλογα με την έκδοση.
Το Sandero Stepway έχει ένα πιο περιπετειώδες look, όπως αρμόζει άλλωστε στον Crossover χαρακτήρα του μοντέλου, με ένα από τα στοιχεία που που ξεχωρίζουν να είναι η ποδιά σε ασημί φινίρισμα ως μέρος των προστατευτικών που περικυκλώνουν χαμηλά το αμάξωμα. Από εκεί και πέρα, παρατηρούνται έντονες καμπύλες και μυώδεις γραμμές στο καπό και τους ώμους εμπρός και πίσω, ενώ όσον αφορά στο Sandero Stepway στο πλάι ξεχωρίζουν και τα μαύρα πλαστικά χαμηλά στις πόρτες. Η οροφή έχει κατέβει 10 χλστ. χαμηλότερα σε σχέση με τον προκάτοχο και το παρμπρίζ είναι πιο έντονα κεκλιμένο, παρόλο που η απόσταση των 133 χλστ. από το έδαφος (174 χλστ. για το Sandero Stepway) έχει μείνει απαράλλακτη. Πίσω οι γραμμές θυμίζουν μέχρις ένα βαθμό το VW Polo, με τα νέα φώτα -εξίσου Y σχεδίασης- να κλέβουν την παράσταση. Σημειώστε πως, στην Crossover εκδοχή του Sandero υπάρχουν μπάρες οροφής, που δεν είναι μόνο εικαστική παρέμβαση, αλλά μπορούν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να μετατραπούν σε σχάρα ικανή για μεταφορά φορτίου έως και 80 κιλών.
Στο μηχανικό σκέλος, τα δύο μοντέλα βασίζονται στην πλατφόρμα CMF της «μαμάς» Renault, υποσχόμενα μεγαλύτερη ακαμψία με μικρότερο βάρος. Στις διαστάσεις τώρα το Sandero μετρά μήκος 4.088 χλστ., πλάτος 1.848 χλστ. και ύψος 1.499 χλστ., ενώ το Sandero Stepway έχει 4.099 χλστ. μήκος, ίδιο πλάτος και αυξημένο ύψος 1.535 χλστ.. Στους χώρους, τα Sandero και Sandero Stepway προσφέρουν χώρο αποσκευών 328 λτ., που αντιστοιχεί σε αύξηση 18 λίτρων σε σχέση με τον προκάτοχο, ενώ διαθέτει και ένα έξυπνο σύστημα διαμόρφωσης του πορτ-μπαγκάζ με τέσσερα μετακινούμενα πάνελ.
Μεγάλης έκτασης αλλαγές παρατηρούνται στην καμπίνα των Sandero και Sandero Stepway, εκεί που η Dacia έχει προχωρήσει σε αναβαθμίσεις σε όλα τα επίπεδα. Αρχικά, ο επιλογέας ταχυτήτων είναι πιο κοντός και υπάρχουν οι γνωστές ρυθμίσεις στο κάθισμα του οδηγού και το τιμόνι για να βρει κανείς τη σωστή θέση οδήγησης. Έπειτα, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι υπόσχεται έως και 36% λιγότερη προσπάθεια από τον οδηγό στις μανούβρες ενώ σε εργονομική θέση βρίσκονται και τα χειριστήρια για τις βασικές λειτουργίες. Η Dacia δίνει τρεις επιλογές στο infotainment: Media Control, Media Display, Media Nav. Στην πρώτη περίπτωση, κυρίαρχο ρόλο παίζει το smartphone που τοποθετείται σε μία κατάλληλη βάση και αναλαμβάνει χρέη φορητού συστήματος infotainment. Σε δεύτερο επίπεδο, το Media Display, μία οθόνη αφής 8 ιντσών με ελαφρά κλίση προς τον οδηγό δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό για τον χειρισμό του συστήματος infotainment με όλες τις σύγχρονες λειτουργίας διασυνδεσιμότητας (Bluetooth, USB, Apple CarPlay, Android Auto κ.λπ.). Τρίτος σταθμός το πλουσιότερο Media Nav που περιλαμβάνει επιπλέον του Media Display και σύστημα πλοήγησης μαζί με ηχοσύστημα με περισσότερα από 6 ηχεία.
