3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Πιο hi-tech από ποτέ και με ιταλική φινέτσα, το πρώτο SUV της Alfa Romeo συνεχίζει την καριέρα του με κινητήρες ισχύος από 190 έως και 510 ίππων.
Alfa Romeo Stelvio
2.698.323 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Το πρώτο SUV της Alfa Romeo συνεχίζει να είναι πιστό στο DNA του ιταλικού οίκου. Διαθέτει επιβλητική σχεδίαση και σπορτίφ οδική συμπεριφορά, ενώ πρόσφατα αναβαθμίστηκε στα σημεία ακολουθώντας τις τεχνολογίες τάσεις της εποχής. Το macho ιταλικό SUV προσφέρεται σε εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου με απόδοση από 190 έως και 510 ίππους. Αισθητικά, η Stelvio καταφέρνει και κερδίζει τις εντυπώσεις ανεξαρτήτως έκδοσης. Όχι μόνο με την επιβλητική της σχεδίαση, όσο με την οδική της συμπεριφορά και την απόλαυση που σου βγάζει στο δρόμο, αλλά και τη γενικότερη ποιότητα κατασκευής. Συγκεκριμένα, παρά τις κάποιες μικρές ατέλειες στη συναρμογή (χαμηλά στο ταμπλό και στις πόρτες), η Stelvio διαθέτει καλά υλικά κατασκευής που «βγάζουν» premium αέρα στο μοντέλο, ενώ ο μοντέρνος σχεδιασμός ενισχύει τις θετικές εντυπώσεις.
Το εξωτερικό ντιζάιν έχει μείνει απαράλλακτο, ωστόσο η πιο σημαντική διαφορά βρίσκεται στην καμπίνα, και πιο συγκεκριμένα στη νέα οθόνη αφής 8,8 ιντσών η οποία βρίσκεται στο στάνταρ εξοπλισμό και φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Η μάρκα αναφέρει πως τα γραφικά έχουν ανανεωθεί, ενώ υποστηρίζει πως ο εκάστοτε οδηγός μπορεί να δημιουργήσει τη δική του αρχική οθόνη μέσω της λειτουργίας drag and drop. Επανασχεδιασμένος είναι και ο πίνακας οργάνων, ο οποίος έρχεται σε οθόνη 7 ιντσών με νέα διάταξη και βελτιωμένα γραφικά, αλλά και η κεντρική κονσόλα που πλέον διαθέτει έναν περιστροφικό επιλογέα. Παράλληλα βρίσκουμε μεγαλύτερες ποτηροθήκες, σύστημα ασύρματης φόρτισης τηλεφώνου.
Συμπληρώνοντας το πλήθος των τεχνολογικών αναβαθμίσεων θα βρούμε πολλά αυτόνομα συστήματα οδήγησης δεύτερου επιπέδου όπως τα: Lane Keeping Assist, Active Blind Spot Assist, Active Cruise Control, Traffic Sign Recognition και Intelligent Speed Control, Traffic Jam Assist και Highway Assist και iDriver Attention Assist.
