Τρία περίπου χρόνια μετά το λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς του Kia ceed, έφτασε η ώρα για το απαραίτητο φρεσκάρισμα, με την ανανεωμένο μοντέλο να αναμένεται να παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στην Έκθεση της Φρανκφούρτης.
Οι εξωτερικές αλλαγές στο Kia ceed facelift εντοπίζονται στον ελαφρώς ανανεωμένο προφυλακτήρα, τη νέα μάσκα και τους μικρότερους προβολείς ομίχλης, σύμφωνα με την μοναδική φωτογραφία που δόθηκε στην δημοσιότητα.
Σε ότι αφορά στα μηχανικά του μέρη, θα εφοδιάζεται με το νέo τρικύλινδρο turbo 1.000άρη κινητήρα απόδοσης 100 και 120 ίππων με 172 Nm ροπής, ενώ διαθέσιμος θα είναι και ο 1.600άρης CRDi πετρελαιοκινητήρας απόδοσης 136 ίππων και 285 Nm ροπής.
Προς ΚΕΡΑΥΝΟΣ...Έχεις δει πολλές "φθηνές" απομιμήσεις να έχουν τέτοια σχεδίαση και ποιότητα;
Όπως είχα γράψει σε άλλο δημοσίευμα, ο Έλληνας δεν πρόκειται να ξεκολλήσει από αυτή την προκατάληψη του... Γι'αυτόν υπάρχουν μόνο VW και άλλα τέτοια,ίδιας προελεύσεως... Η ΚΙΑ, όταν έκανε την είσοδο της στην Ευρώπη, το μόνο που είχε να επιδείξει ήταν η χαμηλή τιμή απόκτησης και η αξιοπιστία της... 25 χρόνια μετά, θεωρείται από τις πιο ραγδαία εξελισσόμενες εταιρίες στον χώρο του αυτοκινήτου, και κοιτάει στα ίσια τους αντιπάλους της. Με όπλο της την αξιοπιστία, την βραβευμένη σχεδίαση και την πολύ καλή ποιότητα πλέον, δεν έχει κάτι να ζηλέψει από τους υπόλοιπους...
Η ΚΙΑ στην Ελλάδα ξεκίνησε με αυτά τα μοντέλα Pride (Μazda 121), Sephia (Mazda 323), Shuma και Cerato, με κινητήρες δανικούς από την Mazda και σήμερα χρησιμοποιεί inhouse κινητήρες. Αυτή η πρόοδος την Η ΚΙΑ στην Ελλάδα ξεκίνησε με αυτά τα μοντέλα Pride (Μazda 121), Sephia (Mazda 323), Shuma και Cerato, με κινητήρες δανικούς από την Mazda και σήμερα χρησιμοποιεί inhouse κινητήρες. Αυτή η πρόοδος την καθιερώνει ως κορυφαίο κατασκευαστή. Αυτά να τα βλέπουν στη χώρα του Pretzel.
Φίλε Κεραυνε ,κάνεις μεγάλο λάθος. Δες από κοντά ένα και μετά πες μας την άποψη σου. Οδηγάω ceed 8 χρόνια και το 2ης γενιάς είναι κλάσης ανώτερο από το πρώτο.
Προς ΚΕΡΑΥΝΟΣ...Έχεις δει πολλές "φθηνές" απομιμήσεις να έχουν τέτοια σχεδίαση και ποιότητα; Όπως είχα γράψει σε άλλο δημοσίευμα, ο Έλληνας δεν πρόκειται να ξεκολλήσει από αυτή την προκατάληψη του... Γι'αυτόν υπάρχουν μόνο VW και άλλα τέτοια,ίδιας προελεύσεως... Η ΚΙΑ, όταν έκανε την είσοδο της στην Ευρώπη, το μόνο που είχε να επιδείξει ήταν η χαμηλή τιμή απόκτησης και η αξιοπιστία της... 25 χρόνια μετά, θεωρείται από τις πιο ραγδαία εξελισσόμενες εταιρίες στον χώρο του αυτοκινήτου, και κοιτάει στα ίσια τους αντιπάλους της. Με όπλο της την αξιοπιστία, την βραβευμένη σχεδίαση και την πολύ καλή ποιότητα πλέον, δεν έχει κάτι να ζηλέψει από τους υπόλοιπους...
Η ΚΙΑ στην Ελλάδα ξεκίνησε με αυτά τα μοντέλα Pride (Μazda 121), Sephia (Mazda 323), Shuma και Cerato, με κινητήρες δανικούς από την Mazda και σήμερα χρησιμοποιεί inhouse κινητήρες. Αυτή η πρόοδος την Η ΚΙΑ στην Ελλάδα ξεκίνησε με αυτά τα μοντέλα Pride (Μazda 121), Sephia (Mazda 323), Shuma και Cerato, με κινητήρες δανικούς από την Mazda και σήμερα χρησιμοποιεί inhouse κινητήρες. Αυτή η πρόοδος την καθιερώνει ως κορυφαίο κατασκευαστή. Αυτά να τα βλέπουν στη χώρα του Pretzel.
Φίλε Κεραυνε ,κάνεις μεγάλο λάθος. Δες από κοντά ένα και μετά πες μας την άποψη σου. Οδηγάω ceed 8 χρόνια και το 2ης γενιάς είναι κλάσης ανώτερο από το πρώτο.
ΚΙΑ = κακη φτηνη απομιμηση. .