Η τεχνολογική αναβάθμιση των μοντέλων της Dacia δεν σταματά εδώ, καθώς διαθέτουν μία πλήρη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ειδοποίηση τυφλού σημείου, hill assist, υποβοήση παρκαρίσματος κ.ά.
Κλείνουμε με τη γκάμα των κινητήρων της τριπλέτας της Dacia, που αριθμεί σε πρώτη φάση τρια μηχανικά σύνολα βενζίνης και διπλού καυσίμου με υγραέριο, όλα εφοδιαμένα με start/stop. Εισαγωγικός κιντητήρας για τα Sandero και Logan είναι ο τρικύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.000άρης SCe με απόδοση 65 ίππων που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ στο επόμενο σκαλοπάτι συναντούμε τον ίδιο κινητήρα στην υπερτροφοδοτούμενη έκδοση με ισχύ 90 ίππων, ο οποίος προσφέρεται με 6άρι μηχανικό και CVT αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Τέλος, υπάρχει η λύση διπλού καυσίμου (βενζίνη και υγραέριο) με τον ίδιο κινητήρα 1,0 λτ. που αποδίδει 100 ίππους και συνδυάζεται αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.
Τα νέα Dacia Sandero και Sandero Stepway θα έρθει στην Ελλάδα μέσα στο πρώτο τρίμηνο του νέου έτους.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αισθητικά, η τριπλέτα των μοντέλων της Dacia έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό προσέγγιση υιοθετώντας ένα πιο μοντέρνο στιλ και παρόλο που τα τρία μοντέλα διατηρούν λίγο-πολύ ίδιες τις εξωτερικές διαστάσεις, δείχνουν πιο φαρδιά και αποπνέουν μεγαλύτερο δυναμισμό. Στον εμπρόσθιο πρόβολο ξεχωρίζουν οι στάνταρ, νέοι, LED προβολείς με σχέδιο Y στο εσωτερικό τους που η εταιρεία υπόσχεται ότι φωτίζουν έως και 110 μέτρα μακρύτερα και 24 μέτρα φαρδύτερα σε σχέση με τον προκάτοχο, οι νέες γρίλιες και οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες ανάλογα με την έκδοση.
Το Sandero Stepway έχει ένα πιο περιπετειώδες look, όπως αρμόζει άλλωστε στον Crossover χαρακτήρα του μοντέλου, με ένα από τα στοιχεία που που ξεχωρίζουν να είναι η ποδιά σε ασημί φινίρισμα ως μέρος των προστατευτικών που περικυκλώνουν χαμηλά το αμάξωμα. Από εκεί και πέρα, παρατηρούνται έντονες καμπύλες και μυώδεις γραμμές στο καπό και τους ώμους εμπρός και πίσω, ενώ όσον αφορά στο Sandero Stepway στο πλάι ξεχωρίζουν και τα μαύρα πλαστικά χαμηλά στις πόρτες. Η οροφή έχει κατέβει 10 χλστ. χαμηλότερα σε σχέση με τον προκάτοχο και το παρμπρίζ είναι πιο έντονα κεκλιμένο, παρόλο που η απόσταση των 133 χλστ. από το έδαφος (174 χλστ. για το Sandero Stepway) έχει μείνει απαράλλακτη. Πίσω οι γραμμές θυμίζουν μέχρις ένα βαθμό το VW Polo, με τα νέα φώτα -εξίσου Y σχεδίασης- να κλέβουν την παράσταση. Σημειώστε πως, στην Crossover εκδοχή του Sandero υπάρχουν μπάρες οροφής, που δεν είναι μόνο εικαστική παρέμβαση, αλλά μπορούν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να μετατραπούν σε σχάρα ικανή για μεταφορά φορτίου έως και 80 κιλών.
