8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δείτε πως το Skoda CITIGOe iV καταφέρνει να έχει κόστος μετακίνησης μόλις 1,2 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα και γιατί είναι μια ακόμη ευχάριστη έκπληξη της τσέχικης φίρμας. Πόσα χιλιόμετρα βγάζει με μια και μόνο φόρτιση;
Skoda CITIGOe iV
2.698.336 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
H είσοδος της Skoda στην εποχή της ηλεκτροκίνησης σηματοδοτήθηκε από το CITIGOe iV, το οποίο είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα παραγωγής στην 125χρονη ιστορία της τσέχικής φίρμας. Προκειμένου να είναι άμεσα αναγνωρίσιμο διαθέτει εμπρός ημι-κλειστή μάσκα βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ και ο προφυλακτήρας έχει επανασχεδιαστεί. Στην πίσω πόρτα υπάρχει πλέον ολογράφως η επωνυμία της μάρκας καθώς και το λογότυπο CITIGOe.
Ο ηλεκτροκινητήρας του μίνι ηλεκτρικού της Skoda αποδίδει ισχύ 61 kW (83 PS) και έχει μέγιστη ροπή 212 Nm, η οποία είναι άμεσα διαθέσιμη, όπως συμβαίνει άλλωστε σε όλα τα ηλεκτρικά. Η μπαταρία ιόντων λιθίου του Skoda CITIGOe iV έχει χωρητικότητα 36,8 kWh, εκ των οποίων ωφέλιμα είναι 32,3 kWh. Αποτελείται από 168 κυψέλες και έχει διαστάσεις 1,1×1,7 μ.. Με ύψος μόλις 30 εκ., είναι ενσωματωμένη στο πάτωμα του πλαισίου κάτω από τα καθίσματα και τη σήραγγα μετάδοσης με αποτέλεσμα το χαμηλότερο κέντρο βάρους.
To κιβώτιο ταχυτήτων είναι ενσωματωμένο στον κινητήρα και μεταφέρει ενέργεια στους εμπρός τροχούς. Το Skoda CITIGOe iV προσφέρει την επιλογή τριών διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης. Στο Normal ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τη μέγιστη ισχύ των 61 kW (83 PS) και 212 Nm ροπής. Αυτό σημαίνει ότι η επιτάχυνση από 60 έως 100 χλμ./ώρα διαρκεί 7,3 δευτερόλεπτα, ενώ το αυτοκίνητο μπορεί να πετύχει 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 12,3 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 130 χλμ./ώρα. Στη λειτουργία Eco, τα ηλεκτρονικά περιορίζουν την ισχύ στα 50 kW (68 PS) και τη ροπή στα 167 Nm. Στη λειτουργία αυτή το αυτοκίνητο μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 14,3 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα είναι 120 χλμ./ώρα. Η απόδοση του κλιματισμού είναι επίσης ελαφρώς ρυθμισμένη σε λειτουργία Eco. Το Skoda CITIGOe iV είναι πιο αποδοτικό όταν οδηγείται σε λειτουργία Eco+, η οποία περιορίζει την απόδοση του κινητήρα στα 40 kW (55 PS) και ροπή 133 Nm, παρέχοντας μέγιστη ταχύτητα 95 χλμ./ώρα. Η μέγιστη αυτονομία των 260 χιλιομέτρων επιτυγχάνεται με τη μονάδα κλιματισμού απενεργοποιημένη και οδήγηση στη λειτουργία Eco+.
Το CITIGOe iV υποστηρίζει κάθε τύπο φόρτισης: Σε ταχυφορτιστή 40 kW δεν χρειάζεται περισσότερο από μία ώρα για να φορτιστεί η άδεια μπαταρία έως το 80%. Με χρήση wallbox AC των 7,2 kWh, μια άδεια μπαταρία μπορεί να φορτιστεί στο 80% σε 4 ώρες και 15 λεπτά, ενώ σε μια συμβατική πρίζα 2,3 kW η ίδια φόρτιση γίνεται σε περίπου 12 ώρες. Φυσικά, το SKODA CITIGOe iV επαναφορτίζει τη μπαταρία του και κατά τη διάρκεια της οδήγησης, με ανάκτηση της ενέργειας που απελευθερώνεται κατά την πέδηση και την αποθήκευσή της απευθείας στη μπαταρία του. Το ποσό της ανάκτησης μπορεί να οριστεί σε πέντε επίπεδα.
