10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η 12η γενιά της Toyota Corolla, έρχεται αλλαγμένη και βελτιωμένη σε όλα τα επίπεδα φιλοδοξώντας να συνεχίσει την κορυφαία σε πωλήσεις πορεία των προκατόχων της. Έχει και υβριδική έκδοση που καίει «τίποτα»!
Toyota Corolla
2.698.363 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Η Corolla, με όνομα βαρύ σαν ιστορία φιγουράρει στη γκάμα των μικρομεσαίων της Toyota, δίνοντας εκ νέου το παρών και στη χώρα μας, μετά την προ διετίας περίπου απόφαση της ιαπωνικής μάρκας να επαναφέρει το «θρυλικό» όνομα αντί του Auris.
Ξετυλίγοντας το «κουβάρι» του εξωτερικού μέρους της Corolla, το χατσμπακ αμάξωμα συνδυάζει την αιχμηρή και δυναμική αισθητική των Ιαπώνων, με τις καμπύλες επιφάνειες των Ευρωπαίων. Στο σύνολο το αποτέλεσμα τραβάει τα βλέμματα και ξεχωρίζει από τις λεπτομέρειες. Αυτές εστιάζονται στα στενά LED φωτιστικά σώματα εμπρός σε συνδυασμό με την λεπτή γραμμή της μάσκας και τον τεράστιο αεραγωγό του προφυλακτήρα. Αντίστοιχα το μυώδες αμάξωμα στα πλαϊνά ανασηκώνει την γραμμή του αμαξώματος προς τα πίσω, για να συμπληρωθεί από τα αντίστοιχης αισθητικής πίσω φωτιστικά σώματα, συμπληρώνοντας το ξεχωριστό του προφίλ. Στις εκδόσεις Black Edition, η διχρωμία (οροφή- αμαξώματος) έρχεται να δώσει ένα ακόμα πιο ευχάριστο αισθητικό αποτέλεσμα διευρύνοντας και μέσω αυτής το «πελατολόγιο» της Corolla σε πιο νεανικό φάσμα από ότι στο παρελθόν. Παράλληλα η Toyota διαφοροποιεί αισθητικά τη Corolla στις σεντάν εκδόσεις της για να καλύψει τις ανάγκες του πιο παραδοσιακού κοινού αυτής της κατηγορίας, με την σεντάν να διαθέτει πιο εκλεπτυσμένο χαρακτήρα.
Σε πλήρη συμβατότητα με την εξωτερική εμφάνιση, είναι και το εσωτερικό της Toyota Corolla που μεταξύ άλλων εκφράζει τον high tech χαρακτήρα του μοντέλου, όπως άλλωστε ορίζει το πνεύμα της εποχής. Μέρος των τεχνολογιών είναι ο 7ιντσος ψηφιακός πίνακας οργάνων και η 8 ιντσών οθόνη αφής του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που κάθεται στο πάνω μέρος του ταμπλό. Προαιρετικά αυτός ο χαρακτήρας ενισχύεται ακόμα περισσότερο με την 10 ιντσών απεικόνιση των βασικών πληροφοριών στο παρμπρίζ μέσω του Head Up Display. Φυσικά πλούσιος είναι και ο εξοπλισμός ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, αφού μεταξύ άλλων περιλαμβάνει το αναβαθμισμένο πακέτο ασφάλειας Safety Sense της Toyota που με τη σειρά του αποτελείται από πλήθος επιμέρους συστημάτων. Αναφορικά με το κομμάτι των χώρων κρατείστε κατά νου πως τέσσερις ενήλικες επιβάτες θα φιλοξενηθούν άνετα στο εσωτερικό της, ενώ ο χώρος αποσκευών με τη σειρά του έχει όγκο 361 λίτρων.
