8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ηλεκτρικό Fiat 500","Το εμβληματικό 500 επέλεξε η Fiat να λανσάρει ως το πρώτο το της ηλεκτρικό μοντέλο. Το ρετρομοντέρνο ιταλικό μίνι χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρικό κινητήρα 118 ίππων, συνδυασμένο με πακέτο μπαταριών 42 kWh. Η αυτονομία κίνησης ανακοινώνεται στα 320 χλμ., με το χρόνο φόρτισης για το 80% να είναι 35 λεπτά σε ταχυφορτιστή.
Fiat 500e
2.698.380 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Η νέα πρόταση της ιταλικής μάρκας για κίνηση χωρίς εκπομπές ρύπων προσφέρεται σε δύο αμαξώματα, hatchback και cabrio, και σε τρεις χρωματισμούς: το Ocean Green (πέρλα), με έμπνευση από τη θάλασσα, το Mineral Grey (μεταλλικό), με έμπνευση από τη γη και το Celestial Blue (τριών επιστρώσεων), με έμπνευση από τον ουρανό.
Το λιλιπούτειο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Fiat διατηρεί τη ρετρό σχεδιαστική του ταυτότητα, έχοντας ωστόσο μερικές πινελιές που το διαχωρίζουν από την υπόλοιπη γκάμα. Κυρίαρχα χαρακτηριστικά του νέου ηλεκτρικού 500 στη συλλεκτική έκδοση la Prima hatchback αποτελούν η σταθερή, γυάλινη, πανοραμική οροφή, τα νέα LED φώτα εμπρός και πίσω, ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με το «500» να δεσπόζει στο κέντρο της μάσκας και οι πιο απλές, ντιζαϊνάτες γραμμές στο σύνολο του αμαξώματος. Έπειτα, μεγάλες διαφορές παρατηρούνται στην καμπίνα, εκεί που το flat-bottomed πολυλειτουργικό τιμόνι έχει πλέον δύο ακτίνες και ψηλά στο κέντρο του ταμπλό εδρεύει μία wide οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, συμπληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τις βασικές ενδείξεις που απεικονίζονται μέσω της οθόνης 7 ιντσών του πίνακα οργάνων.
Στο τεχνικό κομμμάτι, το νέο 500e χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 95 ή 118 ίππων. Η «μικρή» έκδοση έχει ίδια ροπή (220 Nm) με την ισχυρότερη, συνδυάζεται με μπαταρία 23,8 kWh, έχει αυτονομία περί τα 180 χλμ. με τελική ταχύτητα 135 χλμ./ώρα και βάρος 1.180 κιλά. Από την άλλη, η ισχυρότερη version έχει ισχύ 118 ίππους (87 kW) και αντλεί ενέργεια από μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 42 kWh που δίνουν αυτονομία έως 320 χλμ. (WLTP). Σχετικά με την πλήρη φόρτιση της «καλής» έκδοσης χρειάζονται 15 ώρες και 15 λεπτά από απλή οικιακή πρίζα (2,3 kW), 4 ώρες και 15 λεπτά με Wallbox 11 KW, ενώ με ταχυφορτιστή 85 kW η φόρτιση του 80% της μπαταρίας γίνεται σε 35 λεπτά. Να σημειωθεί πως με τον ταχυφορτιστή σε 5 λεπτά το Fiat 500e έχει κερδίσει 50 χλμ. αυτονομίας! Όπως και στην περίπτωση του cabrio, έτσι και στο hatchback η έκδοση «la Prima» του νέου ηλεκτρικού 500 προσφέρεται με το σύστημα easyWallbox, το οποίο συνδέεται με το οικιακό δίκτυο μέσω απλής πρίζας.
Το σύστημα συνοδεύεται από καλώδιο τύπου «Mode 3» που επιτρέπει τη φόρτιση στο σπίτι ή σε δημόσιο φορτιστή με ισχύ φόρτισης έως 11kW επιταχύοντας τη διαδικασία φόρτισης. Όσον αφορά στις επιδόσεις του ηλεκτρικού 500, προσφέρει τελική ταχύτητα 150 χλμ./ώρα (με περιοριστή ταχύτητας) και επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9 δλ..
