6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το 2ης γενιάς Opel Mokka έρχεται στις αρχές του 2021 ως προπομπός της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της φίρμας, με πιο compact μήκος και με βάση την CMP πλατφόρμα του γαλλικού ομίλου PSA (Peugeot-Citroen). H καμπίνα είναι πλήρως ψηφιοποιημένη, ενώ για πρώτη φορά θα είναι διαθέσιμο και με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση 136 ίππων και μπαταρία 50 kWh, όπως το Peugeot e-2008.
Opel Mokka & Mokka-e
2.698.338 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Η νέα, δεύτερη γενιά του μικρού Crossover της γερμανικής μάρκας μπορεί να έχασε το «Χ» από το όνομα, αλλά κέρδισε απέναντι στον πρόγονό του σε εξωτερική εμφάνιση, στην σχεδίαση της καμπίνας και στις τεχνολογίες που αυτή προσφέρει. Παρά το ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο του (κατά 2 χιλιοστά), το νέο Mokka είναι 12,5 εκατοστά μικρότερο σε μήκος από την προηγούμενη γενιά, ενώ μπορεί να προσφέρει παρόμοιο χώρο αποσκευών έως 350 λίτρα. Το 4,15 μέτρων μήκος του το καθιστά, σύμφωνα με την Opel, εξαιρετικά ευέλικτο μέσα στην πόλη. Το νέο Mokka βασίζεται σε μια νέα έκδοση της πλατφόρμας CMP (Common Modular Platform) που προσφέρει μέγιστη ευελιξία στην ανάπτυξη νέων μοντέλων καθώς επιτρέπει την κατασκευή αμιγώς ηλεκτρικών αλλά και αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η ομάδα μηχανικών στο Rüsselsheim κατάφερε να κάνει το μοντέλο έως 120 κιλά ελαφρύτερο έναντι της προηγούμενης γενιάς και να ενισχύσει την ακαμψία του έως και 30%.
Το νέο Opel Μοkka, για το οποίο οι παραγγελίες έχουν ξεκινήσει, γίνεται το πρώτο μοντέλο που ενσαρκώνει το νέο πρόσωπο της γερμανικής μάρκας, το Opel Vizor. Η μάσκα του νέου μικρού γερμανικού SUV αγκαλιάζει ως ενιαίο στοιχείο όλο το εμπρός τμήμα, κάτω από το καπό, επιμηκύνοντας οπτικά το πλάτος του και διαμορφώνοντας μία μίνιμαλ πρόσοψη. Το έμβλημα του κεραυνού της Opel κυριαρχεί, ενώ στις δύο άκρες του προβόλου βρίσκονται τα φώτα LED και οι -τελευταίας γενιάς- προβολείς IntelliLux LED matrix. Στο πίσω μέρος από την άλλη πλευρά, τα φώτα είναι νέας σχεδίασης, πλατιά και μοντέρνα, με την αεροτομή στο τέλος της οροφής να προσφέρει σπορτίφ χαρακτήρα. Το όνομα του μοντέλου δίνει το «παρών» με κεφαλαία γράμματα κάτω από το έμβλημα της φίρμας στην θύρα του πορτ-μπαγκάζ.
Το τοπίο την καμπίνα είναι σημαντικά διαφοροποιημένο και πως θα μπορούσε να γίνει αλλιώς άλλωστε, αφού η Opel προσφέρει επίσης για πρώτη φορά στην γκάμα της το Pure Panel cockpit, ένα σύμπλεγμα από δύο μεγάλες οθόνες μεγέθους από 7 έως 10 ιντσών για το infotainment και ψηφιακό πίνακα οργάνων έως 12 ιντσών, ενσωματωμένες απρόσκοπτα σε μία οριζόντια μορφή, με ελάχιστο αριθμό μπουτόν. Το Pure Panel παρέχει τις τελευταίας γενιάς ψηφιακές τεχνολογίες και τις πιο σημαντικές πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός, όπως για παράδειγμα, τη διαχείριση της ενέργειας που είναι αποθηκευμένη στην μπαταρία του ηλεκτρικού Mokka. Η Opel προσφέρει επίσης νέα εργονομικά προσαρμοζόμενα καθίσματα ενώ προαιρετικά η καμπίνα μπορεί να επενδυθεί με Alcantara ή απλό δέρμα, πράγμα ασυνήθιστο για μοντέλο της κατηγορίας.
Όσον αφορά στη γκάμα των μηχανικών συνόλων, στη βάση συναντούμε τον 3κύλινδρο 1.200άρη βενζινοκινητήρα με 100 ίππους και 205 Nm ροπής σε συνδυασμό με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο της φίρμας (σ.σ. αυτή η έκδοση θα κοστίζει από 18.000 ευρώ), ενώ το επόμενο βήμα αφορά το ίδιο μοτέρ στην έκδοση με τα 130 άλογα και τα 230 Nm ροπής σε συνδυασμό είτε με μηχανικό κιβώτιο είτε με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο που έχει στην φαρέτρα της η φίρμα. Στο diesel, ο μόνος διαθέσιμος κινητήρας είναι ένας 4κύλινδρος 1.500άρης με ισχύ 110 άλογα και 250 Nm ροπής αποκλειστικά με την χειροκίνητη μετάδοση των 6 σχέσεων. Όσον αφορά την κατανάλωση, η Opel υπόσχεται πως αυτή μπορεί να μετρηθεί από 4,5 έως 4,8 λίτρα/100 χλμ στους κινητήρες βενζίνης, ενώ το μοτέρ πετρελαίου υπόσχεται κατανάλωση 3,8 λτ./100χλμ. Επιπλέον, το Mokka αποκτά για πρώτη φορά ηλεκτρική έκδοση, το Mokka-e, που εφοδιάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 136 ίππων και 260 Nm ροπής και υπόσχεται 322 χιλιόμετρα αυτονομίας.
