
«Η πιο γρήγορη 5λιτρη Mustang στην πίστα» ακούει στο όνομα Mach1 και έρχεται με 460 άλογα και 570 Nm ροπής. Ο ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας συνδυάζεται τόσο με 6άρι μηχανικό όσο και με το αυτόματο 10 σχέσεων, ενώ σημαντικές είναι και οι αλλαγές στην εμφάνιση, μέσα και έξω.
Ford Mustang Mach 1
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
«Η πιο γρήγορη 5λιτρη Mustang στην πίστα» ακούει στο όνομα Mach1. Πρόκειται για μια πολύ ξεχωριστή αυτή έκδοση του διάσημου muscle car που αφενός σηματοδοτεί την επιστροφή μιας ιστορικής ονομασίας και αφετέρου προορίζεται να καλύψει το κενό μεταξύ της GT και των κορυφαίων εκδόσεων Shelby.
Η Ford Mustang 6ης γενιάς κατάφερε αυτό που δεν μπόρεσαν οι προηγούμενες. «Έμαθε» να μιλά με πιο ευρωπαϊκή προφορά και μπήκε δυνατά στην κατηγορία των κουπέ κερδίζοντας ολοένα και περισσότερους φανατικούς οπαδούς και στην από ΄δω πλευρά του Ατλαντικού. Το βασικό συστατικό αυτής της επιτυχίας είναι ότι εκτός από την εντυπωσιακή της εμφάνιση και την γενικότερη φιλοσοφία της που εκφράζεται σε όλα τα σημεία, η Mustang προσαρμόστηκε στον ευρωπαϊκό οδηγικό χαρακτήρα.
Η περιορισμένης παραγωγής Ford Mustang Mach 1 έκανε το ντεμπούτο της επί ευρωπαϊκού εδάφους πριν λίγες εβδομάδες στο Goodwood και έγινε η πρώτη έκδοση του μοντέλου που προσφέρεται με Tremec 6άρι μηχανικό κιβώτιο, αν και υπάρχει η επιλογή του αυτόματου κιβωτίου των 10 σχέσεων που έχει αναβαθμιστεί.

Στο κομμάτι της εμφάνισης, η νέα έκδοση ξεχωρίζει χάρη στους μεγαλύτερους αεραγωγούς, την διαφορετική γρίλια και το νέο μεγαλύτερο διαχύτη στον πρόβολο, τις 19άρες ζάντες και τα γράμματα «MACH 1» στο αμάξωμά της ενώ στο πίσω μέρος, οι τέσσερις απολήξεις προειδοποιούν αυτόν που ακολουθεί πως δεν πρόκειται για μια οποιαδήποτε Mustang.
Κλείνοντας, το εσωτερικό εξοπλίζεται με δερμάτινα σπορ καθίσματα, B&O premium σύστημα ήχου με 12 ηχεία, νέο επιλογέα ταχυτήτων, μεταλλικά μαρσπιέ και πολλές ακόμη μικρές λεπτομέρειες που σκοπό έχουν να διαφοροποιήσουν την Mach1 από τις υπόλοιπες εκδόσεις.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!