Στο λιτό σε γενικές γραμμές, αλλά ευρύχωρο και πρακτικό εσωτερικό του CITIGOe iV (χώρος αποσκευών 250 λτ.), υπάρχει τιμόνι με λογότυπο iV, ενώ ο λεβιές του αυτόματου κιβωτίου μιας σχέσης έχει πράσινες ραφές. Ξεχωρίζει το μπουτόν επιλογής προγράμματος ECO ή ECO+, ο ειδικός δείκτης που δείχνει τη φόρτιση της μπαταρίας και το στροφόμετρο, που δίνει επίσης πληροφορίες για την ανάκτηση ενέργειας. Στην χώρα μας, το SKODA CITIGOe iV διατίθεται αποκλειστικά ως πεντάθυρο σε μία πλούσια έκδοση εξοπλισμού.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ο ηλεκτροκινητήρας του μίνι ηλεκτρικού της Skoda αποδίδει ισχύ 61 kW (83 PS) και έχει μέγιστη ροπή 212 Nm, η οποία είναι άμεσα διαθέσιμη, όπως συμβαίνει άλλωστε σε όλα τα ηλεκτρικά. Η μπαταρία ιόντων λιθίου του Skoda CITIGOe iV έχει χωρητικότητα 36,8 kWh, εκ των οποίων ωφέλιμα είναι 32,3 kWh. Αποτελείται από 168 κυψέλες και έχει διαστάσεις 1,1×1,7 μ.. Με ύψος μόλις 30 εκ., είναι ενσωματωμένη στο πάτωμα του πλαισίου κάτω από τα καθίσματα και τη σήραγγα μετάδοσης με αποτέλεσμα το χαμηλότερο κέντρο βάρους.
To κιβώτιο ταχυτήτων είναι ενσωματωμένο στον κινητήρα και μεταφέρει ενέργεια στους εμπρός τροχούς. Το Skoda CITIGOe iV προσφέρει την επιλογή τριών διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης. Στο Normal ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τη μέγιστη ισχύ των 61 kW (83 PS) και 212 Nm ροπής. Αυτό σημαίνει ότι η επιτάχυνση από 60 έως 100 χλμ./ώρα διαρκεί 7,3 δευτερόλεπτα, ενώ το αυτοκίνητο μπορεί να πετύχει 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 12,3 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 130 χλμ./ώρα. Στη λειτουργία Eco, τα ηλεκτρονικά περιορίζουν την ισχύ στα 50 kW (68 PS) και τη ροπή στα 167 Nm. Στη λειτουργία αυτή το αυτοκίνητο μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 14,3 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα είναι 120 χλμ./ώρα. Η απόδοση του κλιματισμού είναι επίσης ελαφρώς ρυθμισμένη σε λειτουργία Eco. Το Skoda CITIGOe iV είναι πιο αποδοτικό όταν οδηγείται σε λειτουργία Eco+, η οποία περιορίζει την απόδοση του κινητήρα στα 40 kW (55 PS) και ροπή 133 Nm, παρέχοντας μέγιστη ταχύτητα 95 χλμ./ώρα. Η μέγιστη αυτονομία των 260 χιλιομέτρων επιτυγχάνεται με τη μονάδα κλιματισμού απενεργοποιημένη και οδήγηση στη λειτουργία Eco+.
Το CITIGOe iV υποστηρίζει κάθε τύπο φόρτισης: Σε ταχυφορτιστή 40 kW δεν χρειάζεται περισσότερο από μία ώρα για να φορτιστεί η άδεια μπαταρία έως το 80%. Με χρήση wallbox AC των 7,2 kWh, μια άδεια μπαταρία μπορεί να φορτιστεί στο 80% σε 4 ώρες και 15 λεπτά, ενώ σε μια συμβατική πρίζα 2,3 kW η ίδια φόρτιση γίνεται σε περίπου 12 ώρες. Φυσικά, το SKODA CITIGOe iV επαναφορτίζει τη μπαταρία του και κατά τη διάρκεια της οδήγησης, με ανάκτηση της ενέργειας που απελευθερώνεται κατά την πέδηση και την αποθήκευσή της απευθείας στη μπαταρία του. Το ποσό της ανάκτησης μπορεί να οριστεί σε πέντε επίπεδα.
Στο λιτό σε γενικές γραμμές, αλλά ευρύχωρο και πρακτικό εσωτερικό του CITIGOe iV (χώρος αποσκευών 250 λτ.), υπάρχει τιμόνι με λογότυπο iV, ενώ ο λεβιές του αυτόματου κιβωτίου μιας σχέσης έχει πράσινες ραφές. Ξεχωρίζει το μπουτόν επιλογής προγράμματος ECO ή ECO+, ο ειδικός δείκτης που δείχνει τη φόρτιση της μπαταρίας και το στροφόμετρο, που δίνει επίσης πληροφορίες για την ανάκτηση ενέργειας. Στην χώρα μας, το SKODA CITIGOe iV διατίθεται αποκλειστικά ως πεντάθυρο σε μία πλούσια έκδοση εξοπλισμού.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!