Όντας διαθέσιμη σε αμαξώματα χάτσμπακ, σεντάν και βάγκον (Touring Sports), η Corolla μπορεί να εξοπλιστεί με τέσσερις επιλογές κινητήρων. Η πρώτη είναι αυτή του 1,2 λίτρων υπετροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα που αποδίδει 116 ίππους και συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή CVT, ενώ αποκλειστικά στην σεντάν εκδοχή προσφέρεται ο 1.500άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας, που συναντούμε και στο Yaris, με απόδοση 125 ίππων. Aπό εκεί και πέρα υπάρχουν δύο υβριδικές εκδόσεις στην πρώτη περίπτωση ο βενζινοκινητήρας έχει χωρητικότητα 1.800 κυβικά και συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 72 ίππων (600V), ενώ στη δεύτερη το θερμικό σύνολο έχει χωρητικότητα 2.000 κυβικών και συνδυάζεται με ένα ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων (650V). Αναφορικά με τις επιδόσεις των δύο τελευταίων εκδόσεων, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,9 και 7,9 δλ. αντίστοιχα, ενώ και στις δύο περιπτώσεις η μετάδοση γίνεται μέσω ενός ηλεκτρικά ελεγχόμενου κιβωτίου συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης ή πιο απλά e-CVT.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ξετυλίγοντας το «κουβάρι» του εξωτερικού μέρους της Corolla, το χατσμπακ αμάξωμα συνδυάζει την αιχμηρή και δυναμική αισθητική των Ιαπώνων, με τις καμπύλες επιφάνειες των Ευρωπαίων. Στο σύνολο το αποτέλεσμα τραβάει τα βλέμματα και ξεχωρίζει από τις λεπτομέρειες. Αυτές εστιάζονται στα στενά LED φωτιστικά σώματα εμπρός σε συνδυασμό με την λεπτή γραμμή της μάσκας και τον τεράστιο αεραγωγό του προφυλακτήρα. Αντίστοιχα το μυώδες αμάξωμα στα πλαϊνά ανασηκώνει την γραμμή του αμαξώματος προς τα πίσω, για να συμπληρωθεί από τα αντίστοιχης αισθητικής πίσω φωτιστικά σώματα, συμπληρώνοντας το ξεχωριστό του προφίλ. Στις εκδόσεις Black Edition, η διχρωμία (οροφή- αμαξώματος) έρχεται να δώσει ένα ακόμα πιο ευχάριστο αισθητικό αποτέλεσμα διευρύνοντας και μέσω αυτής το «πελατολόγιο» της Corolla σε πιο νεανικό φάσμα από ότι στο παρελθόν. Παράλληλα η Toyota διαφοροποιεί αισθητικά τη Corolla στις σεντάν εκδόσεις της για να καλύψει τις ανάγκες του πιο παραδοσιακού κοινού αυτής της κατηγορίας, με την σεντάν να διαθέτει πιο εκλεπτυσμένο χαρακτήρα.
Σε πλήρη συμβατότητα με την εξωτερική εμφάνιση, είναι και το εσωτερικό της Toyota Corolla που μεταξύ άλλων εκφράζει τον high tech χαρακτήρα του μοντέλου, όπως άλλωστε ορίζει το πνεύμα της εποχής. Μέρος των τεχνολογιών είναι ο 7ιντσος ψηφιακός πίνακας οργάνων και η 8 ιντσών οθόνη αφής του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που κάθεται στο πάνω μέρος του ταμπλό. Προαιρετικά αυτός ο χαρακτήρας ενισχύεται ακόμα περισσότερο με την 10 ιντσών απεικόνιση των βασικών πληροφοριών στο παρμπρίζ μέσω του Head Up Display. Φυσικά πλούσιος είναι και ο εξοπλισμός ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, αφού μεταξύ άλλων περιλαμβάνει το αναβαθμισμένο πακέτο ασφάλειας Safety Sense της Toyota που με τη σειρά του αποτελείται από πλήθος επιμέρους συστημάτων. Αναφορικά με το κομμάτι των χώρων κρατείστε κατά νου πως τέσσερις ενήλικες επιβάτες θα φιλοξενηθούν άνετα στο εσωτερικό της, ενώ ο χώρος αποσκευών με τη σειρά του έχει όγκο 361 λίτρων.
Όντας διαθέσιμη σε αμαξώματα χάτσμπακ, σεντάν και βάγκον (Touring Sports), η Corolla μπορεί να εξοπλιστεί με τέσσερις επιλογές κινητήρων. Η πρώτη είναι αυτή του 1,2 λίτρων υπετροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα που αποδίδει 116 ίππους και συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή CVT, ενώ αποκλειστικά στην σεντάν εκδοχή προσφέρεται ο 1.500άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας, που συναντούμε και στο Yaris, με απόδοση 125 ίππων. Aπό εκεί και πέρα υπάρχουν δύο υβριδικές εκδόσεις στην πρώτη περίπτωση ο βενζινοκινητήρας έχει χωρητικότητα 1.800 κυβικά και συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 72 ίππων (600V), ενώ στη δεύτερη το θερμικό σύνολο έχει χωρητικότητα 2.000 κυβικών και συνδυάζεται με ένα ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων (650V). Αναφορικά με τις επιδόσεις των δύο τελευταίων εκδόσεων, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,9 και 7,9 δλ. αντίστοιχα, ενώ και στις δύο περιπτώσεις η μετάδοση γίνεται μέσω ενός ηλεκτρικά ελεγχόμενου κιβωτίου συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης ή πιο απλά e-CVT.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!