ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
H ναυαρχίδα της Mercedes-Benz αποτελεί εδώ και 66 χρόνια S-ημείο αναφοράς στην αυτοκίνηση, ούσα συνώνυμο της πολυτέλειας, της άνεσης και της καινοτομίας. Η νέα 7η γενιά της δεν αποτελεί εξαίρεση του κ
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

H ναυαρχίδα της Mercedes-Benz αποτελεί εδώ και 66 χρόνια S-ημείο αναφοράς στην αυτοκίνηση, ούσα συνώνυμο της πολυτέλειας, της άνεσης και της καινοτομίας. Η νέα 7η γενιά της δεν αποτελεί εξαίρεση του κανόνα, λανσάροντας τεχνολογίες που μελλοντικά θα υιοθετηθούν από πολλούς.

Mercedes S-Class

2.698.355 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)

H Mercedes έπρεπε να βρει τρόπο να κάνει τη νέας γενιάς S-Class πιο κομψή και το πέτυχε αποφορτίζοντας το εμπρός μέρος με πιο λεπτά φωτιστικά σώματα, ανασχεδιάζοντας την γρίλια κάνοντας εκτενή χρήση χρωμίου και προσφέροντας νέους προφυλακτήρες, η σχεδίαση των οποίων αλλάζει ανάλογα την έκδοση εξοπλισμού (πχ στην έκδοση ΑΜG Line, ο εμπρός προφυλακτήρας έχει μεγαλύτερους αεραγωγούς).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 

Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα έχουν αλλάξει σε σημαντικό βαθμό καθώς υιοθετούν την σχεδίαση που έχουν ακολουθήσει και άλλα μοντέλα της φίρμας και για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, τα φώτα είναι τώρα πιο λεπτά μακρόστενα όπως αρκετές γενιές πριν. 


 
Ανοίγοντας την πόρτα στο πολυτελές εσωτερικό της S-Class θα μετρήσει κανείς πέντε οθόνες, τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, την οθόνη για το σύστημα infotainment MBUX μεγέθους 12,8 ιντσών και τρεις προαιρετικές πίσω οθόνες (δύο 11,6 ιντσών πίσω από τα εμπρός καθίσματα και μια 7 ιντσών στο κέντρο). Παράλληλα, μία άλλη καινοτομία εντοπίζεται στο προαιρετικό head-up display με υποστήριξη επαυξημένης πραγματικότητας για την πλοήγηση, ωστόσο διαθέσιμο είναι και ένα απλό head-up display. Μιλώντας για το head-up display με υποστήριξη επαυξημένης πραγματικότητας, η Mercedes αναφέρει πως έχει γωνία ανοίγματος 10 μοίρες οριζόντια και πέντε μοίρες κάθετα, με την εικόνα να δίνει την εντύπωση ότι εμφανίζεται σε βάθος δέκα μέτρων. Σύμφωνα με τη μάρκα αυτό ισοδυναμεί με οθόνη 77 ιντσών και χρησιμοποιεί την τεχνολογία που εφαρμόζεται επίσης σε δέσμες που χρησιμοποιούνται στους κινηματογράφους.



Το εσωτερικό της, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η μάρκα, έχει 27 μπουτόν και διακόπτες λιγότερους απ ότι η προηγούμενη γενιά, με την κεντρική οθόνη αλά τάμπλετ στην κεντρική κονσόλα να παίζει βασικό ρόλο σε αυτό. Ενώ τα φώτα και οι υαλοκαθαριστήρες είναι προσβάσιμα με τον παλιομοδίτικο τρόπο, οι περισσότερες από τις άλλες λειτουργίες μπορούν να ενεργοποιηθούν χρησιμοποιώντας την αφή όπως ακριβώς στα τάμπλετ και τα smartphone, την φωνητική αναγνώριση αλλά και τις χειρονομίες. Το ίδιο ισχύει και για τις ρυθμίσεις ελέγχου του κλίματος, που βρίσκονται πλέον στο κάτω μέρος της κεντρικής οθόνης αφής και μάλιστα στην επιφάνεια εργασίας για άμεση πρόσβαση.


 
Η S-Class δεν θα μπορούσε να μην προσφέρει όλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης που έχει στην φαρέτρα της η εταιρεία. Η λίστα είναι μεγάλη και περιλαμβάνει συστήματα όπως αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση ανάγκης, εξελιγμένο cruise control, υποβοήθηση διεύθυνσης, σύστημα διατήρησης σε μια λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώριση οδικής σηματοδότησης, ανίχνευση τυφλών σημείων, σύστημα που καταλαβαίνει πότε ο οδηγός τον έλεγχο το αυτοκινήτου απλά ακουμπώντας το τιμόνι, σύστημα E-Active Body Control που βελτιώνει την ακαμψία του οχήματος και το Pre-Safe Impulse Control που μεγαλώνει την απόσταση της S-Class από το έδαφος σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης. Ακόμα η ναυαρχίδα της Mercedes γίνεται το πρώτο αυτοκίνητο που προσφέρει αερόσακους από τα πίσω καθίσματα για να προστατέψει τους επιβάτες από κάποια μετωπική σύγκρουση και το πρώτο που προσφέρει σύστημα ανίχνευσης τυφλών σημείων στον οδηγό όταν αυτός επιχειρεί να βγει από το όχημα. Τέλος, δεν γίνεται να μην αναφερθούμε στο γεγονός πως η νέα γενιά θα είναι εξοπλισμένη με αυτόνομα συστήματα οδήγησης Επιπέδου 3, κάτι που θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να επιταχύνει, να φρενάρει και να αλλάζει λωρίδες μόνο του, διασφαλίζοντας ωστόσο με ειδικές κάμερες πως ο οδηγός έχει στραμμένη την προσοχή του στο οδόστρωμα.



Κατά τον εμπορικό της λανσάρισμα, η S-Class θα είναι διαθέσιμη με δύο ήπια υβριδικές επιλογές και με δύο πετρελαιοκίνητα μοτέρ. Στην βάση συναντούμε την S 450 4MATIC με τον 6κύλινδρο Μ256 3λιτρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 367 ίππων ενώ το επόμενη βήμα γίνεται με την S 500 4MATIC που εξοπλίζεται με το ίδιο μοτέρ αλλά με απόδοση 435 άλογα. Και στις δύο περιπτώσεις, το σύστημα EQ Boost προσφέρει 22 επιπλέον άλογα για περιορισμένο χρονικό διάστημα κατά την διάρκεια της επιτάχυνσης.



Στο diesel, πρώτη επιλογή είναι η S 350d σε πισωκίνητη ή τετρακίνητη επιλογή με ισχύ 286 άλογα και 600 Νm ροπής ενώ στην κορυφή βρίσκεται η S 400 d με ισχύ 330 άλογα και 700 Nm ροπής. Όλες οι επιλογές στο πετρέλαιο εφοδιάζονται από τον 6κύλινδρο OM 656 κινητήρα χωρητικότητας 2.925 κ.εκ. ενώ όλες οι εκδόσεις ανεξαρτήτως καυσίμου συνδυάζονται μόνο με το 9G-Tronic αυτόματο κιβώτιο της φίρμας.
 
Η νέα Mercedes S-Class θα κατασκευαστεί σε μια καινούρια γραμμή παραγωγής στο Sindelfingen της Γερμανίας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)

Δειτε και τα 98 μοντέλα της Εκθεσης

EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL