11 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το πιο «οικογενειακό» μικρό έγινε φουλ υβριδικό. Με νέο ντιζάιν, χώρους που θυμίζουν μεγαλύτερη κατηγορία, πιο hi-tech καμπίνα από ποτέ και κορυφαία οικονομία καυσίμου (προσφέρεται αποκλειστικά ως υβριδικό) φαίνεται να είναι ο άσσος στο μανίκι της Honda.
Honda Jazz
2.698.980 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
To Jazz, η πρόταση της Honda στην δημοφιλή κατηγορία των μικρών μοντέλων, είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη μόνο ως υβριδικό υιοθετώντας το σύστημα κίνησης e:HEV της μάρκας με το κινητήριο σύνολο να αντλεί έμπνευση από το πρόγραμμα F1 Hybrid Power Unit του κόσμου της Formula 1.
Σημειώστε πως, το νέο Jazz είναι διαθέσιμο για παραγγελίες στη χώρα μας με τις τιμές για την έκδοση Jazz e:HEV να ξεκινούν από τις 21.700 ευρώ και αντίστοιχα από τις 29.000 ευρώ για την «περιπετειώδη» έκδοση Crosstar. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ελληνική αντιπροσωπείας, μάλιστα, οι τιμές λιανικής του Jazz e:HEV στην Ελλάδα έχουν συγκρατηθεί με αποτέλεσμα να κυμαίνονται σε κατώτερα επίπεδα από τις τιμές άλλων Ευρωπαϊκών χωρών.
Στο τεχνικό σκέλος, υπενθυμίζουμε πως το e:HEV στο Jazz αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Ο συνδυασμός προσφέρει ισχύ ανάλογη των 109 ίππων και 253 Nm ροπής, που θα κατευθύνεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ενός εξατομικευμένου κιβωτίου μίας σχέσης για πιο γραμμική καμπύλη επιτάχυνσης. Η Honda ισχυρίζεται ότι το 0-100 χλμ./ώρα θα γίνεται σε 9,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα ανέρχεται στα 175 χλμ./ώρα.
Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από τρεις τρόπους οδήγησης που αφορούν το κινητήριο σύνολο. Το μικρό ιαπωνικό είτε θα κινείται με τον κινητήρα βενζίνης, είτε μέσω του ηλεκτρικού μοτέρ, ή αλλιώς συνδυαστικά και με τους δύο. Επιπλέον, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω της πέδησης είναι «παρών» φορτίζοντας την μπαταρία σε φρενάρισμα και ελεύθερη κύληση, ενώ η Honda υπόσχεται κατανάλωση καυσίμου 4,5 λτ./100 χλμ.
Στο εξωτερικό, το νέο Jazz της Honda μοιάζει πολύ με το εξερχόμενο μοντέλο και φαίνεται να έχει παρόμοιες αναλογίες. Ωστόσο οι αλλαγές είναι υπαρκτές με την μπροστά κολόνα να έχει μειωθεί κατά το ήμισυ σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο κάτι που επετεύχθη χάρη στη βελτιωμένη στρεπτική ακαμψία και τις νέες δομικές τεχνολογίες.
Κλείνοντας, στο πεδίο του εξοπλισμού, το νέο υβριδικό Honda Jazz είναι πλήρες σε τεχνολογίες διασυνδεσιμότητας με θύρες USB, για πρώτη φορά WiFi Hotspot, δυνατότητα smartphone mirroring μέσω Apple CarPlay και Android Auto, φωνητικές εντολές μέσω του Honda Personal Assistant κ.ο.κ.. Επιπλέον, διατίθεται με μία αναβαθμισμένη γκάμα χαρακτηριστικών ασφάλειας της σουίτας «Honda Sensing» που προσφέρει από την βασική έκδοση για πρώτη φορά σε Jazz, τα Adaptive Cruise Control και Lane Keep Assist System (σύστημα διατήρησης λωρίδας), καθώς και σωρεία ακόμα συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Αξια αναφοράς είναι και η ύπαρξη 10 αερόσακων, μεταξύ των οποίων και ένας νέος εμπρός κεντρικός αερόσακος στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού και εκτείνεται προς την πλευρά του ατυχήματος, προστατεύοντας τα κεφάλια των επιβατών.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σημειώστε πως, το νέο Jazz είναι διαθέσιμο για παραγγελίες στη χώρα μας με τις τιμές για την έκδοση Jazz e:HEV να ξεκινούν από τις 21.700 ευρώ και αντίστοιχα από τις 29.000 ευρώ για την «περιπετειώδη» έκδοση Crosstar. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ελληνική αντιπροσωπείας, μάλιστα, οι τιμές λιανικής του Jazz e:HEV στην Ελλάδα έχουν συγκρατηθεί με αποτέλεσμα να κυμαίνονται σε κατώτερα επίπεδα από τις τιμές άλλων Ευρωπαϊκών χωρών.
Στο τεχνικό σκέλος, υπενθυμίζουμε πως το e:HEV στο Jazz αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Ο συνδυασμός προσφέρει ισχύ ανάλογη των 109 ίππων και 253 Nm ροπής, που θα κατευθύνεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ενός εξατομικευμένου κιβωτίου μίας σχέσης για πιο γραμμική καμπύλη επιτάχυνσης. Η Honda ισχυρίζεται ότι το 0-100 χλμ./ώρα θα γίνεται σε 9,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα ανέρχεται στα 175 χλμ./ώρα.
Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από τρεις τρόπους οδήγησης που αφορούν το κινητήριο σύνολο. Το μικρό ιαπωνικό είτε θα κινείται με τον κινητήρα βενζίνης, είτε μέσω του ηλεκτρικού μοτέρ, ή αλλιώς συνδυαστικά και με τους δύο. Επιπλέον, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω της πέδησης είναι «παρών» φορτίζοντας την μπαταρία σε φρενάρισμα και ελεύθερη κύληση, ενώ η Honda υπόσχεται κατανάλωση καυσίμου 4,5 λτ./100 χλμ.
Στο εξωτερικό, το νέο Jazz της Honda μοιάζει πολύ με το εξερχόμενο μοντέλο και φαίνεται να έχει παρόμοιες αναλογίες. Ωστόσο οι αλλαγές είναι υπαρκτές με την μπροστά κολόνα να έχει μειωθεί κατά το ήμισυ σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο κάτι που επετεύχθη χάρη στη βελτιωμένη στρεπτική ακαμψία και τις νέες δομικές τεχνολογίες.
Κλείνοντας, στο πεδίο του εξοπλισμού, το νέο υβριδικό Honda Jazz είναι πλήρες σε τεχνολογίες διασυνδεσιμότητας με θύρες USB, για πρώτη φορά WiFi Hotspot, δυνατότητα smartphone mirroring μέσω Apple CarPlay και Android Auto, φωνητικές εντολές μέσω του Honda Personal Assistant κ.ο.κ.. Επιπλέον, διατίθεται με μία αναβαθμισμένη γκάμα χαρακτηριστικών ασφάλειας της σουίτας «Honda Sensing» που προσφέρει από την βασική έκδοση για πρώτη φορά σε Jazz, τα Adaptive Cruise Control και Lane Keep Assist System (σύστημα διατήρησης λωρίδας), καθώς και σωρεία ακόμα συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Αξια αναφοράς είναι και η ύπαρξη 10 αερόσακων, μεταξύ των οποίων και ένας νέος εμπρός κεντρικός αερόσακος στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού και εκτείνεται προς την πλευρά του ατυχήματος, προστατεύοντας τα κεφάλια των επιβατών.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!