3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η δεύτερη γενιά του Dacia Duster διατήρησε τα κεκτημένα και έκανε άλματα προόδου στα σημεία που υστερούσε. Το απόλυτα value for money SUV της αγοράς προσφέρεται με μια πλήρη γκάμα κινητήρων βενζίνης, πετρελαίου, αλλά και LPG.
Dacia Duster
2.698.315 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Το μικρομεσαίο SUV της Dacia αποτελεί μία από τις πλέον value for money λύσεις της κατηγορίας στην ελληνική αγορά και δεν θα μπορούσε να λείπει από το περίπτερο της Dacia.
Ο φρέσκος «αέρας» που αποπνέει η δεύτερη γενιά Duster, με το πλήρως ανασχεδιασμένο εξωτερικό, ορίζεται, μεταξύ άλλων, από τα νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, το νέο «σκαλοπάτι» μεταξύ εμπρός φτερού και πόρτας, την καινούργια κυψελοειδή γρίλια, τις τονισμένες προστατευτικές ποδιές εμπρός-πίσω και τις μυώδεις καμπύλες που διέπουν το σύνολο του αμαξώματος.
Το σκληροτράχηλο SUV της Dacia αναβαθμίστηκε στην πιο πρόσφατη γενιά του τόσο εξωτερικά, όσο κα στην καμπίνα, εκεί που κυριαρχεί το νέας σχεδίασης και απόλυτα εργονονικό ταμπλό φτιαγμένο από σκληρά μεν, αλλά προσεκτικά φινιρισμένα και αποδεκτής ποιότητας πλαστικά. Οι αεραγωγοί έχουν αλλάξει θέση, το ρυθμιζόμενο και σε απόσταση πλέον τιμόνι είναι εντελώς νέο και η κεντρική κονσόλα είναι στραμμένη προς τον οδηγό. Παράλληλα, η οθόνη αφής του συστήματος infotainment είναι πλέον 74 χλστ. πιο ψηλά τοποθετημένη φέρνοντάς την σε καλύτερο σημείο για την οπτική επαφή με τον οδηγό. Τα όργανα είναι μεγάλα και ξεκάθαρα, τα κουμπιά και τα χειριστήρια είναι πολύ πιο ελκυστικά τόσο στην όψη, όσο και στην υφή, ενώ ξεκάθαρα καλύτερα είναι τα καθίσματα. Τα καινούργια είναι μεγαλύτερα, με καλύτερο σχήμα και πιο σκληρό γέμισμα. Ειδικά για αυτό του οδηγού, πλέον προσφέρεται δυνατότητα ρύθμισης του ύψους του σε ένα εύρος 60 χλστ, σε σχέση με τα 40 χιλιοστά ρυθμισιμότητας στην προηγούμενη γενιά.
Η καμπίνα του Duster είναι γενναιόδωρη σε χώρους, αλλά και σε πρακτικότητα μιας και οι αποθηκευτικοί χώροι της καμπίνας έχουν συνολική χωρητικότητα 27,2 λτ.. Από αυτά τα 2,8 αφορούν το νέο συρτάρι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. O χώρος αποσκευών έχει κανονικό σχήμα και χωρητικότητα 478 λτ. (463 λτ. στην 4Χ4 έκδοση, που μπορεί να επεκταθεί στα 1.623 λτ. (1.614 λτ. στο 4Χ4) με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος, που είναι διαιρούμενο σε αναλογία 60:40.
Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα του Duster, η Dacia προσφέρει μία πλούσια γκάμα με επιλογές βενζίνης, diesel, αλλά και υγραερίου (LPG). Στη βάση της γκάμας συναντούμε τον 1.000άρη TCe turbo βενζίνης των 100 ίππων, ενώ ο ίδιος κινητήρας προσφέρεται και σε έκδοση διπλού καυσίμου με υγράεριο και τη φίρμα να υπόσχεται αυτονομία έως και 1.400 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα. Στο diesel, υπάρχει η επιλογή του 1,5 Blue dCi turbo των 115 ίππων σε δικίνητη και τετρακίνητη έκδοση.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ο φρέσκος «αέρας» που αποπνέει η δεύτερη γενιά Duster, με το πλήρως ανασχεδιασμένο εξωτερικό, ορίζεται, μεταξύ άλλων, από τα νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, το νέο «σκαλοπάτι» μεταξύ εμπρός φτερού και πόρτας, την καινούργια κυψελοειδή γρίλια, τις τονισμένες προστατευτικές ποδιές εμπρός-πίσω και τις μυώδεις καμπύλες που διέπουν το σύνολο του αμαξώματος.
Το σκληροτράχηλο SUV της Dacia αναβαθμίστηκε στην πιο πρόσφατη γενιά του τόσο εξωτερικά, όσο κα στην καμπίνα, εκεί που κυριαρχεί το νέας σχεδίασης και απόλυτα εργονονικό ταμπλό φτιαγμένο από σκληρά μεν, αλλά προσεκτικά φινιρισμένα και αποδεκτής ποιότητας πλαστικά. Οι αεραγωγοί έχουν αλλάξει θέση, το ρυθμιζόμενο και σε απόσταση πλέον τιμόνι είναι εντελώς νέο και η κεντρική κονσόλα είναι στραμμένη προς τον οδηγό. Παράλληλα, η οθόνη αφής του συστήματος infotainment είναι πλέον 74 χλστ. πιο ψηλά τοποθετημένη φέρνοντάς την σε καλύτερο σημείο για την οπτική επαφή με τον οδηγό. Τα όργανα είναι μεγάλα και ξεκάθαρα, τα κουμπιά και τα χειριστήρια είναι πολύ πιο ελκυστικά τόσο στην όψη, όσο και στην υφή, ενώ ξεκάθαρα καλύτερα είναι τα καθίσματα. Τα καινούργια είναι μεγαλύτερα, με καλύτερο σχήμα και πιο σκληρό γέμισμα. Ειδικά για αυτό του οδηγού, πλέον προσφέρεται δυνατότητα ρύθμισης του ύψους του σε ένα εύρος 60 χλστ, σε σχέση με τα 40 χιλιοστά ρυθμισιμότητας στην προηγούμενη γενιά.
Η καμπίνα του Duster είναι γενναιόδωρη σε χώρους, αλλά και σε πρακτικότητα μιας και οι αποθηκευτικοί χώροι της καμπίνας έχουν συνολική χωρητικότητα 27,2 λτ.. Από αυτά τα 2,8 αφορούν το νέο συρτάρι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. O χώρος αποσκευών έχει κανονικό σχήμα και χωρητικότητα 478 λτ. (463 λτ. στην 4Χ4 έκδοση, που μπορεί να επεκταθεί στα 1.623 λτ. (1.614 λτ. στο 4Χ4) με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος, που είναι διαιρούμενο σε αναλογία 60:40.
Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα του Duster, η Dacia προσφέρει μία πλούσια γκάμα με επιλογές βενζίνης, diesel, αλλά και υγραερίου (LPG). Στη βάση της γκάμας συναντούμε τον 1.000άρη TCe turbo βενζίνης των 100 ίππων, ενώ ο ίδιος κινητήρας προσφέρεται και σε έκδοση διπλού καυσίμου με υγράεριο και τη φίρμα να υπόσχεται αυτονομία έως και 1.400 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα. Στο diesel, υπάρχει η επιλογή του 1,5 Blue dCi turbo των 115 ίππων σε δικίνητη και τετρακίνητη έκδοση.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!