Μπορεί ένα SUV να είναι απολαυστικό στο δρόμο; Ναι μπορεί! Απαντάμε βάζοντας... το χέρι μας στο ευαγγέλιο. Ανεξαρτήτως της έκδοσης που δοκιμάσαμε η Stelvio μας κέρδισε από την πρώτη στιγμή με το κοφτερό και πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι που σε κάνεις να γνωρίζεις ανά πάσα στιγμή που βρίσκονται οι τροχοί, τη σφικτή ανάρτηση που δε αφήνει στο αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις, τα εξαιρετικά φρένα και την αποτελεσματική τετρακίνησή της. Σε όλες τις εκδόσεις της, νομίζεις πως οδηγάς μια μπερλίνα με χαμηλό κέντρο βάρους και όχι ένα SUV με βάρος στα 1.800 κιλά, ενώ όλες οι εκδόσεις κινητήρων καταφέρνουν και ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του ανταγωνισμού της κατηγορίας της. Ok, μπορεί η κατανάλωση να είναι αρκετά ψηλότερη από αυτό που λένε τα χαρτιά, όμως αυτό δεν επηρεάζει αρνητικά τη ζυγαριά…
O ιδιαίτερος χαρακτήρας της Alfa Romeo Stelvio αναδεικνύεται μέσα από τρεις κινητήρες: 2λιτρο turbo βενζίνης 200 και 280 ίππων, τον καταγωγής Ferrari 2,9 V6 Bi-Turbo με 510 ίππους και έναν πετρελαιοκινητήρα 2,2 λίτρων από 190 έως 210 ίππους. Και οι 3 κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8-σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση στους τέσσερις τροχούς μέσω της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης Q4 all-wheel drive.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το εξωτερικό ντιζάιν έχει μείνει απαράλλακτο, ωστόσο η πιο σημαντική διαφορά βρίσκεται στην καμπίνα, και πιο συγκεκριμένα στη νέα οθόνη αφής 8,8 ιντσών η οποία βρίσκεται στο στάνταρ εξοπλισμό και φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Η μάρκα αναφέρει πως τα γραφικά έχουν ανανεωθεί, ενώ υποστηρίζει πως ο εκάστοτε οδηγός μπορεί να δημιουργήσει τη δική του αρχική οθόνη μέσω της λειτουργίας drag and drop. Επανασχεδιασμένος είναι και ο πίνακας οργάνων, ο οποίος έρχεται σε οθόνη 7 ιντσών με νέα διάταξη και βελτιωμένα γραφικά, αλλά και η κεντρική κονσόλα που πλέον διαθέτει έναν περιστροφικό επιλογέα. Παράλληλα βρίσκουμε μεγαλύτερες ποτηροθήκες, σύστημα ασύρματης φόρτισης τηλεφώνου.
Συμπληρώνοντας το πλήθος των τεχνολογικών αναβαθμίσεων θα βρούμε πολλά αυτόνομα συστήματα οδήγησης δεύτερου επιπέδου όπως τα: Lane Keeping Assist, Active Blind Spot Assist, Active Cruise Control, Traffic Sign Recognition και Intelligent Speed Control, Traffic Jam Assist και Highway Assist και iDriver Attention Assist.
Μπορεί ένα SUV να είναι απολαυστικό στο δρόμο; Ναι μπορεί! Απαντάμε βάζοντας... το χέρι μας στο ευαγγέλιο. Ανεξαρτήτως της έκδοσης που δοκιμάσαμε η Stelvio μας κέρδισε από την πρώτη στιγμή με το κοφτερό και πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι που σε κάνεις να γνωρίζεις ανά πάσα στιγμή που βρίσκονται οι τροχοί, τη σφικτή ανάρτηση που δε αφήνει στο αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις, τα εξαιρετικά φρένα και την αποτελεσματική τετρακίνησή της. Σε όλες τις εκδόσεις της, νομίζεις πως οδηγάς μια μπερλίνα με χαμηλό κέντρο βάρους και όχι ένα SUV με βάρος στα 1.800 κιλά, ενώ όλες οι εκδόσεις κινητήρων καταφέρνουν και ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του ανταγωνισμού της κατηγορίας της. Ok, μπορεί η κατανάλωση να είναι αρκετά ψηλότερη από αυτό που λένε τα χαρτιά, όμως αυτό δεν επηρεάζει αρνητικά τη ζυγαριά…
O ιδιαίτερος χαρακτήρας της Alfa Romeo Stelvio αναδεικνύεται μέσα από τρεις κινητήρες: 2λιτρο turbo βενζίνης 200 και 280 ίππων, τον καταγωγής Ferrari 2,9 V6 Bi-Turbo με 510 ίππους και έναν πετρελαιοκινητήρα 2,2 λίτρων από 190 έως 210 ίππους. Και οι 3 κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8-σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση στους τέσσερις τροχούς μέσω της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης Q4 all-wheel drive.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!