Στο μηχανικό σκέλος, τα δύο μοντέλα βασίζονται στην πλατφόρμα CMF της «μαμάς» Renault, υποσχόμενα μεγαλύτερη ακαμψία με μικρότερο βάρος. Στις διαστάσεις τώρα το Sandero μετρά μήκος 4.088 χλστ., πλάτος 1.848 χλστ. και ύψος 1.499 χλστ., ενώ το Sandero Stepway έχει 4.099 χλστ. μήκος, ίδιο πλάτος και αυξημένο ύψος 1.535 χλστ.. Στους χώρους, τα Sandero και Sandero Stepway προσφέρουν χώρο αποσκευών 328 λτ., που αντιστοιχεί σε αύξηση 18 λίτρων σε σχέση με τον προκάτοχο, ενώ διαθέτει και ένα έξυπνο σύστημα διαμόρφωσης του πορτ-μπαγκάζ με τέσσερα μετακινούμενα πάνελ.
Μεγάλης έκτασης αλλαγές παρατηρούνται στην καμπίνα των Sandero και Sandero Stepway, εκεί που η Dacia έχει προχωρήσει σε αναβαθμίσεις σε όλα τα επίπεδα. Αρχικά, ο επιλογέας ταχυτήτων είναι πιο κοντός και υπάρχουν οι γνωστές ρυθμίσεις στο κάθισμα του οδηγού και το τιμόνι για να βρει κανείς τη σωστή θέση οδήγησης. Έπειτα, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι υπόσχεται έως και 36% λιγότερη προσπάθεια από τον οδηγό στις μανούβρες ενώ σε εργονομική θέση βρίσκονται και τα χειριστήρια για τις βασικές λειτουργίες. Η Dacia δίνει τρεις επιλογές στο infotainment: Media Control, Media Display, Media Nav. Στην πρώτη περίπτωση, κυρίαρχο ρόλο παίζει το smartphone που τοποθετείται σε μία κατάλληλη βάση και αναλαμβάνει χρέη φορητού συστήματος infotainment. Σε δεύτερο επίπεδο, το Media Display, μία οθόνη αφής 8 ιντσών με ελαφρά κλίση προς τον οδηγό δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό για τον χειρισμό του συστήματος infotainment με όλες τις σύγχρονες λειτουργίας διασυνδεσιμότητας (Bluetooth, USB, Apple CarPlay, Android Auto κ.λπ.). Τρίτος σταθμός το πλουσιότερο Media Nav που περιλαμβάνει επιπλέον του Media Display και σύστημα πλοήγησης μαζί με ηχοσύστημα με περισσότερα από 6 ηχεία.
Η τεχνολογική αναβάθμιση των μοντέλων της Dacia δεν σταματά εδώ, καθώς διαθέτουν μία πλήρη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ειδοποίηση τυφλού σημείου, hill assist, υποβοήση παρκαρίσματος κ.ά.
Κλείνουμε με τη γκάμα των κινητήρων της τριπλέτας της Dacia, που αριθμεί σε πρώτη φάση τρια μηχανικά σύνολα βενζίνης και διπλού καυσίμου με υγραέριο, όλα εφοδιαμένα με start/stop. Εισαγωγικός κιντητήρας για τα Sandero και Logan είναι ο τρικύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.000άρης SCe με απόδοση 65 ίππων που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ στο επόμενο σκαλοπάτι συναντούμε τον ίδιο κινητήρα στην υπερτροφοδοτούμενη έκδοση με ισχύ 90 ίππων, ο οποίος προσφέρεται με 6άρι μηχανικό και CVT αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Τέλος, υπάρχει η λύση διπλού καυσίμου (βενζίνη και υγραέριο) με τον ίδιο κινητήρα 1,0 λτ. που αποδίδει 100 ίππους και συνδυάζεται αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.
Τα νέα Dacia Sandero και Sandero Stepway θα έρθει στην Ελλάδα μέσα στο πρώτο τρίμηνο του νέου έτους.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!