5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η νέα γενιά του Peugeot 2008 ακολούθησε και το ηλεκτρικό μονοπάτι με την έκδοση e-2008, η οποία χρησιμοποιεί τα συστήματα και τον ηλεκτροκινητήρα του e-208. Πόσο μεγάλη είναι η αυτονομία του;
Peugeot e-2008
2.698.365 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
H γκάμα των εξηλεκτρισμένων μοντέλων της Peugeot ενισχύθηκε με την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του 2008 που ονομάζεται e-2008. Μαζί με το e-208 στο οποίο βασίζεται, είναι τα μοναδικά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα με αστικό χαρακτήρα της εταιρείας, καθώς έχει επιλέξει να εφοδιάσει τα μεγαλύτερα μοντέλα της (3008 και 508) με Plug-in Hybrid τεχνολογία.
To e-2008, λοιπόν, χαρακτηρίζεται από την γνώριμη πλέον ηλεκτρική αίσθηση, συνδυάζοντάς την με την ξεχωριστή του εμφάνιση και τον premium χαρακτήρα του, δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό και σύγχρονο σύνολο που αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστο στην καθημερινή συμβίωση μαζί του, τόσο μέσω της πληρότητάς του, όσο και μέσω της επάρκειας της αυτονομίας του.
Αισθητικά, η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Peugeot e-2008 διαφοροποιείται από την ανασχεδιασμένη εμπρόσθια μάσκα στο χρώμα του αμαξώματος και τα λογότυπα της έκδοσης στα εμπρός φτερά και στο πίσω μέρος. Κατά τα άλλα εξακολουθεί να παρουσιάζει το δυναμικό του στυλ με κομψά στοιχεία εμφάνισης και τον εκλεπτυσμένο του χαρακτήρα, αποτελώντας και σε αυτή την έκδοση ένα ιδιαίτερα όμορφο και ξεχωριστό μοντέλο της κατηγορίας.
To Peugeot e-2008 εφοδιάζεται με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα του e-208 και μπαταρία 50kWh, ενώ η μέγιστη απόδοσή του ανέρχεται στους 136 ίππους και στα 260 Nm ροπής από τις 300 σ.α.λ.. Πιο συγκεκριμένα και ανάλογα με την επιλογή στο σύστημα παραμετροποίησης, το e-2008 αποδίδει 82 ίππους στο Eco, 109 στο normal και 136 ίππους στη θέση Sport, επιλογές που καθορίζουν τόσο την απόδοση όσο βεβαίως και την κατανάλωση και την αυτονομία (σ.σ όσο πιο μεγάλη η απόδοση, τόσο μικρότερη η αυτονομία). Οι επιδόσεις είναι καλές παρά το αυξημένο βάρος του (1.623 κιλά), ενώ η κίνηση μεταδίδεται μέσω κιβωτίου μιας σχέσης στους εμπρός τροχούς, το οποίο διαθέτει και λειτουργία Brake Regeneration (Ανάκτηση περισσότερης ενέργειας με την πέδηση ή όταν δεν χρησιμοποιείται γκάζι).
Η αυτονομία του e-2008 ανέρχεται στα 320 χιλιόμετρα σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις με το πρότυπο WLTP, ενώ εμείς είδαμε μέχρι και 280 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες σε μεικτό κύκλο οδήγησης. Το θετικό εδώ είναι πως ο οδηγός με τα παραπάνω χαρακτηριστικά που αναφέραμε (σύστημα παραμετροποίησης και ανάκτηση ενέργειας) μπορεί να κάνει τέλεια διαχείριση της αυτονομίας του οχήματος.
Η κατανάλωση ανέρχεται στις 17,5 kWh/100 χλμ. ενώ τέλος για την πλήρη φόρτισή του από άδειο χρειάζεται 31 ώρες από απλή οικιακή πρίζα και 7μιση ή 5 ώρες από wallbox ισχύος 7,4 και 11 kW αντίστοιχα. Από ταχυφορτιστή 100 kW αρκούν 30 λεπτά φόρτισης για το 80% της χωρητικότητας των μπαταριών του.
Τέλος, η εικόνα στο εσωτερικό της ηλεκτρικής έκδοσης του Peugeot e-2008 δεν διαφέρει σημαντικά από των συμβατικών του εκδόσεων, παραμένοντας ιδιαίτερα ξεχωριστό σχεδιαστικά, με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και υλικών, αλλά και high-tech διάκοσμο. Το i-cockpit εσωτερικό διαμορφώνει επίσης μια πολύ ευχάριστη θέση οδήγησης και διακρίνεται για την εργονομία του, ενώ τις εντυπώσεις φυσικά κερδίζουν ο τρισδιάστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών που έχει νέα στοιχεία για την ηλεκτρική έκδοση και η μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό. Όσον αφορά στους διαθέσιμους χώρους, δεν υπάρχει καμία διαφοροποίηση και πάλι από τις υπόλοιπες εκδόσεις του 2008 για τους επιβάτες, προσφέροντας καλούς χώρους για 4 επιβάτες, ο χώρος αποσκευών ωστόσο έχει μειωθεί από τα 434 στα 405 λίτρα, αλλά και πάλι ικανοποιεί.
