Το ανανεωμένο Renault Kadjar δέχτηκε μια εμφανισιακή και εξοπλιστική αναβάθμιση. Έχει όμως πλέον και κάτι κοινό με τις Mercedes GLA και GLB, τα premium C-SUV της πολυτελούς φίρμας. Tι είναι αυτό;
Renault Kadjar
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Κadjar είναι καλαίσθητο σχεδιαστικά, με τον αυξημένο του όγκο (μήκος 4.449 χλστ.) και την απόσταση των 200 χλστ. του αμαξώματος από το έδαφος να του προσδίδουν την απαραίτητη για την κατηγορία επιβλητικότητα. Στην ανανεωμένη του εκδοχή η μεγάλη μάσκα με το μεγάλο σήμα της Renault στο εμπρός μέρος, κατεβαίνει ακόμα χαμηλότερα μέχρι τον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, που ενσωματώνει τα μεγαλύτερα πλαίσια των προβολέων ομίχλης. Στο πάνω μέρος της, η μάσκα ενώνει τα νέα LED φωτιστικά, τα οποία φυσικά και φέρουν τη C-Shaped υπογραφή, ενώ οι ενθέσεις χρωμίου αναδεικνύουν ένα πιο σικ προφίλ. Πηγαίνοντας προς τα πίσω, στο πλάι οι τονισμένοι θόλοι παραμένουν χαρακτηριστικό στοιχείο της σχεδίασης, ενώ πιο πίσω οι αλλαγές επικεντρώνονται στα LED φανάρια, όπως και στον προφυλακτήρα και το κάτω μέρος του. Θετική προσθήκη, η οριζόντια γραμμή στην πίσω πόρτα η οποία τονίζει το φάρδος του αμαξώματος και κερδίζει το μάτι. Οι αλλαγές στο εξωτερικό ολοκληρώνονται με τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τα μεταλλικά χαρακτηριστικά αλλά και τις νέες ζάντες 17, 18 και 19 ιντσών.
Χωροταξικά, οι επιβάτες θα καθίσουν άνετα και τα 472 λίτρα του χώρου αποσκευών αρκούν και με το παραπάνω, ωστόσο μικρές βελτιώσεις στα σημεία κάνουν την διαβίωση στην καμπίνα ευκολότερη, όπως για παράδειγμα τα ανασχεδιασμένα καθίσματα τα οποία πλέον διαθέτουν και ρύθμιση για την επιμήκυνση της βάσης.
Καλές οι αλλαγές στη σχεδίαση, ευπρόσδεκτο και το νέο εσωτερικό, ωστόσο θα λέγαμε πως η πιο σημαντική βελτίωση του Kadjar βρίσκεται κάτω από το καπό, εκεί που το «παρών» δίνει ο κινητήρας 1,3 λίτρων της Renault που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Daimler και είναι εφοδιασμένος με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης. Η νέα μονάδα TCe θα είναι διαθέσιμη με 140 ίππους (240 Nm ροπής) και 160 ίππους (260 Nm ροπής) και θα μπορεί να συνδυαστεί είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!