Κλείνοντας, το μίνι ιταλικό ηλεκτρικό που θα κατασκευάζεται στο ιστορικό εργοστάσιο του Μιραφιόρι είναι διαθέσιμο για παραγγελίες στην ελληνική αγορά με τις τιμές να ξεκινούν κάτω από τις είκοσι χιλιάδες ευρώ (!) και πιο συγκεκριμένα από 19.970 ευρώ (με την κρατική επιδότηση), αποτελώντας μία value for money λύση αφού πρόκειται για ένα ηλεκτρικό μοντέλο με αυτονομία έως 320 χιλιόμετρα (στην έκδοση με 118 PS). Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η πλουσιότερη έκδοση la Prima, που τιμάται λίγο κάτω από τις τριάντα χιλιάδες ευρώ συνυπολογίζοντας την κρατική επιδότηση και το όφελος απόσυρσης. Πιο συγκεκριμένα, για την la Prima, το hatchback κοστίζει από 30.482 ευρώ με την κρατική επιδότηση (35.177 ευρώ χωρίς επιδότηση) και το cabrio από 33.026 ευρώ (38.177 ευρώ χωρίς επιδότηση). Στον στάνταρ εξοπλισμό προσφέρονται μεταξύ άλλων ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, γυάλινη οροφή, αυτόματος κλιματισμός, αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες, infotainment R1H με έγχρωμη οθόνης αφής 10,25 ιντσών και πλογήση (Apple CarPlay και Android Auto), ασύρματη φόρτιση smartphone, κάμερα οπισθοπορείας κ.ά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το λιλιπούτειο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Fiat διατηρεί τη ρετρό σχεδιαστική του ταυτότητα, έχοντας ωστόσο μερικές πινελιές που το διαχωρίζουν από την υπόλοιπη γκάμα. Κυρίαρχα χαρακτηριστικά του νέου ηλεκτρικού 500 στη συλλεκτική έκδοση la Prima hatchback αποτελούν η σταθερή, γυάλινη, πανοραμική οροφή, τα νέα LED φώτα εμπρός και πίσω, ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με το «500» να δεσπόζει στο κέντρο της μάσκας και οι πιο απλές, ντιζαϊνάτες γραμμές στο σύνολο του αμαξώματος. Έπειτα, μεγάλες διαφορές παρατηρούνται στην καμπίνα, εκεί που το flat-bottomed πολυλειτουργικό τιμόνι έχει πλέον δύο ακτίνες και ψηλά στο κέντρο του ταμπλό εδρεύει μία wide οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, συμπληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τις βασικές ενδείξεις που απεικονίζονται μέσω της οθόνης 7 ιντσών του πίνακα οργάνων.
Στο τεχνικό κομμμάτι, το νέο 500e χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 95 ή 118 ίππων. Η «μικρή» έκδοση έχει ίδια ροπή (220 Nm) με την ισχυρότερη, συνδυάζεται με μπαταρία 23,8 kWh, έχει αυτονομία περί τα 180 χλμ. με τελική ταχύτητα 135 χλμ./ώρα και βάρος 1.180 κιλά. Από την άλλη, η ισχυρότερη version έχει ισχύ 118 ίππους (87 kW) και αντλεί ενέργεια από μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 42 kWh που δίνουν αυτονομία έως 320 χλμ. (WLTP). Σχετικά με την πλήρη φόρτιση της «καλής» έκδοσης χρειάζονται 15 ώρες και 15 λεπτά από απλή οικιακή πρίζα (2,3 kW), 4 ώρες και 15 λεπτά με Wallbox 11 KW, ενώ με ταχυφορτιστή 85 kW η φόρτιση του 80% της μπαταρίας γίνεται σε 35 λεπτά. Να σημειωθεί πως με τον ταχυφορτιστή σε 5 λεπτά το Fiat 500e έχει κερδίσει 50 χλμ. αυτονομίας! Όπως και στην περίπτωση του cabrio, έτσι και στο hatchback η έκδοση «la Prima» του νέου ηλεκτρικού 500 προσφέρεται με το σύστημα easyWallbox, το οποίο συνδέεται με το οικιακό δίκτυο μέσω απλής πρίζας.
Το σύστημα συνοδεύεται από καλώδιο τύπου «Mode 3» που επιτρέπει τη φόρτιση στο σπίτι ή σε δημόσιο φορτιστή με ισχύ φόρτισης έως 11kW επιταχύοντας τη διαδικασία φόρτισης. Όσον αφορά στις επιδόσεις του ηλεκτρικού 500, προσφέρει τελική ταχύτητα 150 χλμ./ώρα (με περιοριστή ταχύτητας) και επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9 δλ..
Κλείνοντας, το μίνι ιταλικό ηλεκτρικό που θα κατασκευάζεται στο ιστορικό εργοστάσιο του Μιραφιόρι είναι διαθέσιμο για παραγγελίες στην ελληνική αγορά με τις τιμές να ξεκινούν κάτω από τις είκοσι χιλιάδες ευρώ (!) και πιο συγκεκριμένα από 19.970 ευρώ (με την κρατική επιδότηση), αποτελώντας μία value for money λύση αφού πρόκειται για ένα ηλεκτρικό μοντέλο με αυτονομία έως 320 χιλιόμετρα (στην έκδοση με 118 PS). Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η πλουσιότερη έκδοση la Prima, που τιμάται λίγο κάτω από τις τριάντα χιλιάδες ευρώ συνυπολογίζοντας την κρατική επιδότηση και το όφελος απόσυρσης. Πιο συγκεκριμένα, για την la Prima, το hatchback κοστίζει από 30.482 ευρώ με την κρατική επιδότηση (35.177 ευρώ χωρίς επιδότηση) και το cabrio από 33.026 ευρώ (38.177 ευρώ χωρίς επιδότηση). Στον στάνταρ εξοπλισμό προσφέρονται μεταξύ άλλων ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, γυάλινη οροφή, αυτόματος κλιματισμός, αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες, infotainment R1H με έγχρωμη οθόνης αφής 10,25 ιντσών και πλογήση (Apple CarPlay και Android Auto), ασύρματη φόρτιση smartphone, κάμερα οπισθοπορείας κ.ά.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!