Οι υποψήφιοι αγοραστές του ηλεκτρικού Peugeot 2008 επωφελούνται του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», που ορίζουν την τιμή απόκτησης του e-2008 Active (OBC 7,4kW) από 30.948 ευρώ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
To e-2008, λοιπόν, χαρακτηρίζεται από την γνώριμη πλέον ηλεκτρική αίσθηση, συνδυάζοντάς την με την ξεχωριστή του εμφάνιση και τον premium χαρακτήρα του, δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό και σύγχρονο σύνολο που αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστο στην καθημερινή συμβίωση μαζί του, τόσο μέσω της πληρότητάς του, όσο και μέσω της επάρκειας της αυτονομίας του.
Αισθητικά, η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Peugeot e-2008 διαφοροποιείται από την ανασχεδιασμένη εμπρόσθια μάσκα στο χρώμα του αμαξώματος και τα λογότυπα της έκδοσης στα εμπρός φτερά και στο πίσω μέρος. Κατά τα άλλα εξακολουθεί να παρουσιάζει το δυναμικό του στυλ με κομψά στοιχεία εμφάνισης και τον εκλεπτυσμένο του χαρακτήρα, αποτελώντας και σε αυτή την έκδοση ένα ιδιαίτερα όμορφο και ξεχωριστό μοντέλο της κατηγορίας.
To Peugeot e-2008 εφοδιάζεται με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα του e-208 και μπαταρία 50kWh, ενώ η μέγιστη απόδοσή του ανέρχεται στους 136 ίππους και στα 260 Nm ροπής από τις 300 σ.α.λ.. Πιο συγκεκριμένα και ανάλογα με την επιλογή στο σύστημα παραμετροποίησης, το e-2008 αποδίδει 82 ίππους στο Eco, 109 στο normal και 136 ίππους στη θέση Sport, επιλογές που καθορίζουν τόσο την απόδοση όσο βεβαίως και την κατανάλωση και την αυτονομία (σ.σ όσο πιο μεγάλη η απόδοση, τόσο μικρότερη η αυτονομία). Οι επιδόσεις είναι καλές παρά το αυξημένο βάρος του (1.623 κιλά), ενώ η κίνηση μεταδίδεται μέσω κιβωτίου μιας σχέσης στους εμπρός τροχούς, το οποίο διαθέτει και λειτουργία Brake Regeneration (Ανάκτηση περισσότερης ενέργειας με την πέδηση ή όταν δεν χρησιμοποιείται γκάζι).
Η αυτονομία του e-2008 ανέρχεται στα 320 χιλιόμετρα σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις με το πρότυπο WLTP, ενώ εμείς είδαμε μέχρι και 280 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες σε μεικτό κύκλο οδήγησης. Το θετικό εδώ είναι πως ο οδηγός με τα παραπάνω χαρακτηριστικά που αναφέραμε (σύστημα παραμετροποίησης και ανάκτηση ενέργειας) μπορεί να κάνει τέλεια διαχείριση της αυτονομίας του οχήματος.
Η κατανάλωση ανέρχεται στις 17,5 kWh/100 χλμ. ενώ τέλος για την πλήρη φόρτισή του από άδειο χρειάζεται 31 ώρες από απλή οικιακή πρίζα και 7μιση ή 5 ώρες από wallbox ισχύος 7,4 και 11 kW αντίστοιχα. Από ταχυφορτιστή 100 kW αρκούν 30 λεπτά φόρτισης για το 80% της χωρητικότητας των μπαταριών του.
Τέλος, η εικόνα στο εσωτερικό της ηλεκτρικής έκδοσης του Peugeot e-2008 δεν διαφέρει σημαντικά από των συμβατικών του εκδόσεων, παραμένοντας ιδιαίτερα ξεχωριστό σχεδιαστικά, με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και υλικών, αλλά και high-tech διάκοσμο. Το i-cockpit εσωτερικό διαμορφώνει επίσης μια πολύ ευχάριστη θέση οδήγησης και διακρίνεται για την εργονομία του, ενώ τις εντυπώσεις φυσικά κερδίζουν ο τρισδιάστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών που έχει νέα στοιχεία για την ηλεκτρική έκδοση και η μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό. Όσον αφορά στους διαθέσιμους χώρους, δεν υπάρχει καμία διαφοροποίηση και πάλι από τις υπόλοιπες εκδόσεις του 2008 για τους επιβάτες, προσφέροντας καλούς χώρους για 4 επιβάτες, ο χώρος αποσκευών ωστόσο έχει μειωθεί από τα 434 στα 405 λίτρα, αλλά και πάλι ικανοποιεί.
Οι υποψήφιοι αγοραστές του ηλεκτρικού Peugeot 2008 επωφελούνται του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», που ορίζουν την τιμή απόκτησης του e-2008 Active (OBC 7,4kW) από 30.948 ευρώ.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!