Το Castrol ΕDGE μειώνει την τριβή και βελτιώνει κατά 20% την απόδοση. Μία βελτίωση ιδιαίτερα σημαντική στους σημερινούς προηγμένους κινητήρες όπου οι θερμοκρασίες και οι πιέσεις είναι υψηλότερες από ποτέ.
Castrol ΕDGE
2.698.714 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Aπελευθερώνει την πραγματική ισχύ του κινητήρα!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Οι σύγχρονοι κινητήρες είναι πιο μικροί και πιο αποδοτικοί, χωρίς να θυσιάζουν την απόδοση. Αυτοί οι κινητήρες προηγμένης σχεδίασης δοκιμάζουν το λιπαντικό σε συνθήκες αυξημένης πίεσης. Για να αντέξουν, τα λιπαντικά πρέπει να είναι ισχυρότερα από ποτέ άλλοτε.
Κατά τη διάρκεια κάθε περιστροφής του κινητήρα προκαλούνται έντονα σημεία τριβής, τα οποία εμφανίζονται μόνο για μικρο-δευτερόλεπτα και κινούνται συνεχώς γύρω από τον κινητήρα καθώς αποδίδει ισχύ. Συλλογικά, αυτά τα σημεία τριβής μπορεί να οδηγήσουν σε έως και 10% μείωση της απόδοσης του κινητήρα.
Η υψηλή απόδοση σημαίνει κάτι διαφορετικό για τον καθέναν: για άλλον είναι απλώς η χαρά της επιτάχυνσης για άλλον η ικανοποιητική απελευθέρωση ροπής και για άλλον η αδρεναλίνη των υψηλών ταχυτήτων.
Για εκείνους που λατρεύουν τη χαρά της οδήγησης, η απώλεια έως και 10% της απόδοσης του κινητήρα δεν συνιστά επιλογή.
Τι κάναμε για να αντιμετωπίσουμε την τριβή
Στην Castrol δοκιμάζουμε συνεχώς τα λιπαντικά κινητήρα μας για να προσφέρουμε τα καλύτερα δυνατά προϊόντα σε εκατομμύρια οδηγούς σε όλο τον κόσμο. Οι μηχανικοί της Castrol έχουν εμβαθύνει περισσότερο στην επιστήμη του τιτανίου και στο πώς ωφελεί την τεχνολογία των λιπαντικών.
Για να αντιμετωπίσουμε την τριβή που μειώνει την απόδοση, αναπτύξαμε το ισχυρότερο, πιο προηγμένο λιπαντικό κινητήρα που διαθέτουμε, το Castrol EDGE με Fluid TITANIUM Technology. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών παρατηρήσαμε πώς το λιπαντικό μετέβαλε τη δομή του σε μοριακό επίπεδο.
Μεταμορφώνεται και γίνεται ισχυρότερο υπό πίεση
Συμπιεσμένο υπό έντονη πίεση, το λιπαντικό μελετήθηκε με τη χρήση ακτίνων Χ που εκπέμπονταν από ηλεκτρόνια τα οποία ταξίδευαν σχεδόν με την ταχύτητα του φωτός.
Αυτό έδειξε ότι το Castrol EDGE με Fluid TITANIUM Technology μεταβάλλει φυσικά τη δομή του υπό πίεση για να κρατά τα μεταλλικά μέρη σε απόσταση μεταξύ τους. Όταν η πίεση υποχωρεί, το λιπαντικό επανέρχεται στην κατάσταση ελεύθερης ροής.
Χρησιμοποιώντας πρωτοποριακές τεχνικές υπερήχων που αναπτύχθηκαν από κορυφαίο πανεπιστήμιο, συγκρίθηκε η δύναμη του λιπαντικού μεταξύ των σημείων επαφής στη βαλβίδα. Οι δοκιμές έδειξαν ότι το Castrol EDGE με Fluid TITANIUM Technology ήταν πιο ισχυρό στο σημείο επαφής, σε σύγκριση με το ίδιο λιπαντικό χωρίς Fluid TITANIUM, πράγμα που αποδεικνύει ότι το λιπαντικό είναι ισχυρότερο υπό πίεση.
Περιορίζει την τριβή & βελτιώνει κατά 20% την απόδοση
Τα επίπεδα τριβής μετρήθηκαν (με αναγνωρισμένη από τον κλάδο, δοκιμή) σε διάφορες ταχύτητες και συνθήκες του κινητήρα. Έτσι αποδείχθηκε στην πράξη, πως το Castrol EDGE με Fluid TITANIUM Technology, περιορίζει την τριβή βελτιώνοντας την απόδοση του κατά 20%! Αυτή η μείωση της τριβής είναι ιδιαίτερα σημαντική στους σημερινούς προηγμένους κινητήρες όπου οι θερμοκρασίες και οι πιέσεις είναι υψηλότερες από ποτέ.
CASTROL
Καλέστε: 2111987553
Δείτε με 1 κλικ: https://www.castrol.com/el_gr/greece/home.html
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στην υπηρεσία ή προιόν που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!