5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Τεχνολογικός οργασμός στην καμπίνα του νέου Audi A3 που γίνεται πιο premium από ποτέ. Με δυναμικό ντιζάιν, κινητήρες από 1,0 λτ. και απόδοση έως και 150 ίππους θέλει να διεκδικήσει το στέμμα της κατηγορίας.
Audi A3 Sportback
2.698.261 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Η Audi παρουσίασε την τέταρτη γενιά του A3, του μοντέλου που άνοιξε το δρόμο της κατηγορίας των μικρομεσαίων premium χάτσμπακ, διατηρώντας την εξαιρετική βάση και επένδυσε περισσότερα σε design και τεχνολογία. Το νέο A3 Sportback προσφέρει περισσότερο χώρο και λειτουργικότητα σε συνδυασμό με συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις. Με μήκος 4,34 μ. και πλάτος 1,82 μ., το μοντέλο έχει αυξηθεί κατά μόλις 3 εκατοστά σε μήκος σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Το ύψος των 1,43 μέτρων και το μεταξόνιο των 2,64 μέτρων παρέμεινε αμετάβλητο. Ανάλογα με τη θέση της πλάτης των πίσω καθισμάτων, ο χώρος αποσκευών διατηρείται μεταξύ 380 και 1.200 λίτρων και το δάπεδο φόρτωσης μπορεί να τοποθετηθεί σε διαφορετικά ύψη.
Στο εξωτερικό μέρος η ευρεία μάσκα Singleframe και οι μεγάλοι αεραγωγοί στο μπροστινό τμήμα τονίζουν το δυναμικό του χαρακτήρα. Τα ψηφιακά φώτα ημέρας των προβολέων Matrix LED είναι μια ακόμα καινοτομία και μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού, τα οποία θα διαφέρουν ανάλογα με την έκδοση (S Line, S3, RS3). Η πλαϊνή επιφάνεια είναι καμπύλη προς τα μέσα, ένα νέο στοιχείο του σχεδιασμού της Audi που προσθέτει δυναμισμό και δίνει μεγαλύτερη έμφαση στους θόλους των τροχών. Το βασικό μοντέλο πατάει σε ζάντες 16 ιντσών, ωστόσο θα υπάρχουν και επιπλέον επιλογές που θα φτάνουν ακόμα και τις 19 ίντσες.
Ενώ το εξωτερικό μέρος δεν αποτελεί έκπληξη, η καμπίνα έρχεται πιο φρέσκια από ποτέ. Το πιλοτήριο του A3 Sportback είναι εξοπλισμένο με οθόνη αφής 10,1 ιντσών ως στάνταρ, που είναι ενσωματωμένη στην κεντρική κονσόλα. Αυτή αναγνωρίζει τα γράμματα που εισάγονται με το χέρι, παρέχει ακουστική ανατροφοδότηση και μπορεί να ελεγχθεί χρησιμοποιώντας φυσικό φωνητικό έλεγχο. Ο πίνακας οργάνων, τον οποίο ο οδηγός χειρίζεται με το πολυλειτουργικό τιμόνι, είναι επίσης στάνταρ ψηφιακός. Το Audi virtual cockpit προσφέρει πρόσθετες λειτουργίες όπως μια μεγάλη οθόνη του χάρτη πλοήγησης. Η έκδοση plus έχει οθόνη 12,3 ιντσών και προσφέρει τρεις διαφορετικές όψεις, συμπεριλαμβανομένων γραφικών με σπορ εμφάνιση. Διαθέσιμο και προαιρετικό head-up display, ενώ το ψηφιακό ραδιόφωνο DAB +, ένα ολοκληρωμένο Wi-Fi hotspot και η σύνδεση με AppleCarPlay ή AndroidAuto, είναι στάνταρ.
Παρόντα είναι και τα συστήματα υποβοήθησης όπως το αποφυγής εκτροπής από την πορεία και προειδοποίησης για απομάκρυνση από τη λωρίδα κυκλοφορίας (LaneDepartureWarning). Επιπλέον συστήματα υποβοήθησης διατίθενται προαιρετικά.
Το νέο Audi A3 Sportback κυκλοφορεί στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή με τρεις κινητήρες. Έναν 1.000άρη TFSI ισχύος 110 ίππων, τον 1,5 TFSI με 150 άλογα που επωφελείται ήπια υβριδικής τεχνολογίας και μία Plug-in υβριδική έκδοση ισχύος 204 ίππων που συνδυάζει έναν 1.400άρη TFSI με έναν ηλεκτροκινητήρα. Οι κινητήρες σε αυτή τη φάση συνδυάζονται με εμπρός κίνηση, ενώ η ισχύς μεταδίδεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων ή το S tronic επτά σχέσεων, ο μοχλός επιλογής του οποίου έχει τώρα πιο compact σχήμα.