Στο κομμάτι της τεχνολογίας, τέλος, η Opel υποστηρίζει πως το Mokka εξοπλίζεται με συστήματα από πιο μεγάλα αυτοκίνητα της φίρμας όπως μεταξύ άλλων εξελιγμένο cruise control, σύστημα διατήρησης λωρίδας active lane positioning, IntelliLux LED matrix φώτα, πίσω κάμερα 180 μοιρών και σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το νέο Opel Μοkka, για το οποίο οι παραγγελίες έχουν ξεκινήσει, γίνεται το πρώτο μοντέλο που ενσαρκώνει το νέο πρόσωπο της γερμανικής μάρκας, το Opel Vizor. Η μάσκα του νέου μικρού γερμανικού SUV αγκαλιάζει ως ενιαίο στοιχείο όλο το εμπρός τμήμα, κάτω από το καπό, επιμηκύνοντας οπτικά το πλάτος του και διαμορφώνοντας μία μίνιμαλ πρόσοψη. Το έμβλημα του κεραυνού της Opel κυριαρχεί, ενώ στις δύο άκρες του προβόλου βρίσκονται τα φώτα LED και οι -τελευταίας γενιάς- προβολείς IntelliLux LED matrix. Στο πίσω μέρος από την άλλη πλευρά, τα φώτα είναι νέας σχεδίασης, πλατιά και μοντέρνα, με την αεροτομή στο τέλος της οροφής να προσφέρει σπορτίφ χαρακτήρα. Το όνομα του μοντέλου δίνει το «παρών» με κεφαλαία γράμματα κάτω από το έμβλημα της φίρμας στην θύρα του πορτ-μπαγκάζ.
Το τοπίο την καμπίνα είναι σημαντικά διαφοροποιημένο και πως θα μπορούσε να γίνει αλλιώς άλλωστε, αφού η Opel προσφέρει επίσης για πρώτη φορά στην γκάμα της το Pure Panel cockpit, ένα σύμπλεγμα από δύο μεγάλες οθόνες μεγέθους από 7 έως 10 ιντσών για το infotainment και ψηφιακό πίνακα οργάνων έως 12 ιντσών, ενσωματωμένες απρόσκοπτα σε μία οριζόντια μορφή, με ελάχιστο αριθμό μπουτόν. Το Pure Panel παρέχει τις τελευταίας γενιάς ψηφιακές τεχνολογίες και τις πιο σημαντικές πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός, όπως για παράδειγμα, τη διαχείριση της ενέργειας που είναι αποθηκευμένη στην μπαταρία του ηλεκτρικού Mokka. Η Opel προσφέρει επίσης νέα εργονομικά προσαρμοζόμενα καθίσματα ενώ προαιρετικά η καμπίνα μπορεί να επενδυθεί με Alcantara ή απλό δέρμα, πράγμα ασυνήθιστο για μοντέλο της κατηγορίας.
Όσον αφορά στη γκάμα των μηχανικών συνόλων, στη βάση συναντούμε τον 3κύλινδρο 1.200άρη βενζινοκινητήρα με 100 ίππους και 205 Nm ροπής σε συνδυασμό με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο της φίρμας (σ.σ. αυτή η έκδοση θα κοστίζει από 18.000 ευρώ), ενώ το επόμενο βήμα αφορά το ίδιο μοτέρ στην έκδοση με τα 130 άλογα και τα 230 Nm ροπής σε συνδυασμό είτε με μηχανικό κιβώτιο είτε με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο που έχει στην φαρέτρα της η φίρμα. Στο diesel, ο μόνος διαθέσιμος κινητήρας είναι ένας 4κύλινδρος 1.500άρης με ισχύ 110 άλογα και 250 Nm ροπής αποκλειστικά με την χειροκίνητη μετάδοση των 6 σχέσεων. Όσον αφορά την κατανάλωση, η Opel υπόσχεται πως αυτή μπορεί να μετρηθεί από 4,5 έως 4,8 λίτρα/100 χλμ στους κινητήρες βενζίνης, ενώ το μοτέρ πετρελαίου υπόσχεται κατανάλωση 3,8 λτ./100χλμ. Επιπλέον, το Mokka αποκτά για πρώτη φορά ηλεκτρική έκδοση, το Mokka-e, που εφοδιάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 136 ίππων και 260 Nm ροπής και υπόσχεται 322 χιλιόμετρα αυτονομίας.
Στο κομμάτι της τεχνολογίας, τέλος, η Opel υποστηρίζει πως το Mokka εξοπλίζεται με συστήματα από πιο μεγάλα αυτοκίνητα της φίρμας όπως μεταξύ άλλων εξελιγμένο cruise control, σύστημα διατήρησης λωρίδας active lane positioning, IntelliLux LED matrix φώτα, πίσω κάμερα 180 μοιρών και σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!