8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της VW, κάτω από το brand «ID», είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας. Πόσα άλογα και πόσο αυτονομία έχει; Τι το κάνει να ξεχωρίζει; Είναι καλύτερο από το συμβατικό VW Golf;
VW ID.3
2.698.354 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Το χωρίς ρύπους μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα MEB και παίρνει ένα παραδοσιακό σχήμα hatchback με εύρος κίνησης έως και 550 χιλιόμετρα, ανάλογα με την επιλογή της μπαταρίας. Μιλώντας για ένα ηλεκτρικό μοντέλο βασικό ρόλο έχει η μπαταρία, η οποία είναι επίπεδη και τοποθετημένη στο κάτω μέρος του σώματος για εξοικονόμηση χώρου, ενώ οι βοηθητικές μονάδες, όπως ο συμπιεστής του συστήματος κλιματισμού ή η κρεμαγέρα του συστήματος διεύθυνσης είναι στο μπροστά μέρος. Η μπαταρία σχηματίζει μια συμπαγή μονάδα μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένο στον πίσω άξονα, και το κιβώτιο ταχυτήτων μιας ταχύτητας. Να σημειωθεί πως ο τρόπος με τον οποίο είναι τοποθετημένα όλα τα παραπάνω καθορίζει το ελάχιστο βάρος του μοντέλου στα 1.719 κιλά, ενώ ο συντελεστής οπισθέλκουσας μετράται στα 0.267 cd.
Μένοντας στο κομμάτι της μπαταρίας, μόλις ξεκινήσει η παραγωγή του ID.3 οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν από τρεις διαφορετικές επιλογές. Τα βασικό μοντέλο έχει μια μπαταρία 45 kWh που προσφέρει αυτονομία 330 χιλιόμετρα, πιο πάνω υπάρχει η επιλογή της μπαταριάς 58 kWh με αυτονομία 420 χιλιόμετρων, η οποία είναι και η μοναδική επιλογή για την αρχική έκδοση ID.3 1ST. Η κορυφαία έκδοση είναι εξοπλισμένη με μπαταρία 77kWh που όπως προαναφέραμε καθιστά ικανό το μοντέλο να κινηθεί για 550 χιλιόμετρα μέχρι να χρειαστεί φόρτιση. Να σημειώσουμε πως με ένα γρήγορο φορτιστή 100 kW και με 30 λεπτά φόρτισης το γερμανικό ηλεκτρικό θα μπορεί να κινηθεί για 290 χλμ (WLTP).
Σε ότι αφορά τις επιδόσεις ο ηλεκτροκινητήρας προσφέρει 204 ίππους και 310 Nm ροπής, ενώ αν και δε παρέχονται ακριβείς αριθμοί επιτάχυνσης, η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα.
Το νέο ID.3 έχει μήκος 4.261 χιλιοστά, πλάτος 1.809 χιλιοστά και ύψος 1.552 χιλιοστά, ενώ το μεταξόνιό του σταματά στα 2.765 χιλιοστά. Η VW αναφέρει πως ο κύκλος στροφής είναι μόλις 10,2 μέτρα κάτι που το καθιστά ικανό να κινηθεί με άνεση εντός πόλης. Τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED, ενώ στην πιο ακριβή έκδοση (Plus) θα εξοπλίζεται με ζάντες 19 ιντσών (από 18 έως 20 ίντσες το σύνολο της γκάμας). Στην κορυφαία έκδοση ID.3 1ST Max προσθέστε το head-up display, ένα ηχοσύστημα και πανοραμική οροφή.
Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από την απώλεια κεντρικού τούνελ και μπορούν να φιλοξενηθούν έως και πέντε επιβάτες, ενώ μία οθόνη αφής 10 ιντσών που εδρεύει στο κέντρο του ταμπλό δίπλα από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Τα πέντε καθίσματα του ID.3 1ST συνδυάζονται με ένα πορτμπαγκάζ 385 λίτρων πίσω από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων.
Όλα τα χειριστήρια - συμπεριλαμβανομένων και αυτών του ηλεκτρικά ρυθμιζόμενου πολλαπλών λειτουργιών τιμονιού - λειτουργούν με την αφή, μέσω μπουτόν ευαίσθητων σε αυτή. Μόνο τα ηλεκτρικά παράθυρα και τα αλάρμ εξακολουθούν να λειτουργούν με συμβατικούς διακόπτες. Τα παραπάνω συμπληρώνει ένας έξυπνος φυσικός φωνητικός έλεγχος. Οι οδηγοί ή οι εμπρός επιβάτες μπορούν να μιλήσουν στο ID.3 λέγοντας απλά «hello ID». Φωτεινά σήματα κάνουν σαφές σε ποιον απαντά κάθε στιγμή το ID.3. Χάρη στο App-Connect, η σύνδεση του ID.3 σε ένα smartphone γίνεται μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα.