Τέλος να αναφέρουμε πως προαιρετικά, η ανάρτηση διατίθεται με προσαρμοζόμενο έλεγχο απόσβεσης (AdaptiveDamperControl), που χαμηλώνει ταυτόχρονα το αμάξωμα κατά 10 χιλιοστά, ενώ μία σπορ ανάρτηση θα μειώσει το ύψος κατά 15 χιλιοστά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στο εξωτερικό μέρος η ευρεία μάσκα Singleframe και οι μεγάλοι αεραγωγοί στο μπροστινό τμήμα τονίζουν το δυναμικό του χαρακτήρα. Τα ψηφιακά φώτα ημέρας των προβολέων Matrix LED είναι μια ακόμα καινοτομία και μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού, τα οποία θα διαφέρουν ανάλογα με την έκδοση (S Line, S3, RS3). Η πλαϊνή επιφάνεια είναι καμπύλη προς τα μέσα, ένα νέο στοιχείο του σχεδιασμού της Audi που προσθέτει δυναμισμό και δίνει μεγαλύτερη έμφαση στους θόλους των τροχών. Το βασικό μοντέλο πατάει σε ζάντες 16 ιντσών, ωστόσο θα υπάρχουν και επιπλέον επιλογές που θα φτάνουν ακόμα και τις 19 ίντσες.
Ενώ το εξωτερικό μέρος δεν αποτελεί έκπληξη, η καμπίνα έρχεται πιο φρέσκια από ποτέ. Το πιλοτήριο του A3 Sportback είναι εξοπλισμένο με οθόνη αφής 10,1 ιντσών ως στάνταρ, που είναι ενσωματωμένη στην κεντρική κονσόλα. Αυτή αναγνωρίζει τα γράμματα που εισάγονται με το χέρι, παρέχει ακουστική ανατροφοδότηση και μπορεί να ελεγχθεί χρησιμοποιώντας φυσικό φωνητικό έλεγχο. Ο πίνακας οργάνων, τον οποίο ο οδηγός χειρίζεται με το πολυλειτουργικό τιμόνι, είναι επίσης στάνταρ ψηφιακός. Το Audi virtual cockpit προσφέρει πρόσθετες λειτουργίες όπως μια μεγάλη οθόνη του χάρτη πλοήγησης. Η έκδοση plus έχει οθόνη 12,3 ιντσών και προσφέρει τρεις διαφορετικές όψεις, συμπεριλαμβανομένων γραφικών με σπορ εμφάνιση. Διαθέσιμο και προαιρετικό head-up display, ενώ το ψηφιακό ραδιόφωνο DAB +, ένα ολοκληρωμένο Wi-Fi hotspot και η σύνδεση με AppleCarPlay ή AndroidAuto, είναι στάνταρ.
Παρόντα είναι και τα συστήματα υποβοήθησης όπως το αποφυγής εκτροπής από την πορεία και προειδοποίησης για απομάκρυνση από τη λωρίδα κυκλοφορίας (LaneDepartureWarning). Επιπλέον συστήματα υποβοήθησης διατίθενται προαιρετικά.
Το νέο Audi A3 Sportback κυκλοφορεί στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή με τρεις κινητήρες. Έναν 1.000άρη TFSI ισχύος 110 ίππων, τον 1,5 TFSI με 150 άλογα που επωφελείται ήπια υβριδικής τεχνολογίας και μία Plug-in υβριδική έκδοση ισχύος 204 ίππων που συνδυάζει έναν 1.400άρη TFSI με έναν ηλεκτροκινητήρα. Οι κινητήρες σε αυτή τη φάση συνδυάζονται με εμπρός κίνηση, ενώ η ισχύς μεταδίδεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων ή το S tronic επτά σχέσεων, ο μοχλός επιλογής του οποίου έχει τώρα πιο compact σχήμα.
Τέλος να αναφέρουμε πως προαιρετικά, η ανάρτηση διατίθεται με προσαρμοζόμενο έλεγχο απόσβεσης (AdaptiveDamperControl), που χαμηλώνει ταυτόχρονα το αμάξωμα κατά 10 χιλιοστά, ενώ μία σπορ ανάρτηση θα μειώσει το ύψος κατά 15 χιλιοστά.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!