9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μοναδική ευελιξία και κορυφαία οικονομία για το μίνι της Toyota, το οποίο προσφέρει υψηλή συνδεσιμότητα και σύγχρονα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης του έργου του οδηγού. Με 1,0 λτ. VTi κινητήρα 72 ίππων.
Toyota Αygo
2.698.353 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Το Aygo από το 2005 έως και σήμερα είναι η πρόταση της Toyota στην κατηγορία των μίνι μοντέλων, αποτελώντας μία από τις δημοφιλέστερες και αξιόπιστες επιλογές στα αυτοκίνητα πόλης, ενώ παράλληλα έχει τον τίτλο ενός εκ των best seller μοντέλων της κατηγορίας του, συνεχίζοντας την παρακαταθήκη της πρώτης γενιάς.
Το Aygo έχει κύριο χαρακτηριστικό τις πολύ compact διαστάσεις του 3.465 χλστ. αλλά και σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που διατηρούν μοντέρνο τόνο στο παρουσιαστικό του. Το ιαπωνικό μοντέλο ξεχωρίζει με τους αιχμηρούς και συνάμα καμπυλόγραμμους προβολείς, τα LED φώτα ημέρας και το κυριότερο, τη μάσκα, στην οποία το χαρακτηριστικό «X» έχει δυναμική και τρισδιάστατη παρουσία. Μάλιστα κατά την τελευταία του ανανέωση το μοντέλο έλαβε νέους προφυλαχτήρες μπροστά και πίσω και νέα LED σώματα.
Μπαίνοντας στην καμπίνα συναντά κανείς ένα μοντέρνο και νεανικό εσωτερικό που προσφέρει πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, καθώς και εμπειρία διασύνδεσης με smartphone, συμβατή τόσο με Apple CarPlay όσο και με Android Auto. Παρούσα είναι η οθόνη αφής, η οποία μάλιστα δέχεται και φωνητικές εντολές. Από πλευράς χώρων, τέσσερεις επιβάτες θα μπορέσουν να φιλοξενηθούν, ενώ αν οι αποσκευές που έχουν μαζί τους φτάνουν έως τα 168 λίτρα, τότε δε θα έχουν κάποιο πρόβλημα να τις αποθηκεύσουν.
Ο 1.000άρης κινητήρας τριών κυλίνδρων VVT-i της Toyota (998 κ.εκ.), που είναι προδιαγραφών Euro 6.2, βρίσκεται κάτω από τα καπό του Aygo. Η ισχύς του φτάνει τα 72 άλογα στις 6.000 σ.α.λ., με τη ροπή του να αγγίζει τα 93 Nm στις 4.400 σ.α.λ. Σύμφωνα με την Toyota, το αυτοκίνητο μπορεί να φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 13.8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του αγγίζει τα 160 χλμ./ώρα. Το μοτέρ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ προαιρετικά είναι διαθέσιμο και το αυτοματοποιημένο κιβώτιο «x-shift» 5 σχέσεων με manual λειτουργία (χωρίς συμπλέκτη). Τέλος, σχετικά με την κατανάλωση, η Toyota ανακοινώνει μέση τιμή 3,9 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές ρύπων 90 γρ./χλμ. CO2.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Aygo έχει κύριο χαρακτηριστικό τις πολύ compact διαστάσεις του 3.465 χλστ. αλλά και σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που διατηρούν μοντέρνο τόνο στο παρουσιαστικό του. Το ιαπωνικό μοντέλο ξεχωρίζει με τους αιχμηρούς και συνάμα καμπυλόγραμμους προβολείς, τα LED φώτα ημέρας και το κυριότερο, τη μάσκα, στην οποία το χαρακτηριστικό «X» έχει δυναμική και τρισδιάστατη παρουσία. Μάλιστα κατά την τελευταία του ανανέωση το μοντέλο έλαβε νέους προφυλαχτήρες μπροστά και πίσω και νέα LED σώματα.
Μπαίνοντας στην καμπίνα συναντά κανείς ένα μοντέρνο και νεανικό εσωτερικό που προσφέρει πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, καθώς και εμπειρία διασύνδεσης με smartphone, συμβατή τόσο με Apple CarPlay όσο και με Android Auto. Παρούσα είναι η οθόνη αφής, η οποία μάλιστα δέχεται και φωνητικές εντολές. Από πλευράς χώρων, τέσσερεις επιβάτες θα μπορέσουν να φιλοξενηθούν, ενώ αν οι αποσκευές που έχουν μαζί τους φτάνουν έως τα 168 λίτρα, τότε δε θα έχουν κάποιο πρόβλημα να τις αποθηκεύσουν.
Ο 1.000άρης κινητήρας τριών κυλίνδρων VVT-i της Toyota (998 κ.εκ.), που είναι προδιαγραφών Euro 6.2, βρίσκεται κάτω από τα καπό του Aygo. Η ισχύς του φτάνει τα 72 άλογα στις 6.000 σ.α.λ., με τη ροπή του να αγγίζει τα 93 Nm στις 4.400 σ.α.λ. Σύμφωνα με την Toyota, το αυτοκίνητο μπορεί να φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 13.8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του αγγίζει τα 160 χλμ./ώρα. Το μοτέρ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ προαιρετικά είναι διαθέσιμο και το αυτοματοποιημένο κιβώτιο «x-shift» 5 σχέσεων με manual λειτουργία (χωρίς συμπλέκτη). Τέλος, σχετικά με την κατανάλωση, η Toyota ανακοινώνει μέση τιμή 3,9 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές ρύπων 90 γρ./χλμ. CO2.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!