Οι λειτουργίες υποβοήθησης υποστηρίζονται από μια κάμερα πολλαπλών λειτουργιών στο παρμπρίζ, η οποία αναγνωρίζει και τα οδικά σήματα. Οι λειτουργίες άνεσης και ασφάλειας στο ID.3 περιλαμβάνουν εμπρός υποβοήθηση με σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης στις πόλεις και εντοπισμό πεζών (Front Assist with City Emergency Braking System and Pedestrian Monitoring), σύστημα πέδησης για αποφυγή πολλαπλών συγκρούσεων (Multicollision Brake), σύστημα διατήρησης λωρίδας (Lane Assist), σύστημα πλευρικής υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας (Side Assist Lane Change System), σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (Park Assist) που συμπεριλαμβάνει και σύστημα οπίσθιας κάμερας
Τέλος, διαθέτει σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί (Kessy Advanced) με φωτιζόμενες χειρολαβές στις πόρτες ενώ χάρη στο στάνταρ σύστημα ελέγχου απόστασης κατά τη στάθμευση (Park Distance Control), που έχει και δυνατότητα φρεναρίσματος κατά τη διάρκεια των ελιγμών. Το σύστημα φρενάρει το αυτοκίνητο μέχρι να ακινητοποιηθεί - όταν κάνει όπισθεν με ταχύτητα μεταξύ 1,5 χλμ./ώρα και 10 χλμ./ώρα και όταν κινείται προς τα εμπρός από τα 2,5 χλμ./ώρα έως τα 10 χλμ./ώρα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Μένοντας στο κομμάτι της μπαταρίας, μόλις ξεκινήσει η παραγωγή του ID.3 οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν από τρεις διαφορετικές επιλογές. Τα βασικό μοντέλο έχει μια μπαταρία 45 kWh που προσφέρει αυτονομία 330 χιλιόμετρα, πιο πάνω υπάρχει η επιλογή της μπαταριάς 58 kWh με αυτονομία 420 χιλιόμετρων, η οποία είναι και η μοναδική επιλογή για την αρχική έκδοση ID.3 1ST. Η κορυφαία έκδοση είναι εξοπλισμένη με μπαταρία 77kWh που όπως προαναφέραμε καθιστά ικανό το μοντέλο να κινηθεί για 550 χιλιόμετρα μέχρι να χρειαστεί φόρτιση. Να σημειώσουμε πως με ένα γρήγορο φορτιστή 100 kW και με 30 λεπτά φόρτισης το γερμανικό ηλεκτρικό θα μπορεί να κινηθεί για 290 χλμ (WLTP).
Σε ότι αφορά τις επιδόσεις ο ηλεκτροκινητήρας προσφέρει 204 ίππους και 310 Nm ροπής, ενώ αν και δε παρέχονται ακριβείς αριθμοί επιτάχυνσης, η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα.
Το νέο ID.3 έχει μήκος 4.261 χιλιοστά, πλάτος 1.809 χιλιοστά και ύψος 1.552 χιλιοστά, ενώ το μεταξόνιό του σταματά στα 2.765 χιλιοστά. Η VW αναφέρει πως ο κύκλος στροφής είναι μόλις 10,2 μέτρα κάτι που το καθιστά ικανό να κινηθεί με άνεση εντός πόλης. Τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED, ενώ στην πιο ακριβή έκδοση (Plus) θα εξοπλίζεται με ζάντες 19 ιντσών (από 18 έως 20 ίντσες το σύνολο της γκάμας). Στην κορυφαία έκδοση ID.3 1ST Max προσθέστε το head-up display, ένα ηχοσύστημα και πανοραμική οροφή.
Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από την απώλεια κεντρικού τούνελ και μπορούν να φιλοξενηθούν έως και πέντε επιβάτες, ενώ μία οθόνη αφής 10 ιντσών που εδρεύει στο κέντρο του ταμπλό δίπλα από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Τα πέντε καθίσματα του ID.3 1ST συνδυάζονται με ένα πορτμπαγκάζ 385 λίτρων πίσω από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων.
Όλα τα χειριστήρια - συμπεριλαμβανομένων και αυτών του ηλεκτρικά ρυθμιζόμενου πολλαπλών λειτουργιών τιμονιού - λειτουργούν με την αφή, μέσω μπουτόν ευαίσθητων σε αυτή. Μόνο τα ηλεκτρικά παράθυρα και τα αλάρμ εξακολουθούν να λειτουργούν με συμβατικούς διακόπτες. Τα παραπάνω συμπληρώνει ένας έξυπνος φυσικός φωνητικός έλεγχος. Οι οδηγοί ή οι εμπρός επιβάτες μπορούν να μιλήσουν στο ID.3 λέγοντας απλά «hello ID». Φωτεινά σήματα κάνουν σαφές σε ποιον απαντά κάθε στιγμή το ID.3. Χάρη στο App-Connect, η σύνδεση του ID.3 σε ένα smartphone γίνεται μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα.
Οι λειτουργίες υποβοήθησης υποστηρίζονται από μια κάμερα πολλαπλών λειτουργιών στο παρμπρίζ, η οποία αναγνωρίζει και τα οδικά σήματα. Οι λειτουργίες άνεσης και ασφάλειας στο ID.3 περιλαμβάνουν εμπρός υποβοήθηση με σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης στις πόλεις και εντοπισμό πεζών (Front Assist with City Emergency Braking System and Pedestrian Monitoring), σύστημα πέδησης για αποφυγή πολλαπλών συγκρούσεων (Multicollision Brake), σύστημα διατήρησης λωρίδας (Lane Assist), σύστημα πλευρικής υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας (Side Assist Lane Change System), σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (Park Assist) που συμπεριλαμβάνει και σύστημα οπίσθιας κάμερας
Τέλος, διαθέτει σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί (Kessy Advanced) με φωτιζόμενες χειρολαβές στις πόρτες ενώ χάρη στο στάνταρ σύστημα ελέγχου απόστασης κατά τη στάθμευση (Park Distance Control), που έχει και δυνατότητα φρεναρίσματος κατά τη διάρκεια των ελιγμών. Το σύστημα φρενάρει το αυτοκίνητο μέχρι να ακινητοποιηθεί - όταν κάνει όπισθεν με ταχύτητα μεταξύ 1,5 χλμ./ώρα και 10 χλμ./ώρα και όταν κινείται προς τα εμπρός από τα 2,5 χλμ./ώρα έως τα 10 χλμ./ώρα.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!