8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Τι διαφορετικό από άλλα μικρά αμιγώς ηλεκτρικά έχει το Renault Zoe; Πόσα χιλιόμετρα βγάζει με μια φόρτιση και πόσο χρόνο αυτή διαρκεί σε απλή πρίζα και σε ταχυφορτιστή; Έχει καθόλου πορτ μπαγκάζ;
Renault Zoe
2.698.313 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Είναι το best seller ηλεκτρικό στην Ευρώπη, στις διαστάσεις του Clio, με 136 άλογα και αυτονομία 390 χλμ.. Το όνομά του προέρχεται από την ελληνική λέξη Ζωή και στόχο έχει η τρίτη του γενιά να φέρει πιο κοντά τον ηλεκτρισμό στη ζωή μας... Αυτό είναι με λίγα λόγια το το αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της Renault στην κατηγορία B, σε αυτήν δηλαδή που ανήκει και το Clio, που από πλευράς διαστάσεων (μήκος 4.084 χλστ., πλάτος 1.730 χλστ. και μεταξόνιο 2.588 χλστ.) μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 4 επιβάτες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Εμφανισιακά είναι όμορφο, δείχνει δυναμικό, εκλεπτυσμένο και hi-tech. Από την άλλη, στην καμπίνα ο διάκοσμός του παραπέμπει στο νέο Clio. Ο στάνταρ, 10ιντσος πίνακας οργάνων είναι εντυπωσιακός και ενισχύει το τεχνολογικό προφίλ, στο πάνω μέρος του ταμπλό υπάρχει αφρώδες υλικό που δίνει πόντους στην απτή ποιότητα κατασκευής, τα υλικά (είτε αυτά είναι ύφασμα, είτε δέρμα) δείχνουν ανθεκτικά, ενώ από άποψης εργονομίας δεν αντιμετωπίσαμε κάποια δυσκολία. Μάλιστα, μας άρεσε αρκετά η αιωρούμενη κονσόλα στην οποία είναι τοποθετημένος ο επιλογέας ταχυτήτων γιατί από κάτω μπορείς να τοποθετήσεις ακόμη και μεγάλο smartphone, ενώ θετικές είναι οι εντυπώσεις και από την οθόνη των 9,3 ιντσών (7άρα στη βασική έκδοση) του συστήματος Easy-link. Όσο για τους χώρους; Καλό το πορτ-μπαγκάζ των 338 λίτρων (όχι μόνο για ηλεκτρικό, αλλά και για supermini), μέτριο το εσωτερικό πλάτος καθώς ο τρίτος επιβάτης δεν θα κάτσει. Ένα τελικό σχόλιο; Ενώ περιμέναμε ότι θα έχουν γίνει εκπτώσεις στην καμπίνα ώστε να εξοικονομηθεί το κόστος κατασκευής, τελικά το Zoe είναι ένα μοντέλο που πληροί με το παραπάνω τα υψηλά στάνταρ της κατηγορίας.
Το γαλλικό, ηλεκτρικό μικρό κρύβει κάτω από το ντιζαϊνάτο αμάξωμά του έναν ηλεκτροκινητήρα που σε αυτήν την γενιά αποδίδει 136 άλογα και 245 Nm ροπής και εξασφαλίζει καλές επιδόσεις. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 52 kWh και εξασφαλίζει εργονομία 390 χιλιόμετρα κατά WLTP. Όσο τέλος για το πόσο χρειάζεται για να φορτίσει; 9 ώρες από μια απλή πρίζα, όμως πλέον υπάρχει δυνατότητα ταχυφόρτισης (AC & DC) αλλά και φόρτισης σε πρίζα 50 kW. Και τότε μισή ώρα αρκεί για να φτάσεις στο 80%. Με λίγα λόγια και για να το απλοποιήσουμε: Η αυτονομία του Zoe είναι μεγάλη, ενώ αν τυχόν χρειαστεί έχεις και τη δυνατότητα να φορτίσεις γρήγορα. Αθόρυβο όπως κάθε ηλεκτρικό, έχει ροπή από το μηδέν και οι ρεπρίζ του είναι εξαιρετικές, ενώ και τα 136 άλογα εξασφαλίζουν ένα καλό 0-100 (9,5 δλ.).
Το γαλλικό, ηλεκτρικό μικρό κρύβει κάτω από το ντιζαϊνάτο αμάξωμά του έναν ηλεκτροκινητήρα που σε αυτήν την γενιά αποδίδει 136 άλογα και 245 Nm ροπής και εξασφαλίζει καλές επιδόσεις. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 52 kWh και εξασφαλίζει εργονομία 390 χιλιόμετρα κατά WLTP. Όσο τέλος για το πόσο χρειάζεται για να φορτίσει; 9 ώρες από μια απλή πρίζα, όμως πλέον υπάρχει δυνατότητα ταχυφόρτισης (AC & DC) αλλά και φόρτισης σε πρίζα 50 kW. Και τότε μισή ώρα αρκεί για να φτάσεις στο 80%. Με λίγα λόγια και για να το απλοποιήσουμε: Η αυτονομία του Zoe είναι μεγάλη, ενώ αν τυχόν χρειαστεί έχεις και τη δυνατότητα να φορτίσεις γρήγορα. Αθόρυβο όπως κάθε ηλεκτρικό, έχει ροπή από το μηδέν και οι ρεπρίζ του είναι εξαιρετικές, ενώ και τα 136 άλογα εξασφαλίζουν ένα καλό 0-100 (9,5 δλ.).
Οι άνθρωποι της Renault είναι αρκετά περήφανοι για την νέα μπαταρία που εξέλιξαν μαζί με την LG, γιατί αύξησαν την «δύναμή» της κατά 10 kWh (52 kWh σύνολο) χωρίς να αυξηθεί ο όγκος και το βάρος της. Όντως σημαντική πρόοδος. Για τον χρήστη όμως μετράνε άλλα νούμερα: η αυτονομία και ο χρόνος φόρτισης. Το πρώτο είναι κατά το πρότυπο WLTP 375 χλμ. με καλό καιρό και 240 χλμ. με κρύο, ενώ για το δεύτερο υπολογίστε 34 ώρες από απλή πρίζα, 9:25΄ σε wallbox των 7,4 kW (αυτό πρέπει να έχεις στο σπίτι) και 1:10΄ σε ταχυφορτιστή των 50 kW για το 80%.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!